Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Events and Marketing (Rising) Star
Qorus
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 7 EUR/hod.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ahoj! Hľadáš brigádu, kde nebudeš celý deň len skartovať staré papiere a nezmyselne klikať do počítača? Hľadáme niekoho, kto sa nebojí zodpovednosti, chce robiť niečo zmysluplné a aj keď nemá množstvo skúseností, nebojí sa multitaskovať a je ochotný učiť sa nové veci? Ak toto všetko znie ako tvoj šialok kávy, čítaj ďalej!
KTO SME?
Sme najväčšia globálna asociácia bánk a poisťovní so sídlom v Paríži a spolupracujeme s inštitúciami ako McKinsey, Roland Berger, EY, BNP Paribas, Erste Group, Intesa SanPaolo, Raiffeisen Bank International, Santander či Emirates NBD. Týmto finančným inštitúciam ponúkame nami vytvorené štúdie, reporty, organizujeme pre nich webináre a konferencie a vytvárame komunity - priestor, kde spájame banky, poisťovne či fintechy, identifikujeme kľúčové trendy a nové výzvy a potom vytvárame príležitosti na diskusiu o nich.
ČO BUDEŠ U NÁS ROBIŤ?
✔︎ Pomáhať Community Managerovi s organizáciou online eventov (updatovanie webstránky, technické zabezpečovanie eventov cez ZOOM alebo MS Teams, nastavovanie workflowov...)
✔︎ Supportovať tím vrámci marketingu a dizajnu (vytváranie a updatovanie prezentácií, príprava bannerov, vytváranie marketingových kampaní a materiálov, spolupráca na vytváraní výstupov na sociálne siete...)
✔︎ Spolupodieľať sa na vyhodnocovaní reportov a analýz z eventov a komunít, zabezpečovať poriadok v databáze
KTO SME?
Sme najväčšia globálna asociácia bánk a poisťovní so sídlom v Paríži a spolupracujeme s inštitúciami ako McKinsey, Roland Berger, EY, BNP Paribas, Erste Group, Intesa SanPaolo, Raiffeisen Bank International, Santander či Emirates NBD. Týmto finančným inštitúciam ponúkame nami vytvorené štúdie, reporty, organizujeme pre nich webináre a konferencie a vytvárame komunity - priestor, kde spájame banky, poisťovne či fintechy, identifikujeme kľúčové trendy a nové výzvy a potom vytvárame príležitosti na diskusiu o nich.
ČO BUDEŠ U NÁS ROBIŤ?
✔︎ Pomáhať Community Managerovi s organizáciou online eventov (updatovanie webstránky, technické zabezpečovanie eventov cez ZOOM alebo MS Teams, nastavovanie workflowov...)
✔︎ Supportovať tím vrámci marketingu a dizajnu (vytváranie a updatovanie prezentácií, príprava bannerov, vytváranie marketingových kampaní a materiálov, spolupráca na vytváraní výstupov na sociálne siete...)
✔︎ Spolupodieľať sa na vyhodnocovaní reportov a analýz z eventov a komunít, zabezpečovať poriadok v databáze
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO MÔŽEŠ OD NÁS OČAKÁVAŤ?
☑️ Super tím, aj keď to znie ako klišé. Momentálne sme v tíme štyria, vychádzame medzi sebou veľmi dobre, pomôžeme si navzájom keď treba a keď máme čas, radi po práci zájdeme na pivo alebo gin tonic, sem-tam ideme do kina či divadla
☑️ Neformálne, uvoľnené pracovné prostredie v office na Jarošovej, kde je super dostupnosť električkami alebo autobusmi
☑️ PC a IT vybavenie, ktoré budeš k svojej práci potrebovať
☑️ V prípade vzájomnej spokojnosti možnosť posunúť svoju kariéru ďalej
☑️ Príspevok na stravné
☑️ Hodinovú mzdu 7€/brutto
☑️ Variabilná zložka odmeny, keď Ti práca pôjde od ruky
☑️ Kávu, čaj, raňajky na office, teambuildingy
☑️ Super tím, aj keď to znie ako klišé. Momentálne sme v tíme štyria, vychádzame medzi sebou veľmi dobre, pomôžeme si navzájom keď treba a keď máme čas, radi po práci zájdeme na pivo alebo gin tonic, sem-tam ideme do kina či divadla
☑️ Neformálne, uvoľnené pracovné prostredie v office na Jarošovej, kde je super dostupnosť električkami alebo autobusmi
☑️ PC a IT vybavenie, ktoré budeš k svojej práci potrebovať
☑️ V prípade vzájomnej spokojnosti možnosť posunúť svoju kariéru ďalej
☑️ Príspevok na stravné
☑️ Hodinovú mzdu 7€/brutto
☑️ Variabilná zložka odmeny, keď Ti práca pôjde od ruky
☑️ Kávu, čaj, raňajky na office, teambuildingy
