Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný manažér – predaj telekomunikačných služieb - Nitra
RealCall, s.r.o.
- Miesto práce: Nitra, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 000 - 2 200 EUR/mesiaczákladná mzda je 1000 € + variabilná zložka 500 - 1200 € a viac, podľa šikovnosti obchodníka
- Termín nástupu: 11.05.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Tvojou úlohou je udržiavať osobný kontakt s existujúcim a novým zákazníkom partnerského mobilného operátora. Predaj služieb a starostlivosť o zákazníkov segmentu SME.
Náplň práce :
• Osobné stretnutia s klientom, predaj služieb v oblasti Telekomunikácií
• Telefonická komunikácia
• Poskytovanie informácií o službách a produktoch spoločnosti
• Navrhovanie riešení pre zákazníka k jeho spokojnosti
• Budovanie dôvery a spokojnosti u zákazníkov klienta
Náplň práce :
• Osobné stretnutia s klientom, predaj služieb v oblasti Telekomunikácií
• Telefonická komunikácia
• Poskytovanie informácií o službách a produktoch spoločnosti
• Navrhovanie riešení pre zákazníka k jeho spokojnosti
• Budovanie dôvery a spokojnosti u zákazníkov klienta
Zamestnanecké výhody, benefity
• Pracovná doba počas poracovných dní, v case 08:30 - 17:00
• Zamestnanie na trvalý pracovný pomer alebo na živnosť
• Možnosť práce z domu
• Služobný automobil - aj na súkromné účely
• Potenciál profesionálneho rastu
• Príjemné, nadštandardné pracovné prostredie
• Mladý a veselý kolektív
• Školiaci proces
• Osobný rozvoj / tréningy
• Teambuilding
• Zamestnanie na trvalý pracovný pomer alebo na živnosť
• Možnosť práce z domu
• Služobný automobil - aj na súkromné účely
• Potenciál profesionálneho rastu
• Príjemné, nadštandardné pracovné prostredie
• Mladý a veselý kolektív
• Školiaci proces
• Osobný rozvoj / tréningy
• Teambuilding
Informácie o výberovom konaní
Ak máš rád výzvy, chuť učiť sa, napredovať s nami, tak si to práve TY koho hľadáme .. Pridaj sa k nám ! Stači ak odpovieš na túto ponuku.
Tešime sa na teba !
Tešime sa na teba !
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Komunikuješ spisovne v slovenskom jazyku.
• Máš obchodného ducha
• Samostatnosť, efektívita a zodpovednosť je Tvojou silnou stránkou
• Ovládaš prácu s počítačom (MS Office, Internet)
• Rád sa učís a vítaš zmeny
• Máš obchodného ducha
• Samostatnosť, efektívita a zodpovednosť je Tvojou silnou stránkou
• Ovládaš prácu s počítačom (MS Office, Internet)
• Rád sa učís a vítaš zmeny
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Operačný team spoločnosti RealCall dlhodobo pôsobí v oblasti telekomunikácií so zameraním na call centrá. Poskytujeme služby v oblasti starostlivosti o zákazníkov, telemarketingu a optimalizácií firemných procesov.
Našim cieľom je spokojnosť našich klientov a hlavne ich zákazníkov, preto ponúkame na mieru šité profesionálne riešenia, ktoré pomáhame zaviesť do praxe. Spolupráca s RealCall umožňuje rast firiem a spokojnosť ich zákazníkov.
Prinášame najvyššiu kvalitu a efektivitu v oblasti call-centrových služieb, spojením technologickej špičky v oblasti Call Centier dodávanou spol. ALCASYS a dlhoročnými prevádzkovými skúsenosťami s riadením oddelení zákazníckej starostlivosti.
Našim cieľom je spokojnosť našich klientov a hlavne ich zákazníkov, preto ponúkame na mieru šité profesionálne riešenia, ktoré pomáhame zaviesť do praxe. Spolupráca s RealCall umožňuje rast firiem a spokojnosť ich zákazníkov.
Prinášame najvyššiu kvalitu a efektivitu v oblasti call-centrových služieb, spojením technologickej špičky v oblasti Call Centier dodávanou spol. ALCASYS a dlhoročnými prevádzkovými skúsenosťami s riadením oddelení zákazníckej starostlivosti.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov