Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Dispečer / Logistický disponent v úspešnej medzinárodnej spoločnosti
PERSONALITY, s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 700 EUR/mesiac+ 3% ročný bonus. Posúdime spoločne na základe Vašich skúseností.
- Termín nástupu: ASAP/Dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
PERSONALITY CZ & SK prináša atraktívnu kariérnu príležitosť v oblasti logistiky. Pre nášho Klienta, úspešnú a dynamicky a rozvíjajúcu medzinárodnú spoločnosť, kt. sa špecializuje na poskytovanie logistických služieb pre AUTOMOTIVE zákazníka, obsadzujeme pozíciu Dispečera/Logistického disponenta.
Perspektívna príležitosť stať sa súčasťou stabilného teamu logistických disponentov v úspešnej spoločnosti so silným medzinárodným zázemím, ktorá práve rozbieha svoje aktivity na slovenskom trhu.
Pracovná doba je 2 zmenná: 7:00 - 15:30 / 10:30 - 19:00. Samozrejmosťou je kvalitné zaškolenie a podpora pri onboarding procese. Klient poskytuje možnosť hybridnej práce (kombinácia office/home office). Miesto výkonu práce: TRNAVA.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zabezpečovanie plynulého chodu prepráv
- Riešenie vzniknutých situácií v procese prepravy
- Pravidelná komunikácia s Klientom, prepravcami, dodávateľmi v anglickom jazyku
- Plánovanie prepravných trás
- Zabezpečovanie maximálnej možnej efektivity v prepravnom procese
- Návrhy optimalizačných riešení
- Práca v interným logistickým systémom
- Pravidelný reporting
Perspektívna príležitosť stať sa súčasťou stabilného teamu logistických disponentov v úspešnej spoločnosti so silným medzinárodným zázemím, ktorá práve rozbieha svoje aktivity na slovenskom trhu.
Pracovná doba je 2 zmenná: 7:00 - 15:30 / 10:30 - 19:00. Samozrejmosťou je kvalitné zaškolenie a podpora pri onboarding procese. Klient poskytuje možnosť hybridnej práce (kombinácia office/home office). Miesto výkonu práce: TRNAVA.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zabezpečovanie plynulého chodu prepráv
- Riešenie vzniknutých situácií v procese prepravy
- Pravidelná komunikácia s Klientom, prepravcami, dodávateľmi v anglickom jazyku
- Plánovanie prepravných trás
- Zabezpečovanie maximálnej možnej efektivity v prepravnom procese
- Návrhy optimalizačných riešení
- Práca v interným logistickým systémom
- Pravidelný reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- Miesto výkonu práce: TRNAVA (kombinácia práce z kancelárie a práce z domu)
- Zázemie úspešnej medzinárodnej spoločnosti
- Pracovná zmluva na dobu neurčitú
- Možnosť hybridnej práce
- Atraktívny ročný finančný bonus
- Stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
- Náhrada príjmu počas prvých dní práceneschopnosti
- Prepracovaný systém kurzov a školení
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Príjemné pracovné prostredie a dynamický kolektív
- Zázemie úspešnej medzinárodnej spoločnosti
- Pracovná zmluva na dobu neurčitú
- Možnosť hybridnej práce
- Atraktívny ročný finančný bonus
- Stravné lístky v plnej výške hradené zamestnávateľom
- Náhrada príjmu počas prvých dní práceneschopnosti
- Prepracovaný systém kurzov a školení
- Motivujúce finančné ohodnotenie
- Príjemné pracovné prostredie a dynamický kolektív
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Jednotlivé žiadosti posúdime a telefonicky kontaktovať budeme Kandidátov, ktorých profil najviac vyhovuje požiadavkám nášho Klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Doprava, logistika
Naším Klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť, kt. sa špecializuje na poskytovanie logistických služieb. Spoločnosť so silným medzinárodným zázemím v súčasnosti rozbieha svoje aktivity na slovenskom trhu.
Naším Klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť, kt. sa špecializuje na poskytovanie logistických služieb. Spoločnosť so silným medzinárodným zázemím v súčasnosti rozbieha svoje aktivity na slovenskom trhu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Doprava/Logistika/Špedícia
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Predchádzajúca relevantná prax na pozícii v oblasti dopravy/špedície/logistiky min. 1 rok
- Znalosť anglického jazyka min. na úrovni B2
- Výborné organizačné schopnosti
- Logické a analytické myslenie
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti
- Flexibilita, odolnosť voči stresu
- Tímový hráč
- Znalosť anglického jazyka min. na úrovni B2
- Výborné organizačné schopnosti
- Logické a analytické myslenie
- Veľmi dobré komunikačné schopnosti
- Flexibilita, odolnosť voči stresu
- Tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.
Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com
V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in
Peter Križan
CEO
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov