Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Price & Tender Manager SK

sanofi-aventis, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 400 - 2 500 EUR/mesiac2400 EUR/mesiac
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo je hlavným účelom pozície?
Zodpovednosť za riadenie cieľov predaja a profitability v rámci tedrových aktivit. Rozvoj, implementácia a koordinácia celého tendrového procesu, vrátane strategického plánovania, schvaľovacieho procesu, príprava a zasielanie ponúk, správa databázy, logistika, zmluvy, komunikácia výsledkov a následne hľadanie riešení pre ďalšie zlepšenie celého procesu.

Pomáhať zabezpečovať firme udržateľný rast hrubej marže s využitím možných synergií medzi BU´s, implementacia "best practices", doporučováním správnych investičných stratégií, a využívaním jednotného prístupu Sanofi voči zákazníkom.

Čo bude vaša práca?
Predajné aktivity a tvorba komerčnej stratégie

- vyjednávanie cien pre definované portfólio produktov v rámci svojich právomocí, navrhovanie individuálnych zliav, kontraktov, podporných propagačných aktivít pre nemocnice
- monitoring obratu a komerčných podmienok konkurencie
- vytvorenie príslušnej komerčnej stratégie a marketingových prostriedkov v rámci lekární (nemocničné, sieťové nemocnice zoskupenia, atď.)
- tréning iKAM
- pravidelné monitorovanie situácie na trhu a reagovanie na zmeny za účelom dosiahnutia profitabilného predaja
- tvorba bonusových schém v spolupráci s príslušnou BU a ich zladenie s platnými SOP a firemnou strátegiou

Analýzy

- analýza nemocničného segmentu, trhu zverených produktov, budovanie databázy zákazníkov v systéme COMMA, analyzovanie trhových segmentov a skupiny zákazníkov (segmentácia,targeting).
- sledovanie profitability porfólia nemocníc a produktového porfólia
- zodpovednosť za aktualizáciu cien, implementácia cenových zliav až po konečného zákazníka, vedenie databázy nemocničných zariadení, väzby medzi jednotlivými nemocničnými zariadeniami a lekárňami, implementácia zmien a chod systému COMMA
- tvorba, implementácia a priebežný systém hodnotenia profitability zákazníkov
- zlepšovanie a zefektivnovanie obchodních investícií v spolupráci s jednotlivými obchodnými oddeleniami a podpornými oddeleniami (Controlling, Finance, Business support, Logistika,...)

Vzťahy

- budovanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
zaisťovanie dosiahnutia predajných cieľov a cieľov profitability implementovaním predajnej politiky spoločnosti
- úzka spolupráca s medicínskymi reprezentantmi zodpovednými za nemocnice vo svojom regióne, regionálnym manažérom, produktovým manažérom, oddelením distribúcie, finančným oddelením

Reporting

- pravidelné reporty nadriadenému výsledkov vo zverenej oblasti.
príprava reportov o predaji, diskontoch, kompenzáciách a iné vo vzťahu k nemocničným lekárňam
- príprava reportov zo systému COMMA, COGNOS a iné pre potreby nemocničného tímu

Čo požadujeme?
- VŠ vzdelanie
- skúsenosti na podobnej pozícií min. 3 roky
- PC znalosti: MS Office: Word, Excel, Outlook, Internet
- reprezentatívne vystupovanie
- znalosť produktovej problematiky vo zverenej oblasti, znalosť segmentov trhu a konkurencie, minimálne 2-ročné skúsenosti na pozícii medicínskeho reprezentanta alebo líniového manažéra
- analytické a syntetické schopnosti, organizačné, predajné a vyjednávacie zručnosti, základné finančné vedomosti, kreativita, ambicióznosť, flexibilita, vysoké pracovné nasadenie, vysoká orientácia na zákazníka
- angličtina (pokročilý)

Informácie o výberovom konaní

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa