Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér novootvoreného autoservisu v Nových Zámkoch
PERSONALITY, s.r.o.
- Miesto práce: Nové Zámky
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 700 - 3 000 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí od skúseností kandidáta + mesačné prémie podľa ekonomických výsledkov spoločnosti + prehodnotenie mzdy na základe výsledkov
- Termín nástupu: Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta obsadzujeme pracovnú pozíciu Manažér novovzniknutého autoservisu. Práca sa vykonáva priamo v Nových Zámkoch s nástupom do interného stavu klienta.
Náplň práce:
- Vedenie tímu automechanikov a predajcov náhradných dielov
- Vedenie evidencie pracovného času a personálnej dokumentácie
- Vedenie pohovorov, prijímanie a ukončovanie zamestnancov
- Komunikácia so zákazníkom, dodávateľmi a poisťovňami
- Vytváranie a dodržiavanie finančných plánov a marží
- Riešenie vzniknutých situácií pri servisoch, poistných udalostí a pod.
- Vedenie skladovej agendy s náhradnými dielami
- Vypracovávanie cenových ponúk pre zákazníkov
- Starostlivosť o celkový chod autoservisu a napredovanie
- Dohliadanie na časový manažment opráv a čistotu autoservisu
- Reportovanie výsledkov a budúcich krokov s majiteľmi autoservisu
Možnosť oslovovania nových klientov s ponukou servisu automobilov a prispievať k napredovaniu servisu.
Náplň práce:
- Vedenie tímu automechanikov a predajcov náhradných dielov
- Vedenie evidencie pracovného času a personálnej dokumentácie
- Vedenie pohovorov, prijímanie a ukončovanie zamestnancov
- Komunikácia so zákazníkom, dodávateľmi a poisťovňami
- Vytváranie a dodržiavanie finančných plánov a marží
- Riešenie vzniknutých situácií pri servisoch, poistných udalostí a pod.
- Vedenie skladovej agendy s náhradnými dielami
- Vypracovávanie cenových ponúk pre zákazníkov
- Starostlivosť o celkový chod autoservisu a napredovanie
- Dohliadanie na časový manažment opráv a čistotu autoservisu
- Reportovanie výsledkov a budúcich krokov s majiteľmi autoservisu
Možnosť oslovovania nových klientov s ponukou servisu automobilov a prispievať k napredovaniu servisu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca na TPP
Servis automobilov a kúpa náhradných dielov za zvýhodnenú cenu
Služobný telefón
Laptop
Flexibilná pracovná doba
V prípade potreby služobný automobil /na stretnutia s klientmi, poisťovňami a pod./
Možnosť úplnej sebarealizácie pri rozbehu novej spoločnosti
Možnosť výrazne ovplyvniť mzdu prostredníctvom rozbehu autoservisu
Servis automobilov a kúpa náhradných dielov za zvýhodnenú cenu
Služobný telefón
Laptop
Flexibilná pracovná doba
V prípade potreby služobný automobil /na stretnutia s klientmi, poisťovňami a pod./
Možnosť úplnej sebarealizácie pri rozbehu novej spoločnosti
Možnosť výrazne ovplyvniť mzdu prostredníctvom rozbehu autoservisu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Predaj, distribúcia a oprava automobilov a motocyklov
Klient sa zaoberá opravou automobilov pre súkromných ale aj firemných zákazníkov - osobných automobilov a dodávok.
Klient sa zaoberá opravou automobilov pre súkromných ale aj firemných zákazníkov - osobných automobilov a dodávok.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Technické zázemie výhodou
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Vedúci autoservisu - výhodou
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Asertivita
Finančné plánovanie p
Komunikatívnosť
Riešenie situácii
Prozákaznícky prístup
Akvizície - výhodou
Time - management
Spoľahlivosť
Finančné plánovanie p
Komunikatívnosť
Riešenie situácii
Prozákaznícky prístup
Akvizície - výhodou
Time - management
Spoľahlivosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov