Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Customer Support Engineer

S&T Slovakia s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 400 EUR/mesiacHorná hranica mzdy bude závisieť od reálnych skúsenosti a znalostí uchádzača. Po skončení skúšobnej doby odmeňovanie podľa interných smerníc - nastavená variabilná zložka mzdy.
  • Termín nástupu: 1.7.2021/dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naša spoločnosť hľadá nového kolegu na pozíciu "Customer Support Engineer" na poskytovanie servisu pre našich klientov - veľké nadnárodné a lokálne spoločnosti, v oblasti inštalácie, podpory a údržby infraštruktúry.

Hlavné činnosti a zodpovednosti:
1) Poskytovanie podpory užívateľom pri prevádzke softvérového a hardvérového vybavenia, zber a evidencia požiadaviek na zmeny.
2) Inštalácia, podpora a údržba infraštruktúry v prostredí zákazníka.
3) Riešenie bežných denných problémov užívateľov (zablokované kontá, problémy s tlačiarňami, atď.).
4) Inštalácia a aktualizácia licencovaného softvéru, vedenie dokumentáciu.
5) Spolupráca s kolegami a zahraničnými podpornými centrami zákazníkov.
6) Vedenie dokumentácie a reporting servisných zásahov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť absolvovať viacero technických školení za danú oblasť.
Priateľská pracovná atmosféra, kultúra otvorenej komunikácie.
Stravovacie poukážky, pitný režim.
Oddychová a relaxačná zóna.
Flexibilný pracovný čas.
Kontinuálne vzdelávanie.
Fitness program MultiSport.
Zamestnanecké a športové podujatia.
Notebook a mobilný telefón.
Family Package - zvýhodnené balíky služieb mobilného operátora pre rodinných príslušníkov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Administrácia Windows serverov - základy
Administrácia LAN/WAN - základy
Klient/server administrácia - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

Servisného technika
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Technické a iné požiadavky na uchádzača:
1) Vzdialená alebo ONSITE podpora koncového používateľa (znalosť OS WIN, M365 - výhodou), vytváranie image pre hromadné inštalácie.
2) Správa a administrácia periférií, managed printing SW - SafeQ, Optimidoc, správa a podpora AV riešení a komunikačných platforiem.
3) Administrácia Windows serverov - základy (WIN server 20xx), základy AD, DNS.
4) Administrácia LAN/WAN - základy - preferované CISCO znalosti v oblasti networkingu, WiFi, TCP/IP protokol.
5) Break & FIX skúsenosti s analýzou a riešením HW problémov koncový používateľ, serverové zariadenia.
6) Samostatnosť, zodpovedný prístup.
7) Dobré komunikačné schopnosti, príjemné vystupovanie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

S&T Slovakia patrí do nadnárodnej spoločnosti S&T AG (www.snt.at) so sídlom v Linzi, ktorá má zastúpenie vo viac ako 30 krajinách a patrí medzi najväčších dodávateľov IT riešení a služieb v regióne strednej a východnej Európy. S&T Slovakia sa zameriava predovšetkým na oblasti IT a podnikového poradenstva, implementácie a podpory riešení SAP a nástrojov nasadenia pre Business Intelligence. Spoločnosť poskytuje všetky druhy služieb od nákupu až po plánovanie a realizáciu komplexných sieťových, úložných a bezpečnostných riešení a riešení pre prevádzku virtuálnych dátových centier, ako aj služby v oblasti cloud computingu. Viac informácií nájdete na našej stránke: www.snt.sk

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

S&T Slovakia s.r.o.
Mlynské nivy 71
821 05 Bratislava
http://www.snt.sk