Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná
Poradca podnikateľa, spol. s r.o.
- Miesto práce: Zázrivá, , Malá Petrová, Zázrivá-Petrová
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 EUR/mesiacod 900€ - možná vyššia v závislosti od praxe.
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre našu partnerskú spoločnosť Jánošíkov dvor – Horský wellness hotel Zázrivá pod záštitou nového prevádzkara hľadáme nového kolegu, viac info na: https://www.janosikovdvor.sk/
Ak máš záujem o skvelú prácu v dobrom kolektíve, kde nie je priestor na nudu, OZVI sa nám.
Primárne BUDEŠ:
- manažovanie celého chodu recepcie hotela,
- priamy kontakt a komunikácia s klientmi hotela,
- check in a check out hostí od 8-10h,
- práca s hotelovým systémom,
- vykonávanie a zodpovednosť za rezervácie ubytovania,
- príjem hotovostných a bezhotovostných platieb,
- vybavovanie mailových a telefonických rezervácií,
- vybavovanie rezervácií z portálov,
- riešenie podnetov a reklamácií, starostlivosť o zákazníkov,
- poskytovanie informácií o hotelových službách a cenách,
- predaj doplnkového sortimentu,
- zodpovednosť za dosahovanie maximálnej spokojnosti hostí,
- v prípade potreby pomoc pri raňajkách,
- v prípade potreby obsluha hostí, koordinácia aktivít medzi obsluhou a kuchyňou.
Pracovná doba: od 8h – 20h ale s nerovnomerne rozvrhnutým pracovným časom.
Ak máš záujem o skvelú prácu v dobrom kolektíve, kde nie je priestor na nudu, OZVI sa nám.
Primárne BUDEŠ:
- manažovanie celého chodu recepcie hotela,
- priamy kontakt a komunikácia s klientmi hotela,
- check in a check out hostí od 8-10h,
- práca s hotelovým systémom,
- vykonávanie a zodpovednosť za rezervácie ubytovania,
- príjem hotovostných a bezhotovostných platieb,
- vybavovanie mailových a telefonických rezervácií,
- vybavovanie rezervácií z portálov,
- riešenie podnetov a reklamácií, starostlivosť o zákazníkov,
- poskytovanie informácií o hotelových službách a cenách,
- predaj doplnkového sortimentu,
- zodpovednosť za dosahovanie maximálnej spokojnosti hostí,
- v prípade potreby pomoc pri raňajkách,
- v prípade potreby obsluha hostí, koordinácia aktivít medzi obsluhou a kuchyňou.
Pracovná doba: od 8h – 20h ale s nerovnomerne rozvrhnutým pracovným časom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Bezplatné stravovanie na pracovisku.
Sprepitné z kariet.
Objemový bonus - prémie podľa obsadenosti.
Zamestnanecké zľavy do partnerských zariadení, wellness a i.
Sprepitné z kariet.
Objemový bonus - prémie podľa obsadenosti.
Zamestnanecké zľavy do partnerských zariadení, wellness a i.
Informácie o výberovom konaní
Posilní náš tím a ozvi sa na: person[email protected]
Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.
Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti, resp. na adrese prevádzky hotela, prípadne on-line podľa dohody. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle nového zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z. z. v znení neskorších právnych predpisov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
Viac info o GDPR na: http://www.pp.sk/kariera
Do výberového konania budú zaradení len uchádzači spĺňajúci požadované kritéria.
Nábor najvhodnejších uchádzačov realizujeme v mieste sídla spoločnosti, resp. na adrese prevádzky hotela, prípadne on-line podľa dohody. Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí, nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov zaradených do výberového konania za účelom pohovoru.
Všetky osobné údaje, ktoré nám vo svojich materiáloch poskytnete, považujeme za dôverné v zmysle nového zákona o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z. z. v znení neskorších právnych predpisov a Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
Viac info o GDPR na: http://www.pp.sk/kariera
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
stredoškolské s maturitou
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- silná pro-zákaznícka orientácia,
- vzťah k práci a ľudom,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- pozitívne naladenie,
- prijemné vystupovanie,
- predchádzajúce skúsenosti v obore,
- tímový hráč.
- silná pro-zákaznícka orientácia,
- vzťah k práci a ľudom,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- pozitívne naladenie,
- prijemné vystupovanie,
- predchádzajúce skúsenosti v obore,
- tímový hráč.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradca podnikateľa
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.
Viac o nás na: https://www.pp.sk/
Naše produktové značky:
www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk
V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.
Naši zamestnanci oceňujú hlavne:
Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.
Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.
Tešíme sa dovidenia.
sme líder v poskytovaní systému ekonomických a právnych informácií na Slovensku. Viac ako 33 rokov osvetľujeme zákutia slovenskej legislatívy a pomáhame podnikateľom. Ukazujeme spoľahlivé skratky a riešenia v oblasti práva, daní a účtovníctva, miezd a personalistiky, verejnej správy i firemnej bezpečnosti. V online aj printovej podobe.
Viac o nás na: https://www.pp.sk/
Naše produktové značky:
www.danovecenturm.sk
www.mzdovecentrum.sk
www.vssr.sk
www.profivzdelavanie.sk
www.bezpecnostvpraxi.sk
www.epi.sk
V súčasnosti zamestnávame 120 zamestnancov v meste Žilina, kde máme aj vlastné sídlo firmy – PP Centrum. Dobré medziľudské vzťahy na pracovisku sú jednou z našich najsilnejších stránok. Sme priateľskí, pomáhame si a máme radi aj našich zákazníkov. Dávame každému priestor sa vyjadriť a pracujeme aktívne so spätnou väzbou.
Naši zamestnanci oceňujú hlavne:
Skvelý, priateľský a inšpiratívny kolektív.
Možnosť skĺbiť pracovné tempo so súkromným životom.
Hybridný pracovný čas - 50/50 - home office/fyzická účasť.
Zdravá miera slobody – vo vyjadrovaní názorov, myšlienok a i.
Pri problémoch vždy pomôžeme, nájdeme riešenie.
Veľa kreativity, nápadov a rozmanitosti.
Možnosť rásť a vzdelávať sa.
V PP sa nikdy nenudíme.
Zaujímavé zamestnanecké teambuldingy a účasť na konferenciách.
Sme Poradca podnikateľa, silná a rešpektovaná slovenská značka s tradíciou – a sme na to patrične hrdí.
Tešíme sa dovidenia.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov