Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Teamleader Call Centra
Respect direct s. r. o.
- Miesto práce: Sad Andreja Kmeťa, 921 01 Piešťany
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 850 EUR/mesiac+ bonus
- Termín nástupu: Február 2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš byť súčasťou ambicióznej spoločnosti, ktorá je modernou platformou na komunikáciu s klientom? Chceš byť súčasťou tvorenia nového tímu?
Spoločnosť Respect direct s.r.o. je novozaložená spoločnosť, ktorá je zameraná na moderný predaj a kvalitný servis pre klientov vo finančnom sektore. Patríme do skupiny Respect Slovakia, ktorá je jedným z najväčších maklérov v neživotnom poistní s 29-ročnou tradíciou na slovenskom trhu.
Budujeme obchodné Call centrum pre nových a približne 100 000 existujúcich klientov. Úlohou Respect direct bude ponúkať naše služby iba klientom, ktorí už sú v našom portfóliu, alebo ktorí sami prejavia záujem o naše finančné produkty. Budeme pracovať čisto digitálne s pomocou najmodernejších systémov.
Hľadáme šikovného a ambiciózneho človeka na vedúcu pozíciu so skúsenosťami s vedením tímu, ktorému nie je svet moderných technológií cudzí. Od začiatku budeš súčasťou budovania obchodného Call centra, kde chceme spoločne vytvoriť tím ambicióznych, komunikatívnych, dobre ohodnotených a tímových ľudí.
Náplň práce:
- Vedenie tímu zamestnancov predajného Call Centra, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele
- Navrhovanie a implementovanie riešení pre zvýšenie efektívnosti práce , predaja a zákazníckej spokojnosti
- Zabezpečovanie plynulého chodu prevádzka a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov
- Realizácia koučingových aktivít zameraných na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov
- Aktivity pri nastavovaní obchodnej stratégie spoločnosti
Spoločnosť Respect direct s.r.o. je novozaložená spoločnosť, ktorá je zameraná na moderný predaj a kvalitný servis pre klientov vo finančnom sektore. Patríme do skupiny Respect Slovakia, ktorá je jedným z najväčších maklérov v neživotnom poistní s 29-ročnou tradíciou na slovenskom trhu.
Budujeme obchodné Call centrum pre nových a približne 100 000 existujúcich klientov. Úlohou Respect direct bude ponúkať naše služby iba klientom, ktorí už sú v našom portfóliu, alebo ktorí sami prejavia záujem o naše finančné produkty. Budeme pracovať čisto digitálne s pomocou najmodernejších systémov.
Hľadáme šikovného a ambiciózneho človeka na vedúcu pozíciu so skúsenosťami s vedením tímu, ktorému nie je svet moderných technológií cudzí. Od začiatku budeš súčasťou budovania obchodného Call centra, kde chceme spoločne vytvoriť tím ambicióznych, komunikatívnych, dobre ohodnotených a tímových ľudí.
Náplň práce:
- Vedenie tímu zamestnancov predajného Call Centra, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele
- Navrhovanie a implementovanie riešení pre zvýšenie efektívnosti práce , predaja a zákazníckej spokojnosti
- Zabezpečovanie plynulého chodu prevádzka a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov
- Realizácia koučingových aktivít zameraných na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov
- Aktivity pri nastavovaní obchodnej stratégie spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- Koncoročné a mimoriadne odmeny (13. plat + výkonnostná odmena do výšky 3-násobku hrubej mzdy)
- Vernostná odmena za odpracované roky
- Odmena za odporúčanie vhodného kandidáta
- Flexibilný pracovný čas
- Silné zázemie úspešnej spoločnosti
- Nové moderné priestory v centre Piešťan
- Vernostná odmena za odpracované roky
- Odmena za odporúčanie vhodného kandidáta
- Flexibilný pracovný čas
- Silné zázemie úspešnej spoločnosti
- Nové moderné priestory v centre Piešťan
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate kvalifikačné predpoklady, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku.
Uchádzačov prosíme, aby v zaslanej žiadosti uvádzali súhlas so spracovaním osobných údajov, bez tohto súhlasu nebude možné Vašu žiadosť o zamestnanie ďalej spracovávať.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Uchádzačov prosíme, aby v zaslanej žiadosti uvádzali súhlas so spracovaním osobných údajov, bez tohto súhlasu nebude možné Vašu žiadosť o zamestnanie ďalej spracovávať.
Ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Vedúci / Teamleader Call Centra
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax s vedením tímu operátorov Call Centra s aktívnym predajom
- Skúsenosti s aktívnym predajom, nastavovaním kampaní a prácou operátov Call Centra
- Aktívny prístup
- Chuť aktívne sa podieľať na rozvoji spoločnosti
- Skúsenosti s aktívnym predajom, nastavovaním kampaní a prácou operátov Call Centra
- Aktívny prístup
- Chuť aktívne sa podieľať na rozvoji spoločnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Respect direct s.r.o. je maklérska spoločnosť zameraná na priamy predaj finančných produktov pre retailového klienta prostredníctvom online nástrojov a predajného Call Centra.
Zakladáme nový obchodný kanál jednej z najväčších a najúspešnejších maklérskych spoločností pôsobiacej na slovenskom poisťovacom trhu.
Do nášho ambiciózneho tímu na predaj poistných a iných finančných produktov hľadáme zákaznícky orientovaných ľudí s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými zručnosťami, ktorí sa neboja výziev. Využívame moderné nástroje ako je CRM, CC software a moderný web, ktoré budú podporovať predaj produktov našim aj novým klientom. Operátori Call Centra budú pracovať s pridelenými kvalitnými kontaktami existujúcich klientov (skupina Respect má už viac ako 100 000 vlastných retailových klientov) a novými klientami získanými cez online platformu.
Zakladáme nový obchodný kanál jednej z najväčších a najúspešnejších maklérskych spoločností pôsobiacej na slovenskom poisťovacom trhu.
Do nášho ambiciózneho tímu na predaj poistných a iných finančných produktov hľadáme zákaznícky orientovaných ľudí s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými zručnosťami, ktorí sa neboja výziev. Využívame moderné nástroje ako je CRM, CC software a moderný web, ktoré budú podporovať predaj produktov našim aj novým klientom. Operátori Call Centra budú pracovať s pridelenými kvalitnými kontaktami existujúcich klientov (skupina Respect má už viac ako 100 000 vlastných retailových klientov) a novými klientami získanými cez online platformu.