Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Objektová manažérka Piešťany, Trnava a okolie
RoomService Bratislava s. r. o.
- Miesto práce: Trenčiansky kraj, Trnavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800 - 1 100 EUR/mesiac
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úspešná slovenská spoločnosť pôsobiaca v oblasti čistiacich a upratovacích služieb, rozširuje svoj tím na pozícii Objektový manažér.
Náplňou práce bude:
• starostlivosť o pridelené objekty - klientov - pravidelné čistiace služby a nárazové
mimoriadne upratovania
• komunikácia s klientom, zamestnancami a vedením spoločnosti
• dohľad nad výkonom upratovacích služieb v požadovanej kvalite a termínoch
• školenie zamestnancov - techniky čistenia, používanie čistiacej chémie, BOZP a PO
• kontrola dochádzky zamestnancov, spracovanie podkladov na mzdy
• personálne zabezpečenie objektov - spolupráca s HR
• plnenie úloh v zmysle Obchodnej zmluvy s klientom
• správa existujúcich objektov
• pravidelný monitoring a reporting o kvalite poskytovaných služieb na zverených
objektoch
• kontrola pracovníkov a nimi vykonávanej práce na zverených objektoch
• zabezpečenie potrebnej chémie a techniky na objekty
• zodpovednosť za dodržiavanie platnej legislatívy a interných predpisov spoločnosti
• zodpovednosť za hospodárenie s prideleným majetkom
Náplňou práce bude:
• starostlivosť o pridelené objekty - klientov - pravidelné čistiace služby a nárazové
mimoriadne upratovania
• komunikácia s klientom, zamestnancami a vedením spoločnosti
• dohľad nad výkonom upratovacích služieb v požadovanej kvalite a termínoch
• školenie zamestnancov - techniky čistenia, používanie čistiacej chémie, BOZP a PO
• kontrola dochádzky zamestnancov, spracovanie podkladov na mzdy
• personálne zabezpečenie objektov - spolupráca s HR
• plnenie úloh v zmysle Obchodnej zmluvy s klientom
• správa existujúcich objektov
• pravidelný monitoring a reporting o kvalite poskytovaných služieb na zverených
objektoch
• kontrola pracovníkov a nimi vykonávanej práce na zverených objektoch
• zabezpečenie potrebnej chémie a techniky na objekty
• zodpovednosť za dodržiavanie platnej legislatívy a interných predpisov spoločnosti
• zodpovednosť za hospodárenie s prideleným majetkom
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v poprednej slovenskej spoločnosti v oblasti upratovacích služieb
• služobný mobilný telefón (aj na súkromné účely)
• služobný automobil (aj na súkromné účely)
• služobný mobilný telefón (aj na súkromné účely)
• služobný automobil (aj na súkromné účely)
Informácie o výberovom konaní
Prosíme uchádzačov, ktorí spĺňajú všetky uvedené podmienky, aby nám zasielali svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku .
Vzhľadom na vysoký počet uchádzačov, bude každý životopis posúdený, či kandidát spĺňa stanovené kritériá - predchádzajúcu prax. Kandidáti, ktorí tieto kritéria nespĺňajú, budú vylúčení z výberového procesu.
Ďakujeme za pochopenie.
Vzhľadom na vysoký počet uchádzačov, bude každý životopis posúdený, či kandidát spĺňa stanovené kritériá - predchádzajúcu prax. Kandidáti, ktorí tieto kritéria nespĺňajú, budú vylúčení z výberového procesu.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
vedenie zamestnancov
1
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• zákaznícka orientácia
• profesionalita, iniciatívnosť a schopnosť zadeliť si
priority
• silné organizačné a riadiace zručnosti
• zodpovednosť za výsledky
• silný time-management
• zručnosti v oblasti riadenia personálu
• vyjednávacie schopnosti
• schopnosť pracovať pod stresom
• ochota pracovať nadčas, v prípade potreby aj počas
víkendov a sviatkov
• profesionalita, iniciatívnosť a schopnosť zadeliť si
priority
• silné organizačné a riadiace zručnosti
• zodpovednosť za výsledky
• silný time-management
• zručnosti v oblasti riadenia personálu
• vyjednávacie schopnosti
• schopnosť pracovať pod stresom
• ochota pracovať nadčas, v prípade potreby aj počas
víkendov a sviatkov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
RoomService je stabilná upratovacia spoločnosť s dlhoročnou klientelou. Naprieč 4 divíziami pre nás aktuálne pracuje viac ako 400 zamestnancov. Upratovacie služby poskytujeme pre stredne veľké a veľké podniky na území celého Slovenska.
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
Zaslaním životopisu ako dotknutá osoba dobrovoľne udeľujem podľa § 13 ods. 1 a § 14 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov prevádzkovateľovi (RoomService Bratislava s.r.o.) v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia, tel. číslo, emailová adresa, vzdelanie, prax, iné údaje v rozsahu životopisu a motivačného listu, a to na účely zaradenia do evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Súhlas udeľujem na dobu 6 mesiacov. Udelený súhlas je možné kedykoľvek odvolať zaslaním žiadosti na emailovú adresu prevádzkovateľa alebo písomnej žiadosti na adresu sídla prevádzkovateľa.
Súhlas so spracovaním osobných údajov:
Zaslaním životopisu ako dotknutá osoba dobrovoľne udeľujem podľa § 13 ods. 1 a § 14 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) súhlas so spracúvaním poskytnutých osobných údajov prevádzkovateľovi (RoomService Bratislava s.r.o.) v rozsahu titul, meno, priezvisko, adresa, dátum narodenia, tel. číslo, emailová adresa, vzdelanie, prax, iné údaje v rozsahu životopisu a motivačného listu, a to na účely zaradenia do evidencie uchádzačov o zamestnanie.
Súhlas udeľujem na dobu 6 mesiacov. Udelený súhlas je možné kedykoľvek odvolať zaslaním žiadosti na emailovú adresu prevádzkovateľa alebo písomnej žiadosti na adresu sídla prevádzkovateľa.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov