Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Obchodný referent / Obchodný asistent

S4B s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Hviezdna 2, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacZákladná mzda + výkonnostná odmena je predmetom dohody na základe schopností, skúseností a dosiahnutých výsledkov
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme komunikatívneho človeka, ktorého hlavnou náplňou práce bude kontakt s potencionálnymi zákazníkmi, starostlivosť o zákazníkov a administratívne práce súvisiace s chodom obchodného oddelenia.

• Telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi
• Príprava cenových ponúk a zmlúv pre zákazníkov
• Budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a profesionálne reprezentovanie spoločnosti
• Vedenie obchodných rokovaní a príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania
• Podpora obchodného oddelenia
• Sprostredkovanie stretnutí
• Zapájanie sa do obchodno-marketingových aktivít spoločnosti
• Vedenie databáz a ich spracovanie
• Účasť na prezentáciách spoločnosti na kongresoch a seminároch (aktívna podpora pri realizácii)
• Plnenie operatívnych úloh podľa usmernení nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zaškolenie a možnosť ďalšieho vzdelávania v práci so skvelými business nástrojmi
- Motivujúce platové podmienky
- Pracovný notebook a mobil
- Vzdelávanie a teambuildingy
- Športové aktivity
- Férová spolupráca
- Priestor pre realizáciu vlastných nápadov
- Provízny systém hodnotenia
- Príjemné pracovné prostredie
- Nástup ihneď

Informácie o výberovom konaní

Ak si šikovný/a a máš chuť pracovať, pošli nám životopis na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Marketingové, Obchodné, Ekonomické - nie je podmienkou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Fakturácia - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Zmysel pre detail
- Schopnosť pracovať samostatne
- Ochota a ústretovosť
- Veľmi dobré organizačné schopnosti
- Výborné komunikačné zručnosti
- Reprezentatívne vystupovanie
- Zodpovednosť pri plnení zverených úloh
- Dodržiavanie firemnej kultúry / etického kódexu
- Schopnosť konštruktívne riešiť stresové situácie a pracovať pod tlakom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť S4B vznikla v roku 2012 ako spoločnosť zameraná na distribúciu, implementáciu ekonomického softvéru a outsourcing účtovníctva a personalistiky.
Množstvom získaných skúseností a na základe požiadaviek našich zákazníkov sa zameranie spoločnosti postupne preorientovalo výhradne do sféry aplikácií/riešení pre malé a stredné firmy. Dnes je spoločnosť výhradným distribútorom systému eWay-CRM a riešenia virtuálnych serverov iPodnik, PLATINUM partnerom svetoznámeho antivírusu Kaspersky a GOLD partnerom antivírusu Bitdefender. Cieľom našej spoločnosti je poskytovať profesionálne služby našim zákazníkom v oblasti firemných riešení.
Okrem výhradného zastúpenia poskytujeme našim klientom vysoko profesionálne služby v oblasti predaja, integrácie a školenia ekonomického systému POHODA (sme certifikovaný partner POHODA / POHODA E1) , komplexného balíka produktov spoločnosti Microsoft Office 365 a ďalších riešení v oblasti informačných technológií.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov