Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho centra - Žilina
Slovak Telekom, a.s.
- Miesto práce: Poštová 1, Žilina
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 180 EUR/mesiaczákladná mzda 810€ + priemerný bonus vo výške 370 € a viac v závislosti od plnenia plánu (počas adaptácie/prvých 3 mesiacov garancia bonusu vo výške 300€)
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Svet sa neustále mení, očakávania našich zákazníkov sa menia a my sa meníme spolu s nimi. Našim zákazníkom sa snažíme vždy ochotne pomôcť a vyriešiť ich požiadavky v čo možno najkratšom čase. Taktiež ich zoznamujeme s novými službami a ukazujeme im cestu, ako ušetriť peniaze a čas, ktorý môžu tráviť so svojimi blízkymi. Odporúčame len to, čo máme sami vyskúšané.
Do tímu dedikovanej zákazníckej starostlivosti fungujúceho ako ,,linka prvej pomoci“ našich zákazníkov hľadáme posilu, ktorá nám pomôže v snahe napredovať. Pomôžte nám zlepšiť zákaznícku skúsenosť a pridajte sa do tímu plného ambicióznych a dobre naladených ľudí, s ktorými sa rozhodne nebudete nudiť.
O čom práca konzultanta je:
- o telefonickej komunikácii
- o poskytovaní profesionálneho servisu našim zákazníkom
- o vybavovaní požiadaviek a hľadaní toho najlepšieho riešenia
- o ponúkaní lepších možností a služieb
- o vzájomnej spokojnosti (odporúčame len to, čo máme sami vyskúšané)
- o bežnej administratíve a spolupráci s ostatnými oddeleniami našej spoločnosti
- o neustálom rozvíjaní nášho/vášho potenciálu
Nemusíte mať žiadne obavy, máme profi tím ľudí, ktorí vás na toto všetko pripravia. Počas prvého mesiaca si prejdete adaptačným (zaškolovacím) procesom, počas ktorého vás naši tréneri oboznámia so systémom, produktami a službami s ktorými budete v budúcnosti pracovať. Počas tohto obdobia na vás čaká motivačný bonus až vo výške 300€ (+ k základnej mzde).
Našou snahou je neustále posúvať sa vpred a odmeníme každého, kto nám pomáha napredovať. Naši najlepší špecialisti si vďaka svojej šikovnosti dokážu zarobiť až 1500 €.
Koho hľadáme:
- Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými zručnosťami
- Pozitívne naladeného človeka, ktorý sa vie vynájsť a poradiť si v každej situácii
- Pohodového kolegu, ktorý sa stane plnohodnotným členom nášho stále sa rozvíjajúceho tímu
Na pohovore nás bude zaujímať:
- Ako by ste riešili situácie, ktoré bežne nastávajú pri komunikácií s našimi zákazníkmi
- Aký je váš vzťah k predaju
- Ako zvládate stresové situácie
Našim zákazníkom sme k dispozícii od pondelka do piatku, v čase od 8:00 - 21:00 hod. Pracujeme v 8-hodinových zmenách, na ktoré nastupujeme postupne (každý tím v inom čase). O svojich zmenách vieme minimálne 2 týždne dopredu a po určitom čase môžete samozrejme pracovať aj z domu.
Čo vám ponúkame:
- Stabilnú prácu v dynamickom a stále sa rozvíjajúcom tíme s s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením
- Pohyblivú variabilnú zložku, vďaka ktorej si dokážete výšku svojej mzdy sami ovplyvniť
- Smartphone: Vyberte si telefón a získajte kompenzáciu každé 3 roky až do výšky 900 €
- Neobmedzený zamestnanecký paušál
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
- Zľavy na služby a produkty našich partnerov
- Gastro karta: s príspevkom 5,10€ na každý pracovný deň
- Relaxujte so 4 dňami osobného voľna navyše (sick days)
- Náhrada príjmu počas PN: Pri dočasnej PNke trvajúcej max. 2 týždne vám nahradíme príjem vo výške 80 % denného vymeriavacieho základu.
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- Dôchodkové sporenie: Pripravte sa na jeseň života s príspevkom na poistenie už po prvých 3 mesiacoch
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja - prepracovaný adaptačný, školiaci a vzdelávací systém (vlastné vzdelávacie centrum
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto ponuka? Do výberu sa môžete prihlásiť kliknutím na „Mám záujem“ a vyplniť formulár.
Budeme radi, ak nám napíšete aj pár riadkov o tom, čo vás na tejto pozícii zaujalo.