Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

HR generalist

SALESIANER MIETTEX s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Panónska cesta, Petržalka
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacvýkonnostné odmeny v závislosti od seniority uchádzača
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Personálne poradenstvo a komunikácia so zamestnancami spoločnosti
• Koordinácia výberových konaní
• Administratívne činnosti v oblasti ľudských zdrojov, personalistiky a miezd
• Príprava pracovnoprávnych dokumentov súvisiacich so vznikom, ukončením a zmenou pracovného pomeru
• Vedenie personálnych zložiek
• Spravovanie evidencie dochádzky
• Spolupráca a poskytovanie podkladov externému poskytovateľovi spracovania miezd
• Spolupráca s personálnymi agentúrami, ÚPSVaR a inými úradmi a inštitúciami
• Podpora a spolupráca pri tvorbe výstupov a reportov v oblasti personalistiky
• Zodpovednosť a zabezpečenie ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie, aktívnych a neaktívnych zamestnancov, zákazníkov a ich zamestnancov v plnom rozsahu zverených údajov v súlade s platnou legislatívou
• Sledovanie zmien v Zákonníku práce a ich adaptácia do praxe v súčinnosti s vedením jednotlivých oddelení
• Snaha o optimalizáciu pracovných postupov a navrhovanie zlepšovacích opatrení

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
• prácu v nových administratívnych priestoroch v najmodernejšej prevádzke priemyselnej práčovne v regióne
• dlhodobé zamestnanie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s vyše 100 ročnou tradíciou
• školenia
• výkonnostné odmeny
• firemné akcie
• možnosť ďalšieho profesného rastu
• parkovanie pre zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, ľudské zdroje

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Human - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti na podobnej pozícii min. 1 rok
- profesionálne vystupovanie a diskrétnosť
- odolnosť voči stresu
- dochvíľnosť
- písomné a verbálne komunikačné zručnosti
- organizačné schopnosti
- schopnosť správneho určovania priorít
- dodržiavanie deadline-ov
- pozitívny prístup
- veľký zmysel pre detail
- nemecký jazyk výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

outsourcingové služby v oblastiach:
servisný prenájom pracovného oblečenia
servisný prenájom hotelových, reštauračných a nemocničných textílií
servisný prenájom čistiacich rohoží
predaj reklamných rohoží
predaj a prenájom hygienických výrobkov pre sanitárne zariadenia

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov