Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor zákazníckeho servisu
Secop s. r. o.
- Miesto práce: Továrenská 49, Zlaté Moravce
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 EUR/mesiacUvedený plat predstavuje minimum, ktoré bude úspešnému kandidátovi ponúknuté. Spoločnosť Secop zohľadní kvalifikačné predpoklady vybraného kandidáta a na základe seniority jeho skúseností a znalostí mu ponúkne aj vyššiu mesačnú mzdu.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Secop Slovakia s.r.o., výrobca hermetických kompresorov prijme na úsek logistiky oddelenie zákazníckeho servisu koordinátora počas zastupovania materskej a rodičovskej dovolenky.
Účelom tejto pracovnej pozície je administratívna podpora zákazníkom, sales representative, s účelom poskytnúť najlepší profesionálny, zákaznícky servis.
Hlavné úlohy a zodpovednosti Koordinátora zákazníckeho servisu sú
- príjem a vybavenie objednávok, poskytovanie informácií ohľadom zmien, cien, nakládok,
- vybavenie požiadaviek zákazníka v spolupráci so všetkými zúčastnenými oddeleniami,
- udržiavanie a aktualizácia internej dokumentácie,
- vystavovanie dokumentov súvisiacich so zákazníckou objednávkou,
- informovanie zákazníka o prípadných zmenách,
- dodržiavanie interných smerníc,
- riešenie sťažností zákazníkov,
- aktívne informovanie nadriadeného o nových riešeniach a príležitostiach,
- aktívne hľadanie riešení na nezrovnalosti,
- príprava a sledovanie reportov o dodávkach,
- pomoc pri rozvoji služieb zákazníkom - štandardy, zásady a postupy pre organizáciu.
Požadovaná prax
- prax na oddelení zákazníckeho servisu, plánovaní, alebo logistiky vo výrobnej medzinárodnej spoločnosti minimálne 3 roky
Vzdelania, vedomosti a skúsenosti
- skúsenosti s IS SAP modul SD – VÝHODOU
- znalosť práce – Outlook, Excel, Word na úrovni pokročilý
- znalosť logistických procesov
- znalosť špecifikácie dokladov: customer care - akreditív, proforma, premayment,..
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom, ruský, nemecký alebo španielsky jazyk výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- proaktívny a cieľavedomý prístup
- zákaznícky orientovaný so zmyslom pre detail
- schopnosť stanoviť si priority
- pozitívny a otvorený prístup ( tímový hráč)
- schopnosť nachádzať nové riešenia v tíme
- ochota niesť zodpovednosť
- samostatnosť
Ponúkame
- zaujímavé platové ohodnotenie
- získanie profesijných skúseností v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť práce na zaujímavých projektoch, možnosť odborného rastu
Účelom tejto pracovnej pozície je administratívna podpora zákazníkom, sales representative, s účelom poskytnúť najlepší profesionálny, zákaznícky servis.
Hlavné úlohy a zodpovednosti Koordinátora zákazníckeho servisu sú
- príjem a vybavenie objednávok, poskytovanie informácií ohľadom zmien, cien, nakládok,
- vybavenie požiadaviek zákazníka v spolupráci so všetkými zúčastnenými oddeleniami,
- udržiavanie a aktualizácia internej dokumentácie,
- vystavovanie dokumentov súvisiacich so zákazníckou objednávkou,
- informovanie zákazníka o prípadných zmenách,
- dodržiavanie interných smerníc,
- riešenie sťažností zákazníkov,
- aktívne informovanie nadriadeného o nových riešeniach a príležitostiach,
- aktívne hľadanie riešení na nezrovnalosti,
- príprava a sledovanie reportov o dodávkach,
- pomoc pri rozvoji služieb zákazníkom - štandardy, zásady a postupy pre organizáciu.
Požadovaná prax
- prax na oddelení zákazníckeho servisu, plánovaní, alebo logistiky vo výrobnej medzinárodnej spoločnosti minimálne 3 roky
Vzdelania, vedomosti a skúsenosti
- skúsenosti s IS SAP modul SD – VÝHODOU
- znalosť práce – Outlook, Excel, Word na úrovni pokročilý
- znalosť logistických procesov
- znalosť špecifikácie dokladov: customer care - akreditív, proforma, premayment,..
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom, ruský, nemecký alebo španielsky jazyk výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- proaktívny a cieľavedomý prístup
- zákaznícky orientovaný so zmyslom pre detail
- schopnosť stanoviť si priority
- pozitívny a otvorený prístup ( tímový hráč)
- schopnosť nachádzať nové riešenia v tíme
- ochota niesť zodpovednosť
- samostatnosť
Ponúkame
- zaujímavé platové ohodnotenie
- získanie profesijných skúseností v medzinárodnej spoločnosti
- možnosť práce na zaujímavých projektoch, možnosť odborného rastu
Zamestnanecké výhody, benefity
-práca v dynamicky sa rozvíjajúcej zahraničnej spoločnosti,
-seriózne finančné ohodnotenie,
-možnosť odborného rastu,
-odborné školenia a kurzy,
-sociálny program,
-seriózne finančné ohodnotenie,
-možnosť odborného rastu,
-odborné školenia a kurzy,
-sociálny program,
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite Vašu žiadosť spolu so štruktúrovaným profesijným životopisom a súhlasom na spracovanie osobných údajov ( podľa zákona 428 / 2002 Z.z. o ochrane osobných údajov) na našu mailovú adresu. V žiadosti , prosím, zreteľne uveďte názov pozície (aj v subjekte správy), o ktorú sa uchádzate a Váš priamy telefonický kontakt. Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Materiály, ktoré nám poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- proaktívny a cieľavedomý prístup
- zákaznícky orientovaný so zmyslom pre detail
- schopnosť stanoviť si priority
- pozitívny a otvorený prístup ( tímový hráč)
- schopnosť nachádzať nové riešenia v tíme
- ochota niesť zodpovednosť
- samostatnosť
- zákaznícky orientovaný so zmyslom pre detail
- schopnosť stanoviť si priority
- pozitívny a otvorený prístup ( tímový hráč)
- schopnosť nachádzať nové riešenia v tíme
- ochota niesť zodpovednosť
- samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť vyrába hermetické kompresory a v súčasnej dobe zamestnáva cca 900 zamestnancov.
Vyrábame kompresory pre domácnosti, maloobchody a mobilné chladiace zariadenia do automobilov, lodí a pod. Okrem montáže finálnych výrobkov vyrábame aj ich komponenty (tj. rotory, statory, mechanické diely, ...). Tiež vyrábame tzv. elektrické príslušenstvo - konkrétne rozbehové prvky PTC a relé pre všetky kompresorové platformy Secop.
Vyrábame kompresory pre domácnosti, maloobchody a mobilné chladiace zariadenia do automobilov, lodí a pod. Okrem montáže finálnych výrobkov vyrábame aj ich komponenty (tj. rotory, statory, mechanické diely, ...). Tiež vyrábame tzv. elektrické príslušenstvo - konkrétne rozbehové prvky PTC a relé pre všetky kompresorové platformy Secop.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov