Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office asistentka
Protect Company SK
- Miesto práce: Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 100 EUR/mesiac
- Termín nástupu: ihned
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aká bude Tvoja náplň práce?
- zodpovednosť za chod recepcie
- tvorba pravidelných reportov a tabuliek
- správa a evidencia zmlúv
- spolupráca s HR oddelením
- komunikácia s uchádzačmi o prácu
- organizácia a zabezpečenie firemných akcií
- objednávka kancelárskych potrieb
- zabezpečenie administratívnej podpory
- zadávanie dát do databázy
- správa firemnej kuchynky
- komunikácia s klientmi
- zodpovednosť za chod recepcie
- tvorba pravidelných reportov a tabuliek
- správa a evidencia zmlúv
- spolupráca s HR oddelením
- komunikácia s uchádzačmi o prácu
- organizácia a zabezpečenie firemných akcií
- objednávka kancelárskych potrieb
- zabezpečenie administratívnej podpory
- zadávanie dát do databázy
- správa firemnej kuchynky
- komunikácia s klientmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- prax v renomovanej českej spoločnosti v oblasti financií a administratívy
- prácu v príjemnom kolektíve v moderných kanceláriách v centre Bratislavy
- zodpovedajúce platové ohodnotenie
- teambuildingové akcie
- nástupný plat 900 po zaškolení 1100 eur
- služobný benefity - služobný telefón (neobmedzené volania), Multisport karta
Práca je vhodná aj pre absolventov. Nástup možný ihneď.
Zaujala Ťa naša ponuka? Tak neváhaj a pošli nám svoj životopis s fotkou.
- prácu v príjemnom kolektíve v moderných kanceláriách v centre Bratislavy
- zodpovedajúce platové ohodnotenie
- teambuildingové akcie
- nástupný plat 900 po zaškolení 1100 eur
- služobný benefity - služobný telefón (neobmedzené volania), Multisport karta
Práca je vhodná aj pre absolventov. Nástup možný ihneď.
Zaujala Ťa naša ponuka? Tak neváhaj a pošli nám svoj životopis s fotkou.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím pošlite Vaše CV na email [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne stredoškolské vzdelanie
- práca na PC (word, excel, powerpoint)
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- ochota učiť sa novým veciam
- organizačné schopnosti
- práca na PC (word, excel, powerpoint)
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- ochota učiť sa novým veciam
- organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
S transformáciou centrálne plánovanou na trhovú ekonomiku a rozvojom informačných technológií sa život nás všetkých zmenil v mnohých smeroch a digitalizácia celej rady procesov umožnila prudký rozvoj a masové rozšírenie mnohých sofistikovaných nástrojov, ktoré boli ešte pred niekoľkými málo rokmi nemysliteľné. Jednou z oblastí, ktorá využila širokých možností IT "revolúcie" je sektor finančných služieb, a to nielen korporátnych, ale aj osobných, a spolu s algoritmizáciou postupov sa otvorila bežnej populácii nepreberná paleta možností ako na poli poistenia (dnes je možné poistiť si takmer akékoľvek riziko , od straty zamestnania po náhodnú škodu spôsobenú našimi deťmi) po niekoľko investičných produktov, ktoré na každom kroku ponúkajú banky, investiční sprostredkovatelia, maklérske a brokerské firmy, aj už spomínané poisťovne, poradcovia, sprostredkovatelia burzových obchodov pre drobných investorov a predajcovia poisťovacích služieb.