Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Platená stáž na oddelení office managementu a ľudských zdrojov
Senacor Technologies AG
- Miesto práce: Košice
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5 EUR/hod.Uvedená základná mzda sa môže meniť v závislosti od predošlých pracovných skúseností
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Študuješ na VŠ a hľadáš stáž či prácu na čiastočný úväzok? Ovládaš MS Office na pokročilej úrovni, si kreatívna/y a navyše rozprávaš nemecky?
Získaj cenné pracovné skúsenosti v oblasti office managementu a ľudských zdrojov v našej spoločnosti!
Tvojou úlohou na tejto pracovnej pozícii bude:
- plánovanie a príprava zamestnaneckých benefitov (firemné raňajky, motto týždňa, adventný kalendár, a pod.)
- podieľanie sa na plánovaní a príprave rôznych interných školení a podujatí (napr. pracovné veľtrhy)
- zabezpečovanie firemných nákupov, objednávok kancelárskeho materiálu, pošty
- správa faktúr a prideleného budgetu
- komunikácia s tímom v nemeckom jazyku
- komunikácia s externými dodávateľmi
- výpomoc pri plánovaní a organizácii firemných akcií (napr. Xmas party)
- monitoring pracovného trhu v pridelenej oblasti
- ad hoc výpomoc v oblasti office managementu a HR
Získaj cenné pracovné skúsenosti v oblasti office managementu a ľudských zdrojov v našej spoločnosti!
Tvojou úlohou na tejto pracovnej pozícii bude:
- plánovanie a príprava zamestnaneckých benefitov (firemné raňajky, motto týždňa, adventný kalendár, a pod.)
- podieľanie sa na plánovaní a príprave rôznych interných školení a podujatí (napr. pracovné veľtrhy)
- zabezpečovanie firemných nákupov, objednávok kancelárskeho materiálu, pošty
- správa faktúr a prideleného budgetu
- komunikácia s tímom v nemeckom jazyku
- komunikácia s externými dodávateľmi
- výpomoc pri plánovaní a organizácii firemných akcií (napr. Xmas party)
- monitoring pracovného trhu v pridelenej oblasti
- ad hoc výpomoc v oblasti office managementu a HR
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilná pracovná doba
- Služobný iPhone a notebook aj na súkromné účely
- Služobný iPhone a notebook aj na súkromné účely
Informácie o výberovom konaní
Požadovaný týždenný pracovný čas: 20-25 hod.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť nemeckého jazyka na pokročilej úrovni - pravidelná komunikácia s tímom v Nemecku
- samostatnosť, proaktivita, zodpovednosť
- flexibilita, dobré organizačné schopnosti
- výhodou je predošlá pracovná skúsenosť na podobnej pracovnej pozícii
- samostatnosť, proaktivita, zodpovednosť
- flexibilita, dobré organizačné schopnosti
- výhodou je predošlá pracovná skúsenosť na podobnej pracovnej pozícii
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Senacor je jedným z vedúcich a rýchlo rastúcich poskytovateľov business a IT transformácií, digitalizácie a individuálneho softvérového vývoja. S viac ako 700 zamestnancami v 10 pobočkách v Nemecku, Rakúsku a na Slovensku realizujeme inovatívne riešenia pre našich klientov, prevažne zo sektoru bankovníctva, poisťovníctva a automotive. Ponúkame Ti zázemie v stabilnej spoločnosti s výhodami start-upu, plochou hierarchiou, priateľskou atmosférou, zaujímavými projektami a množstvom zamestnaneckých benefitov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov