Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Customer Care Specialist

Skupina Edenred

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 150 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme komunikatívneho a kooperatíveho človeka, ktorý má v sebe vášeň pre zákazníka a je pripravený neúnavne hľadať riešenia k jeho spokojnosti. Hľadáme osobu, ktorá bude silným článkom nášho Customer care tímu.

čo od nového kolegu očakávame?
• Očakávame chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Komunikatívnosť, samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci

Čo čaká nového kolegu ?
• prijímanie telefonátov a e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie
• prijímanie a riešenie reklamácií a sťažností
• podávanie základných informácií klientom a používateľom
• sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• kontakt klienta alebo používateľa za účelom zvýšenia jeho spokojnosti alebo preverenia požiadavky
• spolupráca s inými oddeleniami pri riešení doručených požiadaviek
• zasielanie faktúr
• účasť na firemných projektoch
• prácu s informačným systémom (zadávanie klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov, opravy a pod.)

Zamestnanecké výhody, benefity

• stravné vo výške 6.80 EUR/deň
• pracovný čas po-štv do 16:30 (pi do 15:30) s voľnými víkendami
• Home Office - práca možná z domu (po skúšobnej dobe) s komplet PC vybavením
• jazykové kurzy - preplatenie až do výšky 75% nákladov
• darčekové poukážky
• pitný režim, ovocný deň
• podpora vzdelávania
• motivujúci sociálny program
• zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• príjemná rodinná firemná kultúra a atmosféra
• dynamický tím

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za zaslanie životopisu, vzhľadom k veľkému množstvu kandidátov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Starostlivosť o zákazníka

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Minimálne 2 roky skúseností s prácou so zákazníkom
• Vítané sú skúsenosti s prácou v CRM systém
• Proklientský prístup
• Motivácia na prácu so zákazníkom
• Komunikatívnosť, samostatnosť
• Zodpovednosť, dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od roku 1962. Sme lídrom v poukážkových systémoch a riešeniach v oblasti stravovania, benefitov a motivácie zamestnancov. Svoje produkty a služby ponúkame nielen v klasickej, ale aj elektronickej podobe. Našim nosným produktom sú stravovacie poukážky Ticket Restaurant®. Ako prví sme uviedli na trh elektronickú alternatívu stravovacích poukážok - kartu Edenred. Podieľame sa na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a správne stravovacie návyky. Na Slovensku máme už viac ako 380 000 spokojných užívateľov.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov