Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Marketingový manažér

Premedix

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Medená 18, Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 2 000 EUR/mesiacPonúkame plat 1 500 - 2 000 EUR v hrubom pri plnom úväzku. Na začiatku by sme preferovali prácu na polovičný úväzok (750 - 1 000 EUR brutto).
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do novovznikajúceho inovatívneho zdravotníckeho zariadenia hľadáme Marketingového manažéra.
Hlavnou náplňou práce bude:
• Marketingová komunikácia cez sociálne siete, médiá a web
• Návrh a redizajn webových stránok
• Budovanie kontaktov s médiami
• Nastavovanie margetingovej stratégie
• Vyhodnocovanie úspešnosti marketingových stratégií
• Monitoring trhu a činnosti konkurencie
• Správa webu (blog, propagácia)
• Budovanie mena a značky prostredníctvom sociálnych médií
• Propagácia kliniky prostredníctvom sociálnych médií
• Webová analytika a analytika sociálnych sietí, správa a sledovanie metrík v rámci Google Analytics
• Nastavovanie a manažment online kampaní
• Organizácia tlačových besied a marketingových akcií
• Príprava reklamných materiálov (web aj print) a tvorba obsahu (copywritting)
• Organizácia eventov a teambuildingov

Prioritné úlohy počas prvých 6-12 mesiacov:
- Redizajn webovej stránky kliniky a návrh nového obsahu
- Budovanie a zviditeľňovanie značky Premedix (kampane, televízia, online reklama, spolupráca s médiami, cielená komunikácia / promo na sociálnych sieťach...)
- Marketingová stratégia pre rozšírenie služieb, otvorenie nových odborných ambulancií a transformáciu kliniky na polikliniku
- Získavanie nových klientov

Zamestnanecké výhody, benefity

• Možnosť plne sa realizovať pri tvorbe optimálneho marketingového mixu kliniky s unikátnym prístupom ku poskytovaniu zdravotnej starostlivosti založenom na princípoch precíznej medicíny
• Možnosť podieľať sa na raste jednej z najinovatívnejších kliník v Európe
• Predpoklad obrovského profesionálneho aj osobnostného rastu
• Všestranná a dynamická náplň práce
• Príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Vhodných kandidátov a kandidátky pozveme na úvodné stretnutie (osobne/online), kde prediskutujeme vzájomné očakávania a možnosti rozvoja spolupráce do budúcna. V druhom kole požiadame postupujúcich uchádzačov o vypracovanie tematického zadania. Všetky vypracované projekty po osobnom odprezentovaní vyhodnotíme a vyberieme úspešného uchádzača na pozíciu marketingového manažéra.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Marketing / Design / Advertising / Branding / Communications

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Facebook Ads Manager - Pokročilý
Instagram Business Manager - Pokročilý
Sociálne média - Pokročilý
Google Analytics - Mierne pokročilý
Figma - Mierne pokročilý
WordPress - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Úspešná spolupráca s externými agentúrami
• Písanie, editovanie a formátovanie článkov /postov na sociálne siete a spravovanie profilov
• Príprava vlastných vizuálnych postov
• Digitálny marketing a skúsenosť s prípravou a spravovaním webových stránok
• Skúsenosť s influencer marketingom
• Skúsenosť s organizovaním eventov
• Decision-making
• Analytika a finančné cítenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme jedna z prvých kliník precíznej medicíny v EU s unikátnym programom personalizovanej zdravotnej starostlivosti založenej na genomike a digitálnej medicíne. Program je výsledkom vlastného, vyše 5-ročného výskumu sesterskej organizácie – Premedix Academy.

Našim cieľom je implementovať precíznu medicínu do klinickej praxe a poskytovať tak prvotriednu zdravotnú starostlivosť našim pacientom. Aby sme naplnili tento cieľ, zriaďujeme sieť medicínskych expertov a kliník s vlastným výskumným programom a systémom vzdelávania.

O precíznej medicíne:

Každý človek je jedinečný, a preto si vyžaduje aj jedinečnú zdravotnú starostlivosť. Aby sme mohli preventívne – terapeutické postupy ušiť na mieru klienta, využívame maximálnu personalizáciu založenú na najmodernejších medicínskych technológiách a vedeckých poznatkoch. Tento revolučný prístup nazývame precízna medicína, ktorá pozostáva z niekoľkých oblastí:

• Genomika je vedecká disciplína, ktorá skúma kompletnú DNA informáciu človeka. Vďaka genotypizácii vieme dnes vyšetriť státisíce mutácií zodpovedných za predispozíciu k desiatkam rôznych ochorení. Tie dokážeme odhaliť pred ich vypuknutím, a iniciovať tak včasné preventívne opatrenia. Vieme tiež dopredu zistiť odpoveď organizmu na rôzne lieky a nastaviť tak liečbu podľa individuálnych potrieb pacienta. V neposlednom rade vieme podľa genotypu upraviť optimálnu výživu a pohybovú aktivitu.

• Komplexné spracovanie vstupov je kľúčom k správnej diagnostike. Ďalším z nástrojov personalizovanej diagnostiky je inteligentné monitorovanie. Vďaka digitálnej revolúcii sme schopní na diaľku monitorovať biologické funkcie, ktoré sa zaznamenávajú na náš zabezpečený medicínsky portál. Údaje o artériovom tlaku, srdcovej frekvencii a jej variabilite, EKG signáli, telesnej hmotnosti, frekvencii dýchania, telesnej aktivite, teplote a pod. sú následne spracované algoritmami umelej inteligencie, vďaka ktorým vieme okamžite rozoznať, a dokonca aj predvídať potencionálne zhoršenie zdravotného stavu, prípadne zachytiť rozvoj ochorenia v najvčasnejšom štádiu. Takýmto prístupom zaručujeme klientovi maximálne bezpečie nepretržitým medicínskym dohľadom v pohodlí jeho domova.

• Kontext je základom správnej medicíny. Do precíznej diagnostiky sa radia aj štandardné vyšetrenia ako zobrazovacie metódy, najmä ultrasonografia celého tela, záťažové vyšetrenie, krvné odbery a stanovenie klasických aj moderných biomarkerov širokého spektra ochorení. Napriek skutočnosti, že tieto vyšetrenia sú štandardne dostupné v nemocniciach, len zlomok pacientov sa k nim dostane včas, v kompletnom rozsahu a s dôrazom na komplexné vyhodnotenie. Sledovaním najnovších medicínskych trendov dokážeme zabezpečiť exaktnú interpretáciu týchto výsledkov a nastaviť optimálnu preventívnu a terapeutickú stratégiu.

• Komunikácia, kontakt a spätná väzba od pacienta je pre nás v terapeutických procesoch nenahraditeľná. Z toho dôvodu klienta do liečebného procesu aktívne zapájame. Po odovzdaní objektívnych lekárskych informácií ostáva výber liečebnej stratégie na klientovi.

Za projektom Premedix stojí MUDr. Allan Böhm, PhD, MBA, FESC, FJCS – kardiológ na Oddelení akútnej kardiológie Národného ústavu srdcových a cievnych chorôb, lektor na Lekárskej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Od roku 2021 študuje klinický výskum na Oxfordskej Univerzite. Okrem klinickej medicíny sa venuje aj výskumu v oblasti kardiovaskulárnej prevencie, trombóz, arytmií a umelej inteligencie. Jeho výskum viedol k mnohým publikáciám, citáciám a medzinárodným oceneniam. V roku 2015 založil biomedicínsku organizáciu Premedix Academy. V roku 2017 bol Európskou kardiologickou spoločnosťou oslovený, aby spolu s ostatnými zahraničnými kolegami založil Komisiu pre digitálnu medicínu, vďaka ktorej objavil prvé zárodky precíznej medicíny vo svete. Vzápätí túto formu medicíny priniesol aj na Slovensko, a tak vznikla Premedix Clinic. V roku 2020 bol zvolený do predsedníctva Európskej kardiologickej spoločnosti ako vôbec prvý Slovák a zároveň sa stal historicky najmladším členom tejto najvýznamnejšej kardiologickej spoločnosti na svete.

• Viac o našom tíme:
https://premedix.org/
https://premedixacademy.org/team
• Viac informácií o koncepte Premedix:
https://premedix.org/
• Viac informácií o výskumných projektoch:
https://premedixacademy.org/
• Viac informácií o klinike:
https://premedixclinic.sk/