Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka imigračného tímu
Pro Relocation s.r.o.
- Miesto práce: Mliekárenská 7, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiac
- Termín nástupu: 01.03.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho imigračného tímu konzultantov hľadáme nového kolegu/kolegyňu s potenciálom budúceho kariérneho rastu. Približne po 18 mesiacoch praxe je možné povýšenie na Junior imigračného konzultanta.
Vašou hlavnou úlohou bude:
• podpora tímu imigračných konzultantov, účasť na stretnutí s našimi medzinárodnými zákazníkmi na úrade cudzineckej polície alebo v iných štátnych inštitúciách
• spolupráca pri tvorbe podpornej dokumentácie na základe žiadosti konzultanta
• rýchle a efektívne poskytovanie zákazníckeho servisu
• podpora konzultanta na manažmente imigračného projektu (v prípade potreby spolupráca s cudzincom, HR oddelením a globálnym partnerom medzinárodnej spoločnosti)
• kontrola prijatých informácií a dokumentov (poštová alebo telefonická komunikácia vrátane fyzického doručenia dokumentácie od zákazníka)
• organizovanie a aktualizácia interných databázových a klientskych súborov
• spolupráca s ostatnými členmi tímu
Školenie bude prebiehať priamo na pobočke v Bratislave.
Vašou hlavnou úlohou bude:
• podpora tímu imigračných konzultantov, účasť na stretnutí s našimi medzinárodnými zákazníkmi na úrade cudzineckej polície alebo v iných štátnych inštitúciách
• spolupráca pri tvorbe podpornej dokumentácie na základe žiadosti konzultanta
• rýchle a efektívne poskytovanie zákazníckeho servisu
• podpora konzultanta na manažmente imigračného projektu (v prípade potreby spolupráca s cudzincom, HR oddelením a globálnym partnerom medzinárodnej spoločnosti)
• kontrola prijatých informácií a dokumentov (poštová alebo telefonická komunikácia vrátane fyzického doručenia dokumentácie od zákazníka)
• organizovanie a aktualizácia interných databázových a klientskych súborov
• spolupráca s ostatnými členmi tímu
Školenie bude prebiehať priamo na pobočke v Bratislave.
Zamestnanecké výhody, benefity
• ponúkame zaujímavú prácu v medzinárodnom prostredí, s možnosťou získať odborné znalosti v oblasti imigrácie a mobility zamestnancov
• využívanie angličtiny na dennej báze
• možnosť kariérneho rastu - začať ako asistent a ďalej rásť
• využívanie angličtiny na dennej báze
• možnosť kariérneho rastu - začať ako asistent a ďalej rásť
Informácie o výberovom konaní
Ak hľadáte novú výzvu a páči sa Vám, čo ste si práve prečítali, dajte nám o sebe vedieť a pošlite nám svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Ďakujeme!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratíva, klientsky servis
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• predchádzajúca prax v oblasti práva alebo v zákazníckom servise výhodou, nie podmienkou
• pozícia je vhodná pre absolventa, ktorý sa zaujíma o imigračné témy
• plynulá znalosť anglického jazyka
• PC zručnosť
• chuť pracovať a učiť sa novým znalostiam a zručnostiam
• dobré komunikačné zručnosti so silným zameraním na služby zákazníkom.
• veľmi dobré analytické schopnosti, logické myslenie a cit pre detail
• tímová spolupráca
• pozícia je vhodná pre absolventa, ktorý sa zaujíma o imigračné témy
• plynulá znalosť anglického jazyka
• PC zručnosť
• chuť pracovať a učiť sa novým znalostiam a zručnostiam
• dobré komunikačné zručnosti so silným zameraním na služby zákazníkom.
• veľmi dobré analytické schopnosti, logické myslenie a cit pre detail
• tímová spolupráca
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro Relocation is a privately owned, independent immigration and relocation services provider in Slovakia and Poland. Established in 2004 with a headquarter in Bratislava, Pro Relocation acquired an equally experienced immigration and relocation company in Poland in 2010 and expanded its presence on both markets.
Pro Relocation helps companies of all sizes efficiently onboard global talents in Slovakia and Poland by securing work permits, necessary documents, housing and support for relocated families. With over 20 years in the business, ProRelo is a trusted partner to more than 25 of Top 100 Forbes Companies, global mobility companies as well as selected private clients.
ProRelo is a member of the European Relocation Association (EuRA) and its ethics and rules of conduct bind it. The team of nearly 50 immigration and relocation experts and support staff is committed to delivering clients the highest quality service.
ProRelo is an active member of the American Chamber of Commerce (AmCham) and Investment Support Association (ISA), dedicated to bringing value to the network and sharing our know-how.
Pro Relocation helps companies of all sizes efficiently onboard global talents in Slovakia and Poland by securing work permits, necessary documents, housing and support for relocated families. With over 20 years in the business, ProRelo is a trusted partner to more than 25 of Top 100 Forbes Companies, global mobility companies as well as selected private clients.
ProRelo is a member of the European Relocation Association (EuRA) and its ethics and rules of conduct bind it. The team of nearly 50 immigration and relocation experts and support staff is committed to delivering clients the highest quality service.
ProRelo is an active member of the American Chamber of Commerce (AmCham) and Investment Support Association (ISA), dedicated to bringing value to the network and sharing our know-how.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov