Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Asistent v účtovnej firme

Persona Grata HR s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 000 EUR/mesiac+ mimoriadne odmeny na základe spracovania jednorazových projektov + postupný platový nárast
  • Termín nástupu: ihneď
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administratívna podpora spoločnosti a konateľa,
- zodpovednosť za mesačnú fakturáciu a správu pohľadávok
- správa databázy klientov, nastavenia a aktualizácie firemného IS
- telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi, hromadný e-mailing,
- príprava objednávok a klientských zmlúv
- spracovanie dokumentov, mimoriadnych zadaní, jednorazových projektov
- podpora účtovníkov, základné účtovné operácie
- office management – nákup a obstarávanie, starostlivosť o kanceláriu
- privítanie návštev (recepcia), občasná organizácia menších školení

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilný pracovný čas
- menší, priateľský kolektív
- moderné pracovné prostredie s kuchynkou a terasou
- vzdelávanie podľa potreby
- teambuilding

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za záujem o pracovnú pozcíu. Vopred sa ospravedlňujeme, ale kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Účtovnícke a auditorské činnosti

Účtovnícke a auditorské činnosti

Spoločnosť pôsobiaca v oblasti spracovania podvojného účtovníctva a daňovej agendy. Poskytujúca služby pre klientov v rôznych oblastiach oblastiach. Náš klient pôsobí na slovenskom trhu od roku 2009 a má veľmi dobrú atmosféru vo firme. Sú ochotní si zaučiť nového zamestnanca.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Práca na pozícii asistenta, práca s vlastnou agendou - výhodou
Pozícia vhodná aj pre absolvetna.

Písomne stačí: Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

- zodpovednosť, serióznosť, príjemné vystupovanie,
- trpezlivosť,
- ochota a schopnosť učiť sa nové veci
- tímový hráč
- komunikatívny, prozákaznícky
- presný, dôsledný, systematický

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra. Obsadzujeme pozície v zastúpení našich klientov vo viacerých oblastiach. Úspešný kandidát sa stáva priamo zamestnancom nášho klienta.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov