Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Customer Service Coordinator pre logistickú spoločnosť!

PERSONALITY, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nitra
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacNástupný mesačný plat vo výške 1.100,- Eur brutto + prehodnotenie platu po skúšobnej dobe + 2% ročný bonus + stravné lístky 3,83€/deň plne hradené zamestnávateľom + každoročné navyšovanie platu
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho interného stavu obsadzujeme voľné pracovnú miesto na pozíciu Customer Service Coordinator . Pracovná doba: ranná 7:00 - 15:00, poobedná 12:00 - 20:00 + občasná pohotovosť počas víkendov.
Miesto výkonu práce je v priemyselnom parku v Nitre.

Náplň práce:
- Aktívna, zväčša mailová komunikácia v Anglickom jazyku
-Komunikácia s domácimi aj zahraničnými dopravcami ohľadom príchodov na vykládku /meškaní/ - Bookingy
-Posielanie požadovaných bookingov na konkrétne destinácie
-Potvrdenie požadovaných vykládok od Dispečera
-Informovanie zákazníkov o prípadnom meškaní
-Hľadanie riešení pri problémoch pri preprave
-Komunikácia so skladom, colnicou a adminom ohľadne prepravných dokumentov, vyhľadanie sériových čísiel, DPD referencii, a pod. (napr. vychystanie tovaru, chýbajúci tovar pre zákazníka atď.)
-Rozposielanie naplánovaných orderov na zákazníkov a prepravcov
-Zasielanie vývozných dokumentov pre určite krajiny
-Zasielanie mailov ohľadne doručenia ku konkrétnym zákazníkom /Fast SK, ATC,.../
-IC shipmenty – posielanie potvrdení o naplánovaní, vyshipovaní, doručení...
-UK directy – prehľad o ich doručení, komunikácia zákazník – dopravca ohľadne prípadných problémov /občasná pohotovosť počas víkendov - práca z domu/
-Rôzne iné činnosti podľa požiadavky zákazníkov /vypýtanie prepravných dokumentov od dopravcov, colných dokumentov, DPD, objednávanie kuriérov, posielanie pošty a pod/.
- Prax v logistike výhodou

Informácie o našej spoločnosti: Naša spoločnosť je silným partnerom v oblasti špedície a poskytujeme služby plánovania, špeditérstva, monitoringu, controllingu a zákazníckeho servisu v oblasti logistiky pre významného výrobcu spotrebnej elektroniky. Našim cieľom je zásobovať 31 krajín Európy a byť spoľahlivým partnerom pre klientov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v office v menšom kolektíve
- Práca na 2 zmeny - 07:00 - 15:00 a 12:00 - 20:00
- Prehodnotenie platu po skúšobnej dobe
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Ročný bonus a ročné prehodnocovanie platov

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom. Pre veľký záujem budeme kontaktovať len uchádzačov ktorí spĺňajú kritéria.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Naša spoločnosť je silným partnerom v oblasti špedície a poskytujeme služby plánovania, špeditérstva, monitoringu, controllingu a zákazníckeho servisu v oblasti logistiky pre významného výrobcu spotrebnej elektroniky. Našim cieľom je zásobovať 31 krajín Európy a byť spoľahlivým partnerom pre klientov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Zákaznický servis - výhodou

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax na zákazníckom servise - výhodou
AJ aktívne slovom aj písmom (B2)
Ochota pracovať občasné nadčas (počas vysokej výrobnej sezóny September - December)
Odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Skupina PERSONALITY® je lídrom v HR a ponúka unikátnu kombináciu služieb: HEADHUNTING, RECRUITMENT, PERSONÁLNY LEASING, INTERIM MANAGEMENT, TEMPORARY PLACEMENT, CAREER ADVISORY a vytváranie profi LINKEDIN profilov.

PERSONALITY® vznikla v roku 2006 ako profesionálny partner v oblasti HR. Náš stabilný team Headhunterov a Recruiterov má bohaté skúsenosti s obsadzovaním rôznych pozícií pri splnení tých najprísnejších kritérií. Sme k dispozícii na pobočkách v Bratislave, Nitre, Prahe a Dubaji.

Našim úspešným Klientom a Kandidátom poskytujeme komplexné služby, individuálne poradenstvo a dlhodobé partnerstvo. Sme zameraní na vysokú úroveň služieb. Viac informácií o nás nájdete na www.PersonalityHR.com

V rámci služby CAREER ADVISORY vám radi vytvoríme alebo vylepšíme váš Profesionány Linkedin profil na mieru: www.ProfileLinked.in

Peter Križan
CEO

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

PL Services Slovakia, s.r.o.
Svätoplukovo námestie 1/B
949 01 Nitra
http://www.PersonalityHR.com