Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

CX špecialista pre Klientské potreby

Slovenská sporiteľňa, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 800 EUR/mesiac
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceme ešte viac porozumieť klientským potrebám, očakávaniam a cestám našich zákazníkov.

Poď s nami budovať „customer experiencie", ktorá bude vytvárať skutočnú konkurenčnú výhodu produktov a služieb Slovenskej sporiteľne.

Tvojou hlavnou úlohou bude vytvárať novému, alebo existujúcemu zákazníkovi výnimočné skúsenosti so službami Slovenskej sporiteľne naprieč všetkými kontaktnými bodmi – či už digitálnymi, alebo fyzickými.

Potrebuješ poznať našu ponuku, produkty a služby a mať schopnosť efektívne komunikovať so zákazníkmi, porozumieť ich nákupným cestám aj slabým bolestivým bodom. V spolupráci s ostatnými stakeholdermi – napr. produktový vývoj, UX, marketing budeš hľadať tie najlepšie riešenia.

Ktoré schopnosti ti pomôžu byť dobrým CX špecialistom:

  • Empatia a schopnosť počúvať

prečo: lebo schopnosť rozumieť emóciám zákazníkov, „obuť sa do topánok“ zákazníka, porozumieť tomu, čo zákazník zažíva. Iba vtedy vieš proaktívne identifikovať slabé miesta, alebo prekážky.

  • Schopnosť spolupracovať a manažovať projekty

prečo: lebo zmapovať slabé miesta je tá jednoduchšia časť práce, oveľa náročnejšie je spolupracovať so všetkými potrebnými stakeholdermi, ktorí ti môžu pomôcť slabé miesta odstrániť.

  • Rýchlosť, flexibilita a agilita

prečo: lebo úlohou CX špecialistu nie je len odstraňovať chyby, ktoré si vyžadujú okamžitú opravu, ale prinášať také návrhy, ktoré nám môžu priniesť skutočnú konkurenčnú výhodu.

  • Záujem o dáta a analýzy

všetko je zdokumentované v dátach, preto by si mal/a byť schopný/á čítať a interpretovať údaje, aby si získal/a také informácie, na základe ktorých potom môžeš konať.

Očakávania od tejto role:

  • vedieť identifikovať typické zákaznícke profily a zmapovať zákaznícke cesty tak, aby bolo možné rozpoznať slabé miesta v zákazníckej skúsenosti naprieč všetkými touchpointami, pre všetky typy zákazníckej interakcie, transakcií, engagementu – od nákupu produktu až po zákaznícku podporu.
  • spolupracovať s potrebnými teamami ako je marketing, sales, produktový vývoj, dailybanking, UX, financie a pod., aby boli všetky zistené slabé miesta odstránené
  • vedieť upozorniť na nedostatočne kvalitné business procesy, ktoré potrebujú opraviť, aby sa zabezpečila „hladká“ skúsenosť s našou značkou
  • zhromaždovať, sledovať a analyzovať zákaznícky feedback a navrhovať zlepšenia, ktoré pomôžu odstrániť zlú skúsenosť a pomôcť tak pomocou metrík (napr. NPS) sledovať, akú značka dosahuje výkonnosť v CX.

Vieme, že sa ti bude u nás páčiť:

Poď s nami dokončovať to, čo sme načali a my ťa odmeníme:

  • Tvoju prácu u nás si vážime. Odmeníme ťa 13. platom a ročným bonusom.
  • Extra money za úsilie navyše.
  • Na kvalitné jedlo ti prispejeme 6€. Stravné hradíme v plnom rozsahu, a to aj v dňoch keď dovolenkuješ.
  • Participuj aj na úspechoch banky, cez zamestnanecký programe sa staneš akcionárom, akcionárkou skupiny ERSTE.
  • Chceme spolupracovať s ľuďmi, s ktorými rada/rád tráviš čas. Odporuč nám nových kolegov a kolegyne, a my ťa odmeníme sumou až do 1000€.
  • Urobt si radosť, prispejeme ti na ňu 264€ ročne.
  • Na to, aby si bol/a na dôchodku finančne fit ti prispejeme do III. piliera.

Pre lepšie vyváženie práce a súkromia alebo, aby si stihla/stihol dokončiť načaté aj doma:

  • Dovolenkuj s nami až o 5 dní navyše.
  • Voľný deň - pre rodiča budúceho prváčika pri jeho/jej prvom školskom dni, pri darovaní krvi, pri nadštandardnej zdravotnej prehliadke.
  • Ťažkosti súkromné aj pracovné môžeš riešiť cez psychologickú podporu, na ktorú ti prispejeme.
  • Veríme, že v zdravom tele je zdravý duch, športuj s Multisport kartou.
  • Vzdelávaj sa a dokončujt svoje štúdia, veríme, že ti v tom pomôžu workshopy, ktoré pripravujeme spolu s platformou SEDUO.
  • Oddychovať môžeš aj vďaka „Lucky“ time.
  • V Sporke sa všetci poznáme aj vďaka spoločným eventom, ktoré organizujeme

Budúcnosť je Vaša v Slovenskej sporiteľni

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovenská sporiteľňa je významným členom stredoeurópskej finančnej skupiny Erste Bank Group. Poskytuje komplexné finančné služby pre firemných a privátnych klientov. S pobočkou klientov 2,5 milióna je najväčšou komerčnou bankou na Slovensku.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov