Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR generalist
SALESIANER MIETTEX s. r. o.
- Miesto práce: Panónska cesta, Petržalka
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacvýkonnostné odmeny v závislosti od seniority uchádzača
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Personálne poradenstvo a komunikácia so zamestnancami spoločnosti
• Koordinácia výberových konaní
• Administratívne činnosti v oblasti ľudských zdrojov, personalistiky a miezd
• Príprava pracovnoprávnych dokumentov súvisiacich so vznikom, ukončením a zmenou pracovného pomeru
• Vedenie personálnych zložiek
• Spravovanie evidencie dochádzky
• Spolupráca a poskytovanie podkladov externému poskytovateľovi spracovania miezd
• Spolupráca s personálnymi agentúrami, ÚPSVaR a inými úradmi a inštitúciami
• Podpora a spolupráca pri tvorbe výstupov a reportov v oblasti personalistiky
• Zodpovednosť a zabezpečenie ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie, aktívnych a neaktívnych zamestnancov, zákazníkov a ich zamestnancov v plnom rozsahu zverených údajov v súlade s platnou legislatívou
• Sledovanie zmien v Zákonníku práce a ich adaptácia do praxe v súčinnosti s vedením jednotlivých oddelení
• Snaha o optimalizáciu pracovných postupov a navrhovanie zlepšovacích opatrení
• Koordinácia výberových konaní
• Administratívne činnosti v oblasti ľudských zdrojov, personalistiky a miezd
• Príprava pracovnoprávnych dokumentov súvisiacich so vznikom, ukončením a zmenou pracovného pomeru
• Vedenie personálnych zložiek
• Spravovanie evidencie dochádzky
• Spolupráca a poskytovanie podkladov externému poskytovateľovi spracovania miezd
• Spolupráca s personálnymi agentúrami, ÚPSVaR a inými úradmi a inštitúciami
• Podpora a spolupráca pri tvorbe výstupov a reportov v oblasti personalistiky
• Zodpovednosť a zabezpečenie ochrany osobných údajov uchádzačov o zamestnanie, aktívnych a neaktívnych zamestnancov, zákazníkov a ich zamestnancov v plnom rozsahu zverených údajov v súlade s platnou legislatívou
• Sledovanie zmien v Zákonníku práce a ich adaptácia do praxe v súčinnosti s vedením jednotlivých oddelení
• Snaha o optimalizáciu pracovných postupov a navrhovanie zlepšovacích opatrení
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame:
• prácu v nových administratívnych priestoroch v najmodernejšej prevádzke priemyselnej práčovne v regióne
• dlhodobé zamestnanie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s vyše 100 ročnou tradíciou
• školenia
• výkonnostné odmeny
• firemné akcie
• možnosť ďalšieho profesného rastu
• parkovanie pre zamestnancov
• prácu v nových administratívnych priestoroch v najmodernejšej prevádzke priemyselnej práčovne v regióne
• dlhodobé zamestnanie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s vyše 100 ročnou tradíciou
• školenia
• výkonnostné odmeny
• firemné akcie
• možnosť ďalšieho profesného rastu
• parkovanie pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, ľudské zdroje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Human - Základy
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Human - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti na podobnej pozícii min. 1 rok
- profesionálne vystupovanie a diskrétnosť
- odolnosť voči stresu
- dochvíľnosť
- písomné a verbálne komunikačné zručnosti
- organizačné schopnosti
- schopnosť správneho určovania priorít
- dodržiavanie deadline-ov
- pozitívny prístup
- veľký zmysel pre detail
- nemecký jazyk výhodou
- profesionálne vystupovanie a diskrétnosť
- odolnosť voči stresu
- dochvíľnosť
- písomné a verbálne komunikačné zručnosti
- organizačné schopnosti
- schopnosť správneho určovania priorít
- dodržiavanie deadline-ov
- pozitívny prístup
- veľký zmysel pre detail
- nemecký jazyk výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
outsourcingové služby v oblastiach:
servisný prenájom pracovného oblečenia
servisný prenájom hotelových, reštauračných a nemocničných textílií
servisný prenájom čistiacich rohoží
predaj reklamných rohoží
predaj a prenájom hygienických výrobkov pre sanitárne zariadenia
servisný prenájom pracovného oblečenia
servisný prenájom hotelových, reštauračných a nemocničných textílií
servisný prenájom čistiacich rohoží
predaj reklamných rohoží
predaj a prenájom hygienických výrobkov pre sanitárne zariadenia
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov