Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Back-office špecialista pre trading a asset management

Pro HR

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 400 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Back-office agenda
- Práca v informačnom systéme pre interné potreby, ktoré pokrývajú oblasti investovania/obchodovania
- Zadávanie návrhov a špecifikácií na vylepšovanie/doplňovanie informačných systémov (pre zmeny funkcionality AMS systému) dodávateľskej firme, implementácia a testovanie zmien
- Komunikácia s dodávateľom IS, projektovým manažérom
- Príprava vnútorných smerníc/manuálov, materiálov týkajúcich sa informačných systémov
- Oceňovanie CP v portfóliu podielového fondu
- Vydávanie podielových listov, výpočet NAV a jednotkovej ceny podielu fondu
- Participácia na vyhotovení regulatórneho reportingu a výkazníctva pre NBS, príprava interných reportov
- Plnenie oznamovacích a informačných povinností voči regulátorom (primárne NBS)
- Pravidelný reporting
- Komunikácia s dodávateľmi služieb, sledovanie plnenia zmluvných podmienok
- Zodpovednosť za vykonávanie burzových obchodov (nákup/predaj cenných papierov) na úrovni administrátora/koordinátora (nevyžaduje sa skúsenosť s obchodovaním na finančných trhoch)
- Compliance agenda
- Potenciál viesť tím pracovníkov Back office & Operations
- Spolupráca s inými oddeleniami resp. spoločnosťami v rámci skupiny
- Komunikácia s biznis partnermi – audítor, účtovník, depozitár

Zamestnanecké výhody, benefity

- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Participácia na nových projektoch, profesný rozvoj
- Dlhodobá spolupráca

Informácie o výberovom konaní

* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: anna.spasova@prohr.sk

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Stabilná slovenská spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Veľmi vítané sú skúsenosti zo správcovskej / dôchodkovej spoločnosti
- Anglický jazyk na aktívnej úrovni slovom aj písmom
- Back-office skúsenosti
- Skúsenosti so zadávaním špecifikácií, implementáciou a testovaním SW a jeho funkcionalít, prípadne iné skúsenosti v rámci IT
- Skúsenosť s regulatory reportingom (Excel) a výkazníctvom pre NBS
- Vítané sú skúsenosti s risk managementom
- Predchádzajúca práca so systémom AMS je veľmi vítaná
- Skúsenosti z oblasti investícií a obchodovania s cennými papiermi, prípadne asset managementom a compliance sú veľmi vítané

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Pro HR
Šustekova 49
851 04 Bratislava
http://www.prohr.sk