Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Head of Events pre Profesiu / LMC (Profesia days, HR days a iné)

Profesia, spol. s r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Pribinova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 3 000 EUR/mesiac+ bonusy pri dosiahnutí stanovených KPIs
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Strategicky navrhuješ a riadiš priebeh všetkých plánovaných eventov na Slovensku a v Čechách.
- Plne porozumieš budgetu, revenue plánom a akčným plánom predaja eventov.
- Zabezpečuješ dohodnutie podmienok miesta realizovaných eventov, vyjednávaš podmienky spolupráce.
- Spolupracuješ s ostatnými oddeleniami na Slovensku a v Čechách, vyjednávaš podmienky so strategickými partnermi, dodávateľmi, reklamnou agentúrou, prípadne VIP klientmi/ sponzormi.
- Aktívne vyhľadávaš nových partnerov na spoluprácu.
- Monitoruješ a máš kompletný prehľad o podobných podujatiach na Slovensku, v Čechách, ale najmä vo svete.
- Zodpovedáš za vedenie, riadenie, motivovanie kolegov, ktorí spolu s tebou realizujú eventy.
- Organizuješ pravidelné meetingy, reportuješ detailné informácie o prípravách eventov a v prípade zmien informuješ ostatné dotknuté oddelenia.
- Navrhuješ, plánuješ a spravuješ komunikačné plány, odsúhlasuješ grafické podklady, propagačné materiály, vizuály, aktivity vrátane kampaní od začiatku do konca podľa potreby eventu, cieľovej skupiny publika.
- Koordinuješ a organizačne zabezpečuješ priebeh celého podujatia od A po Z.
- Staráš sa o klientov počas eventov, riešiš kritické momenty.
- Zodpovedáš za správnosť dohodnutých zmluvných podmienok s partnermi a dodávateľmi.
- Počas celého priebehu prípravy eventu spravuješ, monitoruješ, kontroluješ a pripravuješ vyúčtovania, spolupracuješ s finančným oddelením a po skončení eventu vyhodnocuješ priebeh celého podujatia.
- Analyzuješ úspešnosť podujatí, organizuješ zákaznícke prieskumy a pripravuješ správy pre klientov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- 3 dni dovolenky navyše .
- HAPPY DAYS - neobmedzené voľno na čokoľvek preplatené 80% priem. hrubej mzdy (vysvetlíme na pohovore).
- SOULMIO - celoročný online program starostlivosti o duševné zdravie
- Multisport alebo Golem karta čiastočne hradená zamestnávateľom.
- Work-life balance - práca z domu, flexibilná pracovná doba.
- Podpora zo strany firmy ďalej sa vzdelávať a byť neustále v obraze v oblasti HR, trhu práce, on-line a iné (domáce a zahraničné konferencie)..
- Práca v tíme pohodových kolegov špecialistov, ktorí ťa vedia inšpirovať.
- Príjemná otvorená atmosféra v celej firme, férovosť v jednaní a podnetné prostredie pre realizovanie zmysluplných nápadov.
- Dobrovoľnícke aktivity v rámci práce (účasť na CSR projektoch).
- Kopec srandy na spoločných firemných a športových akciách.

Informácie o výberovom konaní

- Ak ťa naša ponuka zaujala, pošli nám, prosím, svoj životopis a motivačný list , kde napíšeš, prečo chceš pracovať práve na tejto pozícii.
- V prípade, že budeš reagovať na túto ponuku, nezabudni odpovedať na naše 3 otázky, ktoré sa ti zobrazia v ďalšom kroku a sú súčasťou výberového procesu.
- Odpovedáme každému, ale kontaktovať budeme iba uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky a vyplnia aj odpovede na otázky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

28.2.2023 (ostáva ešte 20 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
CRM (Customer Relationship Management) - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončené vysokoškolské vzdelanie
- min. 5 rokov skúsenosti s organizovaním veľkých podujatí od 500 - 1000 ľudí
- skúsenosti s riadením projektov/komunikačných aktivít alebo organizovaním podujatí
- preukázaná schopnosť organizovať a zabezpečovať podujatia
- skúsenosti s riadením a vedením tímu
- skúsenosti s vyúčtovaním väčších rozpočtov
- skúsenosti s nastavovaním kampaní a marketingových online aktivít
- orientácia na zákazníkov s vynikajúcimi organizačnými schopnosťami a schopnosťami riešiť problémy
- vynikajúce interpersonálne, komunikačné a vyjednávacie schopnosti, schopnosť profesionálne komunikovať so všetkými organizačnými úrovňami
- plynulá znalosť angličtiny, schopnosť robiť prezentácie a viesť obchodné rokovania v angličtine
- organizačné a multitaskingové schopnosti na podporu viacerých paralelných podujatí
- výborný time management, samostatnosť
- strategické a analytické myslenie
- kreatívny prístup a videnie možnosti príležitosti
- praktické skúsenosti s používaním produktov balíka MS Office, ako sú Excel, PowerPoint
- schopnosť rozvíjať a udržiavať vzťahy so zákazníkmi

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Profesia je lídrom na slovenskom online trhu práce už 25 rokov. Vytvorili sme najpopulárnejšiu platformu na online nábor nových zamestnancov, ktorú denne využívajú tisícky ľudí a spoločností. Naším poslaním je prinášať odpovede na všetky otázky o práci. Prevádzkujeme najnavštevovanejší pracovný portál na Slovensku Profesia.sk a do nášho portfólia patria aj ďalšie produkty zamerané na skvalitňovanie pracovného prostredia ako Platy.sk s informáciami o platoch a benefitoch, či Edujobs.sk s pracovnými ponukami v školstve. Každý rok sa s nami môžete stretnúť na Profesia days a ďalších podujatiach, ktoré organizujeme. Viac o nás nájdete na našej firemnej stránke www.firma.profesia.sk. Okrem Slovenska pôsobíme aj na českom trhu a od roku 2012 sme súčasťou fínskej mediálnej skupiny Alma Media.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov