Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckej podpory pre novú pobočku
Proveon Slovakia s.r.o.
- Miesto práce: Štúrova, Košice
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 762 EUR/mesiacPo zaučení neobmedzené výkonnostné odmeny. Najlepší obchodníci si u nás vedia zarobiť navyše až 600,- € mesačne, všetko je vo Vašich rukách.
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spolupodieľajte sa na vybudovaní nového tímu v Košiciach a rozbite svoj pracovný stereotyp!
Do novej pobočky zákazníckeho call centra hľadáme kolegov na pozíciu Špecialista zákazníckej podpory pre mobilného operátora Vodafone Czech Republic, a.s. s nástupom po Novom roku.
Ozvite sa čo najskôr, voľné miesta sa nám míňajú :)
Pozrite si Váš budúci tím na Facebooku @proveon alebo na Instagrame @proveon_cz, takisto môžete hľadať pod #proveon_cz.
Na čo sa môžete u nás spoľahnúť?
• Nástupná fixná mzda (minimálna hodinová mzda – 4,379 €).
• Osobné ohodnotenie počas zaúčania sa.
• Po zaučení neobmedzené výkonnostné odmeny. Najlepší obchodníci si u nás vedia zarobiť navyše až 600 € mesačne, všetko je vo Vašich rukách.
• Pravidelné navyšovanie fixnej mzdy.
• Stabilná práca v rozvíjajúcej sa spoločnosti.
• Možnosť kariérneho rastu.
• Pravidelné tréningy, workshopy a spätné väzby.
• Po zaškolení možnosť Home office s firemným počítačom alebo NB.
• Jednozmenná prevádzka, flexibilná pracovná doba od 8:00 do 20:00.
• Možnosť výberu dĺžky pracovného úväzku nechávame na Vás. Máte na výber medzi 8 a 6 hodinovým úväzkom.
• V kancelárii káva a čaj zdarma pre všetkých.
• Môžete sa u nás zapojiť do pravidelných súťaží o hodnotné ceny.
• Nájdete u nás dobrý kolektív, ktorý Vás medzi seba rád prijme.
• Zdokonalíte sa v profesionálnej komunikácii.
Ako bude vyzerať Váš pracovný deň?
• Na začiatku každej zmeny si spoločne prejdeme výsledky, denné ciele a novinky.
• Počas celej zmeny budete oporou pre zákazníkov Vodafone, ktorí volajú, keď si nevedia poradiť.
• Budete upravovať existujúce služby a vytvárať ponuky na mieru.
• Neoddeliteľnou súčasťou Vašej práce bude využívanie interného systému Vodafone.
Ste kandidát, ktorý...
• Efektívne a s prehľadom rieši rôzne situácie.
• Má rád rôznorodú prácu a dokáže pohotovo reagovať.
• Je otvorený novým poznatkom, ambiciózny a cieľavedomý.
Predošlá prax nie je potrebná, poskytneme Vám zdarma školenie a všetko potrebné Vás naučíme. Ukončené stredoškolské vzdelanie je u nás ale podmienkou.
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám štruktúrovaný životopis a my Vás budeme kontaktovať. Radi Vám zodpovieme základné otázky, preberieme doplňujúce informácie a spoločne sa dohodneme na ďalšom postupe.
Do novej pobočky zákazníckeho call centra hľadáme kolegov na pozíciu Špecialista zákazníckej podpory pre mobilného operátora Vodafone Czech Republic, a.s. s nástupom po Novom roku.
Ozvite sa čo najskôr, voľné miesta sa nám míňajú :)
Pozrite si Váš budúci tím na Facebooku @proveon alebo na Instagrame @proveon_cz, takisto môžete hľadať pod #proveon_cz.
Na čo sa môžete u nás spoľahnúť?
• Nástupná fixná mzda (minimálna hodinová mzda – 4,379 €).
• Osobné ohodnotenie počas zaúčania sa.
• Po zaučení neobmedzené výkonnostné odmeny. Najlepší obchodníci si u nás vedia zarobiť navyše až 600 € mesačne, všetko je vo Vašich rukách.
• Pravidelné navyšovanie fixnej mzdy.
• Stabilná práca v rozvíjajúcej sa spoločnosti.
• Možnosť kariérneho rastu.
• Pravidelné tréningy, workshopy a spätné väzby.
• Po zaškolení možnosť Home office s firemným počítačom alebo NB.
• Jednozmenná prevádzka, flexibilná pracovná doba od 8:00 do 20:00.
• Možnosť výberu dĺžky pracovného úväzku nechávame na Vás. Máte na výber medzi 8 a 6 hodinovým úväzkom.
• V kancelárii káva a čaj zdarma pre všetkých.
• Môžete sa u nás zapojiť do pravidelných súťaží o hodnotné ceny.
• Nájdete u nás dobrý kolektív, ktorý Vás medzi seba rád prijme.
• Zdokonalíte sa v profesionálnej komunikácii.
Ako bude vyzerať Váš pracovný deň?
• Na začiatku každej zmeny si spoločne prejdeme výsledky, denné ciele a novinky.
• Počas celej zmeny budete oporou pre zákazníkov Vodafone, ktorí volajú, keď si nevedia poradiť.
• Budete upravovať existujúce služby a vytvárať ponuky na mieru.
• Neoddeliteľnou súčasťou Vašej práce bude využívanie interného systému Vodafone.
Ste kandidát, ktorý...
• Efektívne a s prehľadom rieši rôzne situácie.
• Má rád rôznorodú prácu a dokáže pohotovo reagovať.
• Je otvorený novým poznatkom, ambiciózny a cieľavedomý.
Predošlá prax nie je potrebná, poskytneme Vám zdarma školenie a všetko potrebné Vás naučíme. Ukončené stredoškolské vzdelanie je u nás ale podmienkou.
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám štruktúrovaný životopis a my Vás budeme kontaktovať. Radi Vám zodpovieme základné otázky, preberieme doplňujúce informácie a spoločne sa dohodneme na ďalšom postupe.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Český jazyk - Expert (C2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Proveon poskytuje služby v oblasti starostlivosti o zákazníkov, zákaznícky servis a telemarketing. Špecializujeme sa na outsourcing komplexných zákazníckych procesov a služby spojené s prevádzkou, riadením a rozvojom zákazníckych centier.