Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Specialist with Hungarian language (Hybrid way of working)
SIA Central Europe, a.s.
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiacod 1000 € + príplatky za nočné zmeny/víkedy/sviatky do výšky 300€ + kvartálne bonusy do výšky 100€
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme nonstop Kontaktné centrum pre poskytovanie podpory pre domácich, ale aj zahraničných klientov v slovenskom a maďarskom jazyku.
NEZAOBERÁME sa predajom, ponúkaním služieb a ani telefonickým prieskumom!
24/7 prevádzka Kontaktného centra je realizovaná:
•prostredníctvom dvoch 12 - hodinových pracovných zmien
(denná zmena 07:00 - 19:00 a nočná smena 19:00 - 7:00), pri ktorej sa kolegovia striedajú v režime - denná zmena - nočná zmena - dva dni voľna
Do nášho tímu hľadáme kolegu,ktorý:
• rád komunikuje (telefón/email)
• vie oceniť výhody, ktoré ponúka SMARTWORKING (hybridný spôsob práce, ktorý umožňuje kombináciu práce z domu a práce z kancelárie)
• zmenová práca (vrátane príplatkov za prácu v noci alebo počas víkendov)
• spolu s ostatnými kolegami bude chcieť poskytnúť podporu našim zákazníkom podľa nastavených procesov a procedúr v najvyššej kvalite
• komunikujeme s držiteľmi platobných kariet, ktorým poskytujeme podporu, a to zabezpečovaním požiadaviek akými sú napríklad : blokovanie /aktivácia kariet, info o zostatku a iné.
• pre obchodníkov poskytujeme podporu, ktorá pozostáva z poskytovania požiadaviek a riešenia možných problémov spojených s používaním platobných terminálov
• spolupracujeme taktiež s pracovníkmi bánk, ktorým poskytujeme podporu pre správu platobných kariet, termínálov a bankomatov
NEZAOBERÁME sa predajom, ponúkaním služieb a ani telefonickým prieskumom!
24/7 prevádzka Kontaktného centra je realizovaná:
•prostredníctvom dvoch 12 - hodinových pracovných zmien
(denná zmena 07:00 - 19:00 a nočná smena 19:00 - 7:00), pri ktorej sa kolegovia striedajú v režime - denná zmena - nočná zmena - dva dni voľna
Do nášho tímu hľadáme kolegu,ktorý:
• rád komunikuje (telefón/email)
• vie oceniť výhody, ktoré ponúka SMARTWORKING (hybridný spôsob práce, ktorý umožňuje kombináciu práce z domu a práce z kancelárie)
• zmenová práca (vrátane príplatkov za prácu v noci alebo počas víkendov)
• spolu s ostatnými kolegami bude chcieť poskytnúť podporu našim zákazníkom podľa nastavených procesov a procedúr v najvyššej kvalite
• komunikujeme s držiteľmi platobných kariet, ktorým poskytujeme podporu, a to zabezpečovaním požiadaviek akými sú napríklad : blokovanie /aktivácia kariet, info o zostatku a iné.
• pre obchodníkov poskytujeme podporu, ktorá pozostáva z poskytovania požiadaviek a riešenia možných problémov spojených s používaním platobných terminálov
• spolupracujeme taktiež s pracovníkmi bánk, ktorým poskytujeme podporu pre správu platobných kariet, termínálov a bankomatov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Hybridný spôsob práce
• Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
• Príspevok na dôchodkové sporenie
• Súkromná zdravotná starostlivosť
• 25 dní práceneschopnosti za rok plne hradenej zamestnavateľom (5 dní sick days)
• Multisport karta
• Hard & soft skills tréningy
• Dlhodobý kariérny rast
• Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
• Príspevok na dôchodkové sporenie
• Súkromná zdravotná starostlivosť
• 25 dní práceneschopnosti za rok plne hradenej zamestnavateľom (5 dní sick days)
• Multisport karta
• Hard & soft skills tréningy
• Dlhodobý kariérny rast
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denné aj nočné)
• Maďarský jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
• Slovenský jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
• Anglický jazyk – začiatočník/mierne pokročilý
• Základné počítačové znalosti / technické zručnosti
• Pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
• Orientácia na riešenie problémov
Aj keď sme IT firma pôsobiaca vo finančnom sektore, táto práca je vhodná aj pre absolventa alebo človeka, ktorý pracoval a má skúsenosti z iných odvetví - všetko potrebné ŤA radi naučíme! :)
Skúsenosti z poskytovania podpory alebo práce na call centre, prípadne znalosti z finančníctva sú vítané.
• Maďarský jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
• Slovenský jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
• Anglický jazyk – začiatočník/mierne pokročilý
• Základné počítačové znalosti / technické zručnosti
• Pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
• Orientácia na riešenie problémov
Aj keď sme IT firma pôsobiaca vo finančnom sektore, táto práca je vhodná aj pre absolventa alebo človeka, ktorý pracoval a má skúsenosti z iných odvetví - všetko potrebné ŤA radi naučíme! :)
Skúsenosti z poskytovania podpory alebo práce na call centre, prípadne znalosti z finančníctva sú vítané.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nexi is European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets. Nexi Group provides its services in over 50 countries, and also operates through its subsidiaries in Austria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Romania, Serbia, Slovakia, Hungary and South Africa. The company also has branches in Belgium and the Netherlands, and representation offices in the UK and Poland.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov