Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Osobná asistentka s Ruským jazykom
SITNO HOLDING Real Estate, a.s.
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacUvedená mzda závisí od skúseností a schopností uchádzača. Nástupnú mzdu je možné upraviť podľa dohody.
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme do nášho tímu novú asistentku pre nášho generálneho riaditeľa, ktorá bude zastrešovať administratívnu činnosť pre súkromné a firemné účely. Bude prvou rukou vedenia na firemných stretnutiach kde bude potrebné predovšetkým tlmočiť do ruského jazyka. Náplňou agendy bude rovnako plánovanie služobných ciest, výpomoc na projektoch, komunikácia s potrebnými úradmi.
Je potrebná perfektná znalosť slovenského, anglického a ruského jazyka.
Hľadáme kolegyňu, ktorá má veselé a príjemné vystupovanie, má proaktívny prístup, a vie si veci zorganizovať a jednať samostatne, je ambiciózna a predovšetkým zodpovedná.
Pracovná doba bude dohodou, pracovný čas bude flexibilný. U nás nájdeš prácu vhodnú pre študenta/-ku VŠ ideálne min. v 3. ročníku VŠ.
Od vhodnej uchádzačky očakávane podporu a výpomoc v rôznych oblastiach:
• vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie;
• Koordinácia služobných ciest
• Komunikácia s orgánmi verejnej správy a inými organizáciami
vybranými zamestnávateľom
• Príprava nápojov a zabezpečenie pohostenia počas pracovných
mítingov
Je potrebná perfektná znalosť slovenského, anglického a ruského jazyka.
Hľadáme kolegyňu, ktorá má veselé a príjemné vystupovanie, má proaktívny prístup, a vie si veci zorganizovať a jednať samostatne, je ambiciózna a predovšetkým zodpovedná.
Pracovná doba bude dohodou, pracovný čas bude flexibilný. U nás nájdeš prácu vhodnú pre študenta/-ku VŠ ideálne min. v 3. ročníku VŠ.
Od vhodnej uchádzačky očakávane podporu a výpomoc v rôznych oblastiach:
• vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie;
• Koordinácia služobných ciest
• Komunikácia s orgánmi verejnej správy a inými organizáciami
vybranými zamestnávateľom
• Príprava nápojov a zabezpečenie pohostenia počas pracovných
mítingov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v mladom dynamickom kolektíve
• Možnosť kariérneho rastu
• Príjemné pracovné prostredie v centre Bratislavy
• Vstup do posilňovne + wellness
• Parkovanie v mieste práce
• Flexibilný pracovný čas a možnosť práce na Home-office
• Možnosť kariérneho rastu
• Príjemné pracovné prostredie v centre Bratislavy
• Vstup do posilňovne + wellness
• Parkovanie v mieste práce
• Flexibilný pracovný čas a možnosť práce na Home-office
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za Vašu reakciu na danú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že kontaktovať budeme len tých kandidátov, ktorých profil bude korešpondovať so všetkými požiadavkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Ruský jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Samostatnosť - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Samostatnosť - Pokročilý
Vodičský preukaz
A, B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• dobré koordinačné, technické schopnosti, dôslednosť, precíznosť, komunikatívnosť
• time-management
• výborná znalosť Microsoft Office (MS Excel, Outlook, Word)
• time-management
• výborná znalosť Microsoft Office (MS Excel, Outlook, Word)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť so zameraním na projektový manažment (špecializácia na development prémiových rezortov v Chorvátsku) a správu nehnuteľností.
Počet zamestnancov
1 zamestnanec