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
ČO JE PRE NÁS DÔLEŽITÉ:
✅ Máš angličtinu na komunikatívnej úrovni. Nepotrpíme si na 100% gramatiku a nepotrebujeme vidieť certifikáty ani výsledky z maturity. Drvivá väčšina komunikácie však prebieha v angličtine a preto je dôležité, že nebudeš mať problémy pochopiť písaný text alebo hovorené slovo. Ak to máme prekonvertovať na CEFR stupnicu, bavíme sa o B2 a vyššie
✅ Si ideálne študentka/študent VŠ a vieš odrobiť cca 20 hodín týždenne (práca je viac-menej flexibilná vieme sa prispôsobiť tvojmu rozvrhu, skúškovému, dovolenke či ťažkom ráne po prepitej noci)
✅ Hľadáš prácu, kde sa toho veľa naučíš, nebude ti vadiť multitasking a dodržiavanie deadlinov
✅ Máš pozitívny prístup k riešeniu problémov (ak nastanú) a nebojíš sa povedať, ak niečo nefunguje, poprípade prísť s novým nápadom
ČO BY BOLO SUPER, KEBY VIEŠ/MÁŠ, ALE AK NESPĹŇAŠ ANI JEDEN BOD, NIE JE TO DEALBREAKER A RADI ŤA DOUČÍME:
✅ Skúsenosť s koordináciou online eventov/webinárov cez ZOOM alebo MS Teams
✅ Základné znalosti Adobe Photoshopu alebo Adobe Illustratoru
✅ Skúsenosť s úpravou videí alebo podcastov, vytváraní webstránok (ale žiadne kódovanie Ťa nečaká)
✅ Skúsenosti s marketingom
✅ Práca s databázou (my používame Hubspot), vytváranie reportov a analýz (to znie komplikovanejšie, než čo v skutočnosti potrebujeme, ale všetko radi vysvetlíme na pohovore)
✅ Máš angličtinu na komunikatívnej úrovni. Nepotrpíme si na 100% gramatiku a nepotrebujeme vidieť certifikáty ani výsledky z maturity. Drvivá väčšina komunikácie však prebieha v angličtine a preto je dôležité, že nebudeš mať problémy pochopiť písaný text alebo hovorené slovo. Ak to máme prekonvertovať na CEFR stupnicu, bavíme sa o B2 a vyššie
✅ Si ideálne študentka/študent VŠ a vieš odrobiť cca 20 hodín týždenne (práca je viac-menej flexibilná vieme sa prispôsobiť tvojmu rozvrhu, skúškovému, dovolenke či ťažkom ráne po prepitej noci)
✅ Hľadáš prácu, kde sa toho veľa naučíš, nebude ti vadiť multitasking a dodržiavanie deadlinov
✅ Máš pozitívny prístup k riešeniu problémov (ak nastanú) a nebojíš sa povedať, ak niečo nefunguje, poprípade prísť s novým nápadom
ČO BY BOLO SUPER, KEBY VIEŠ/MÁŠ, ALE AK NESPĹŇAŠ ANI JEDEN BOD, NIE JE TO DEALBREAKER A RADI ŤA DOUČÍME:
✅ Skúsenosť s koordináciou online eventov/webinárov cez ZOOM alebo MS Teams
✅ Základné znalosti Adobe Photoshopu alebo Adobe Illustratoru
✅ Skúsenosť s úpravou videí alebo podcastov, vytváraní webstránok (ale žiadne kódovanie Ťa nečaká)
✅ Skúsenosti s marketingom
✅ Práca s databázou (my používame Hubspot), vytváranie reportov a analýz (to znie komplikovanejšie, než čo v skutočnosti potrebujeme, ale všetko radi vysvetlíme na pohovore)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
A global non-profit organization established in 1971 by banks and insurance companies, Qorus (formerly known as Efma) helps its members to reinvent themselves to thrive – to go further, be faster and work together. Our global ecosystem brings valuable insights, inspiring events, rich data, and active global communities all in one place.
With over 50 years of experience, Qorus provides a neutral space for best-practice sharing and collaboration, while offering diverse knowledge and a global reach – to more than 1200 financial groups in 120+ countries. Headquartered in Paris, Qorus serves financial institutions on all continents, with offices in Andorra, Bangkok, Bratislava, Brussels, Dubai, Istanbul, Kuala Lumpur, London, Milan, Seoul, and Tokyo.
With over 50 years of experience, Qorus provides a neutral space for best-practice sharing and collaboration, while offering diverse knowledge and a global reach – to more than 1200 financial groups in 120+ countries. Headquartered in Paris, Qorus serves financial institutions on all continents, with offices in Andorra, Bangkok, Bratislava, Brussels, Dubai, Istanbul, Kuala Lumpur, London, Milan, Seoul, and Tokyo.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov