Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Back Office špecialista
Phoenix Investor SK, s.r.o.
- Miesto práce: Gorkého 3, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacV tomto prípade neponúkame jednotnú nástupnú mzdu. Jej finálna úroveň závisí od profesijnej kvalifikácie a skúseností kandidáta, a je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania.
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• kontrola a následné kompletné spracovanie podkladov a pokynov obchodných partnerov a klientov
• zadávanie dát do back office systému
• podpora pri zabezpečení administratívnej činnosti v rámci spoločnosti
• komunikácia s obchodnými partnermi, klientami ako aj zástupcami produktových partnerov
• podpora obchodných partnerov a klientov, riešenie otázok, reklamácií, informačný servis
• aktívna účasť na zefektívňovaní procesov a zavádzaní zmien
• zadávanie dát do back office systému
• podpora pri zabezpečení administratívnej činnosti v rámci spoločnosti
• komunikácia s obchodnými partnermi, klientami ako aj zástupcami produktových partnerov
• podpora obchodných partnerov a klientov, riešenie otázok, reklamácií, informačný servis
• aktívna účasť na zefektívňovaní procesov a zavádzaní zmien
Zamestnanecké výhody, benefity
• práca v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti,
• príjemné pracovné prostredie a mladý priateľský kolektív
• široké možnosti vzdelávania sa prostredníctvom PXI Akadémie
• zvýhodnené firemné služby
• trvalý pracovný pomer, pevná pracovná doba
• príspevok na stravu
• MultiSport karta
• jazykový kurz Aj, resp. Nj
• firemné akcie a iné
• občerstvenie na pracovisku
• príjemné pracovné prostredie a mladý priateľský kolektív
• široké možnosti vzdelávania sa prostredníctvom PXI Akadémie
• zvýhodnené firemné služby
• trvalý pracovný pomer, pevná pracovná doba
• príspevok na stravu
• MultiSport karta
• jazykový kurz Aj, resp. Nj
• firemné akcie a iné
• občerstvenie na pracovisku
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o ponúkanú pozíciu nám prosím zašlite štruktúrovaný životopis v slovenskom a nemeckom/alebo anglickom jazyku s fotografiou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Administratíva, bankovníctvo, finančné služby
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý
• má minimálne SŠ vzdelanie s maturitou, prípadne VŠ I., resp. II. stupňa
• ovláda anglický, prípadne nemecký jazyk slovom a písmom minimálne na úrovni B2
• ovláda MS Office na pokročilej úrovni
• je samostatný, spoľahlivý, flexibilný a má zmysel pre kontrolu
• je zodpovedný pri riešení úloh
• má príjemné vystupovanie a tímového ducha
• má proklientský prístup
• má výborné komunikačné schopnosti
• má pozitívny prístup k zmenám
Výhodou je:
• vzdelanie v odbore administratíva, bankovníctvo, finančné služby
• ovládanie ďalšieho jazyka slovom aj písmom
• skúsenosti na podobnej pozícii
• má minimálne SŠ vzdelanie s maturitou, prípadne VŠ I., resp. II. stupňa
• ovláda anglický, prípadne nemecký jazyk slovom a písmom minimálne na úrovni B2
• ovláda MS Office na pokročilej úrovni
• je samostatný, spoľahlivý, flexibilný a má zmysel pre kontrolu
• je zodpovedný pri riešení úloh
• má príjemné vystupovanie a tímového ducha
• má proklientský prístup
• má výborné komunikačné schopnosti
• má pozitívny prístup k zmenám
Výhodou je:
• vzdelanie v odbore administratíva, bankovníctvo, finančné služby
• ovládanie ďalšieho jazyka slovom aj písmom
• skúsenosti na podobnej pozícii
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Phoenix Investor SK, s.r.o. je dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť zaoberajúca sa sprostredkovaním a poradenskou činnosťou v oblasti investícií. Naša firma pôsobí od roku 2016 na Slovensku, v Českej republike a Rakúsku. Zakladáme si na úzkej spolupráci s klientom, rokujeme transparentne a dôverne. Máme víziu stať sa investičnými expertmi v nezávislom finančnom poradenstve pre všetkých náročných zákazníkov z privátneho sektora.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov