Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
CX špecialista pre Klientské potreby
Slovenská sporiteľňa, a.s.
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 800 EUR/mesiac
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceme ešte viac porozumieť klientským potrebám, očakávaniam a cestám našich zákazníkov.
Poď s nami budovať „customer experiencie", ktorá bude vytvárať skutočnú konkurenčnú výhodu produktov a služieb Slovenskej sporiteľne.
Tvojou hlavnou úlohou bude vytvárať novému, alebo existujúcemu zákazníkovi výnimočné skúsenosti so službami Slovenskej sporiteľne naprieč všetkými kontaktnými bodmi – či už digitálnymi, alebo fyzickými.
Potrebuješ poznať našu ponuku, produkty a služby a mať schopnosť efektívne komunikovať so zákazníkmi, porozumieť ich nákupným cestám aj slabým bolestivým bodom. V spolupráci s ostatnými stakeholdermi – napr. produktový vývoj, UX, marketing budeš hľadať tie najlepšie riešenia.
Ktoré schopnosti ti pomôžu byť dobrým CX špecialistom:
- Empatia a schopnosť počúvať
prečo: lebo schopnosť rozumieť emóciám zákazníkov, „obuť sa do topánok“ zákazníka, porozumieť tomu, čo zákazník zažíva. Iba vtedy vieš proaktívne identifikovať slabé miesta, alebo prekážky.
- Schopnosť spolupracovať a manažovať projekty
prečo: lebo zmapovať slabé miesta je tá jednoduchšia časť práce, oveľa náročnejšie je spolupracovať so všetkými potrebnými stakeholdermi, ktorí ti môžu pomôcť slabé miesta odstrániť.
- Rýchlosť, flexibilita a agilita
prečo: lebo úlohou CX špecialistu nie je len odstraňovať chyby, ktoré si vyžadujú okamžitú opravu, ale prinášať také návrhy, ktoré nám môžu priniesť skutočnú konkurenčnú výhodu.
- Záujem o dáta a analýzy
všetko je zdokumentované v dátach, preto by si mal/a byť schopný/á čítať a interpretovať údaje, aby si získal/a také informácie, na základe ktorých potom môžeš konať.
Očakávania od tejto role:
- vedieť identifikovať typické zákaznícke profily a zmapovať zákaznícke cesty tak, aby bolo možné rozpoznať slabé miesta v zákazníckej skúsenosti naprieč všetkými touchpointami, pre všetky typy zákazníckej interakcie, transakcií, engagementu – od nákupu produktu až po zákaznícku podporu.
- spolupracovať s potrebnými teamami ako je marketing, sales, produktový vývoj, dailybanking, UX, financie a pod., aby boli všetky zistené slabé miesta odstránené
- vedieť upozorniť na nedostatočne kvalitné business procesy, ktoré potrebujú opraviť, aby sa zabezpečila „hladká“ skúsenosť s našou značkou
- zhromaždovať, sledovať a analyzovať zákaznícky feedback a navrhovať zlepšenia, ktoré pomôžu odstrániť zlú skúsenosť a pomôcť tak pomocou metrík (napr. NPS) sledovať, akú značka dosahuje výkonnosť v CX.
Vieme, že sa ti bude u nás páčiť:
Poď s nami dokončovať to, čo sme načali a my ťa odmeníme:
- Tvoju prácu u nás si vážime. Odmeníme ťa 13. platom a ročným bonusom.
- Extra money za úsilie navyše.
- Na kvalitné jedlo ti prispejeme 6€. Stravné hradíme v plnom rozsahu, a to aj v dňoch keď dovolenkuješ.
- Participuj aj na úspechoch banky, cez zamestnanecký programe sa staneš akcionárom, akcionárkou skupiny ERSTE.
- Chceme spolupracovať s ľuďmi, s ktorými rada/rád tráviš čas. Odporuč nám nových kolegov a kolegyne, a my ťa odmeníme sumou až do 1000€.
- Urobt si radosť, prispejeme ti na ňu 264€ ročne.
- Na to, aby si bol/a na dôchodku finančne fit ti prispejeme do III. piliera.
Pre lepšie vyváženie práce a súkromia alebo, aby si stihla/stihol dokončiť načaté aj doma:
- Dovolenkuj s nami až o 5 dní navyše.
- Voľný deň - pre rodiča budúceho prváčika pri jeho/jej prvom školskom dni, pri darovaní krvi, pri nadštandardnej zdravotnej prehliadke.
- Ťažkosti súkromné aj pracovné môžeš riešiť cez psychologickú podporu, na ktorú ti prispejeme.
- Veríme, že v zdravom tele je zdravý duch, športuj s Multisport kartou.
- Vzdelávaj sa a dokončujt svoje štúdia, veríme, že ti v tom pomôžu workshopy, ktoré pripravujeme spolu s platformou SEDUO.
- Oddychovať môžeš aj vďaka „Lucky“ time.
- V Sporke sa všetci poznáme aj vďaka spoločným eventom, ktoré organizujeme