Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent – pokladník/fakturant
Slovenská inšpekcia životného prostredia
- Miesto práce: Grösslingová 5, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 771 EUR/mesiacV inzeráte je uvádzaná základná tabuľková mzda pre zamestnanca s 2-4 ročnou odbornou praxou . Mzdu je možné navýšiť podľa počtu rokov odbornej praxe a osobným príplatkom.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovná príležitosť na oddelení rozpočtu a financovania na ústredí Slovenskej inšpekcie životného prostredia.
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na referentskú pozíciu pokladníka/fakturanta.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- Komplexné zabezpečovanie činnosti na úseku financovania organizácie,
- Koordinovanie a usmerňovanie činností súvisiacich so systémom financovania hotovostných a bezhotovostných finančných operácií v organizácii
- Príprava podkladov a samostatná odborná činnosť pri tvorbe, organizácií, plánovaní a zabezpečovaní činnosti financovania hotovostných a bezhotovostných finančných operácií zo zdrojov štátneho rozpočtu a iných zdrojov financovania.
- Metodické usmerňovanie, kontrola a vyhodnotenie požadovaných podkladov a materiálov pre úlohy v oblasti financovania, finančnej kontroly a štátnej pokladnice
- Zodpovednosť za správne vyhotovenie všetkých účtovných dokladov v ekonomickom informačnom systéme organizácie
- Zabezpečovanie bezhotovostného a zúčtovacieho styku s peňažnými ústavmi
- Zabezpečovanie hotovostného platobného styku - vedenie pokladničnej agendy
- Vystavovanie príjmových a výdavkových pokladničných dokladov v ekonomickom systéme
- Zabezpečovanie evidencie a likvidácie pracovných ciest
- Zabezpečovanie zverejňovania faktúr a objednávok v súlade s platnými predpismi
- Zabezpečovanie a zodpovednosť za výkon finančnej kontroly v oblasti financovania
- Spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy, s organizáciami verejnej správy a samosprávy
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na referentskú pozíciu pokladníka/fakturanta.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- Komplexné zabezpečovanie činnosti na úseku financovania organizácie,
- Koordinovanie a usmerňovanie činností súvisiacich so systémom financovania hotovostných a bezhotovostných finančných operácií v organizácii
- Príprava podkladov a samostatná odborná činnosť pri tvorbe, organizácií, plánovaní a zabezpečovaní činnosti financovania hotovostných a bezhotovostných finančných operácií zo zdrojov štátneho rozpočtu a iných zdrojov financovania.
- Metodické usmerňovanie, kontrola a vyhodnotenie požadovaných podkladov a materiálov pre úlohy v oblasti financovania, finančnej kontroly a štátnej pokladnice
- Zodpovednosť za správne vyhotovenie všetkých účtovných dokladov v ekonomickom informačnom systéme organizácie
- Zabezpečovanie bezhotovostného a zúčtovacieho styku s peňažnými ústavmi
- Zabezpečovanie hotovostného platobného styku - vedenie pokladničnej agendy
- Vystavovanie príjmových a výdavkových pokladničných dokladov v ekonomickom systéme
- Zabezpečovanie evidencie a likvidácie pracovných ciest
- Zabezpečovanie zverejňovania faktúr a objednávok v súlade s platnými predpismi
- Zabezpečovanie a zodpovednosť za výkon finančnej kontroly v oblasti financovania
- Spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy, s organizáciami verejnej správy a samosprávy
Zamestnanecké výhody, benefity
Benefity:
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona,
- príspevok do 3 piliera dôchodkového sporenia,
- 10 dní plne hradenej PN (ročne),
- pružný pracovný čas,
- pracovný čas 37,5 hodín týždenne,
- príspevok pri pracovných a životných jubileách,
- pracovné voľno pri sprevádzaní vlastného dieťaťa pri nástupe do prvého ročníka materskej a základnej školy,
- 2 x sick day,
- Multisport karta,
- príjemné pracovné prostredie.
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona,
- príspevok do 3 piliera dôchodkového sporenia,
- 10 dní plne hradenej PN (ročne),
- pružný pracovný čas,
- pracovný čas 37,5 hodín týždenne,
- príspevok pri pracovných a životných jubileách,
- pracovné voľno pri sprevádzaní vlastného dieťaťa pri nástupe do prvého ročníka materskej a základnej školy,
- 2 x sick day,
- Multisport karta,
- príjemné pracovné prostredie.
Informácie o výberovom konaní
Termín prihlasovania do výberového konania je do 26.02.2023. Pohovory budeme realizovať priebežne, v prípade, že sa nám pozíciu podarí úspešne obsadiť skôr, výberový proces ukončíme ešte pred uvedeným termínom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, iné v oblasti finančníctva
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Prax na pozícii/v oblasti
2 roky odbornej praxe
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na uchádzača:
- Samostatnosť; svedomitosť a spoľahlivosť; schopnosť pracovať pod tlakom; dôslednosť a zmysel pre detail
- Prehľad v oblasti financií, účtovníctva, daní a príslušných zákonov
- Prax v oblasti financovania,– výhodou štátna alebo verejná správa
- Výborná znalosť práce s MS Office, znalosť SAP výhodou
- Bezúhonnosť
- Samostatnosť; svedomitosť a spoľahlivosť; schopnosť pracovať pod tlakom; dôslednosť a zmysel pre detail
- Prehľad v oblasti financií, účtovníctva, daní a príslušných zákonov
- Prax v oblasti financovania,– výhodou štátna alebo verejná správa
- Výborná znalosť práce s MS Office, znalosť SAP výhodou
- Bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Štátny dozor vo veciach starostlivosti o životné prostredie.