Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista
PROFI +, a.s.
- Miesto práce: Rosinská cesta 8, Žilina
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 000 EUR/mesiacv závislosti podľa skúseností uchádzača + kvartálne odmeny v závislosti od splnenia kvartálnych cieľov
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme loajálneho, pracovitého človeka, ktorý sa nebojí ničoho a hľadá výzvu v oblasti personálneho manažmentu, kde by sa mohol realizovať. Ak si to práve Ty, tak neváhaj, ozvi sa, pretože práve Teba hľadáme :)
Tvojou náplňou práce bude:
- komplexné zastrešenie náborového procesu zamestnancov -> vyhľadávanie, oslovovanie uchádzačov a komunikácia s nimi, realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie, spolupráca s personálnymi agentúrami a pod.,
- vedenie personálnej agendy -> vznik, zmena a skončenie pracovného pomeru, príprava pracovno - právnej dokumentácie, koordinácia, plánovanie, vedenie evidencie školení a lekárskych prehliadok, tvorba systému motivácie a benefitov pre zamestnancov, vytváranie kvartálnych cieľov a súčinnosť pri kvartálnom hodnotení zamestnancov, spolupráca s právnym úsekom a pod.,
- manažment pracovných pozícií (detailná analýza pracovných činností jednotlivých zamestnancov, vyvažovanie činností, a pod.),
- príprava podkladov pre spracovanie miezd vrátane evidencie PN, OČR, dovoleniek a pod., výhodou (nie podmienkou) znalosť agendy spracovania miezd,
- príprava podkladov pre porady vedenia, vrátane reportov,
- zabezpečovanie vzdelávacích aktivít v rámci spoločnosti a vytvárania možností pre ďalší rozvoj zamestnancov,
- zabezpečovanie pomôcok a plynulého chodu kancelárie v spolupráci s našimi externými dodávateľmi.
Tvojou náplňou práce bude:
- komplexné zastrešenie náborového procesu zamestnancov -> vyhľadávanie, oslovovanie uchádzačov a komunikácia s nimi, realizácia pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie, spolupráca s personálnymi agentúrami a pod.,
- vedenie personálnej agendy -> vznik, zmena a skončenie pracovného pomeru, príprava pracovno - právnej dokumentácie, koordinácia, plánovanie, vedenie evidencie školení a lekárskych prehliadok, tvorba systému motivácie a benefitov pre zamestnancov, vytváranie kvartálnych cieľov a súčinnosť pri kvartálnom hodnotení zamestnancov, spolupráca s právnym úsekom a pod.,
- manažment pracovných pozícií (detailná analýza pracovných činností jednotlivých zamestnancov, vyvažovanie činností, a pod.),
- príprava podkladov pre spracovanie miezd vrátane evidencie PN, OČR, dovoleniek a pod., výhodou (nie podmienkou) znalosť agendy spracovania miezd,
- príprava podkladov pre porady vedenia, vrátane reportov,
- zabezpečovanie vzdelávacích aktivít v rámci spoločnosti a vytvárania možností pre ďalší rozvoj zamestnancov,
- zabezpečovanie pomôcok a plynulého chodu kancelárie v spolupráci s našimi externými dodávateľmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
- firemný notebook
- telefón
- milý kolektív a priateľská atmosféra v rýchlorastúcej firme
- vzdelávacia činnosť
- teambuildingové aktivity
- telefón
- milý kolektív a priateľská atmosféra v rýchlorastúcej firme
- vzdelávacia činnosť
- teambuildingové aktivity
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje a personalistika
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poslaním a povinnosťou našej spoločnosti je doplniť finančné vzdelanie, ktoré nám štátny vzdelávací systém neponúkol a bohužiaľ stále neponúka v dostatočnom rozsahu. Vzdelávame a prinášame finančnú gramotnosť pre širokú verejnosť. Finančná gramotnosť absolútne nie je samozrejmosťou. Začnite sa s nami vzdelávať a majte náskok pred ostatnými.