Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista/tka
REA Tatry, s.r.o.
- Miesto práce: Palisády, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 700 EUR/mesiac
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho Holdingu hľadáme skúseného Personalistu/tku ktorý/á prevezme HR agendu a stane sa partnerom pre našich zamestnancov a vedenie.Na svojej pozícií bude zodpovedný/á za:
• Komplexné zastrešenie procesu náborov (inzercia voľných pracovných miest, selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných kandidátov),
• Komplexný manažment pracovného cyklu zamestnanca od jeho nástupu, administratívna podpora pri adaptačnom procese, zmeny v pracovnom pomere, ukončenia pracovných pomerov,
• Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru (pracovné zmluvy, dohody, dodatky, skončenia PP), komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov,
• Príprava podkladov pre mzdy (evidencia pracovnej dochádzky, kompletizácia dovoleniek, PN,OČR a pod.)
• Participácia na procese hodnotenia a odmeňovania zamestnancov,
• Zabezpečenie vstupných a periodických školení vrátane BOZP a OPP,
• HR podpora pre zamestnancov spoločnosti,
• Riešenie pracovno-právnych otázok,
• Komunikácia s vedením spoločnosti, vedúcimi jednotlivých oddelení,
• Komunikácia s úradmi práce a personálnymi agentúrami,
• Správa systému firemných benefitov,
• Organizovanie firemných aktivít – firemné raňajky, teambuildingy a pod.
• Komplexné zastrešenie procesu náborov (inzercia voľných pracovných miest, selekcia uchádzačov, vedenie pohovorov a výber vhodných kandidátov),
• Komplexný manažment pracovného cyklu zamestnanca od jeho nástupu, administratívna podpora pri adaptačnom procese, zmeny v pracovnom pomere, ukončenia pracovných pomerov,
• Komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru (pracovné zmluvy, dohody, dodatky, skončenia PP), komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov,
• Príprava podkladov pre mzdy (evidencia pracovnej dochádzky, kompletizácia dovoleniek, PN,OČR a pod.)
• Participácia na procese hodnotenia a odmeňovania zamestnancov,
• Zabezpečenie vstupných a periodických školení vrátane BOZP a OPP,
• HR podpora pre zamestnancov spoločnosti,
• Riešenie pracovno-právnych otázok,
• Komunikácia s vedením spoločnosti, vedúcimi jednotlivých oddelení,
• Komunikácia s úradmi práce a personálnymi agentúrami,
• Správa systému firemných benefitov,
• Organizovanie firemných aktivít – firemné raňajky, teambuildingy a pod.
Zamestnanecké výhody, benefity
Systém benefitov bude priblížený na osobnom pohovore.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Humanet - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Humanet - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Personalistika
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne 2 ročné skúsenosti na pozícií komplexného HR,
- znalosť Zákonníka práce,
- znalosť programu Humanet výhodou,
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
- dobrý time management
- znalosť Zákonníka práce,
- znalosť programu Humanet výhodou,
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni,
- dobrý time management
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzka gastronomického zariadenia a golfového areálu.