Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

1st Level IT Support (ranné a poobedné zmeny)

RPC

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Námestie Mateja Korvína, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 EUR/mesiacminimum 1000 € + fixný príplatok dvakrát do roka + bonus (finálna základná mzda sa odvíja od skúseností kandidáta)
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náš kolega využil príležitosť posúnúť sa interne na inú pozíciu a tak hľadáme do nášho tímu novú posilu.

Service Desk Špecialista je súčasťou tímu L1 IT support v RPC. Pozícia je single point of contact pre riešenie IT incidentov nášho kartového systému. Tento systém sa používa na spracovanie kartových transakcií pre banky Raiffeisen v strednej a východnej Európe.

Budeš zodpovedný za rôzne úlohy:

- Technická podpora, riešenie incidentov a requestov, či už interne alebo s podporou externých partnerov
- Distribúcia, sledovanie a dokumentácia všetkých incidentov (requestov, incidentov, výpadkov, ...), ktoré boli zaslané alebo zistené Service Deskom.
- Komunikácia a eskalácia na ďalšiu úroveň podpory (podľa potreby)
- Spúšťanie skriptov na spracovanie súborov / pravidelné operácie /
- Kontrola, spracovanie a monitoring prenosu súborov / pravidelné operácie /
- Spracovanie výstupných súborov / pravidelné operácie /
- Kontrola automatizovaných procesov, notifikácií, spracovania večerných uzávierok, „daily runov“, atď.
- Komunikácia s Visa / MasterCard a klientmi (RBI Banks) a rôznymi internými a externými partnermi
- Spolupráca s podporou L2 / L3 pri riešení incidentov
- Správa HW pre interných a externých používateľov RPC, (výdaj a príjem HW, prvotná diagnostika problémového HW, atď.)

Zamestnanecké výhody, benefity

Rozvíjaj svoj potenciál a naštartuj svoju kariéru v stabilnom zázemí medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe:

Ponúkame ti:
- zaujímavú a zmysluplnú prácu v medzinárodnom prostredí
- možnosti rozoja a rastu
- priestor pre tvoje nápady
- priateľskú atmosféru a nefomálne prostredie
- home office 50%
- chutnú kávu a čaje
- príspevok na DDS​
- Multisport kartu
- cafeteria - volíš si benefity sám/sama
- extra dni dovolenky
- sick days
- moderný office s dobrou polohou
- firemné eventy, podujatia a iné :)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Práca na zmeny:
- 7:00 - 15:00
- 9:00 - 17:00
- 13:15 - 20:00 + sobota raz mesačne

- Počítačové zručnosti / nadpriemerný užívateľ , alebo ak je PC tvoje hobby :-)/
- Základy SQL a UNIX
- Komunikačné zručnosti a orientácia na zákazníka
- Organizovaný prístup k práci
- Ochota sa učiť
- Dodržiavanie pravidiel a usmernení
- Veľkou výhodou sú skúsenosti s podporou IT​

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

RPC is dynamic regional IT service provider operating in the banking payment industry.

Growing double-digit in processing volumes and bringing fresh, innovative payment technologies across the European region guarantees our employees are part of many exciting projects with Raiffeisen banks in multiple CEE countries. Often delivering unique pioneer solutions resulting in ‘’1st in the market’’ awards means our work is recognized and appreciated throughout the whole region. We are setting the bar for innovation and you can be part of it!

RPC, as a centre of competence for card issuing, acquiring and digital payments is securely processing all transactions originated by the cards of our group banks or banks payment devices. We aim to provide the best reliable solutions for both, debit and credit card national-specific markets, and to be flexible when finding the ways to fulfil customer changing business needs.

Besides Tatra banka in Slovakia, we are proud to have among our clients Raiffeisen Banks from Austria, Albania, Bulgaria, Czech Republic, Croatia, Romania, Serbia and Kosovo having a continuous customer base growth.

RPC was established in 2000 as a division of Tatra banka, and with more than 20 years of success stories we provide services in the area of issuance and acceptance of payment cards to member banks of the Raiffeisen bank International Group. The separate company was established in 2008 as a Shared Service Centre to centralize the group’s card payment operations and to achieve high efficiency and price competitiveness.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Regional Card Processing Centre, s.r.o.
Námestie Mateja Korvína 7842/1
811 01 Bratislava
http://ri-rpc.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Janove
E-mail: poslať životopis