Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Regionálny manažér obchodu (Rakúsko a neskôr Maďarsko)

Performia s. r. o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Česko, Maďarsko, Rakúsko (Práca vyžaduje cestovanie)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 3 000 EUR/mesiacFix + odmeny na základe dosiahnutých výsledkov (3000,-€ mesačná fakturácia + bonusy za dosiahnuté výsledky)
  • Termín nástupu: Ihneď, prípadne dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej oblasti vrátane aktívneho riadenia spolupracovníkov v Rakúsku a neskôr v Maďarsku
• po zaškolení postupné plnenie nastavených cieľov spoločnosti v oblasti odbytu vrátane zabezpečovania rastu objemu predaja, udržovania dosahovanej marže a snaha o maximálne pokrytie trhu v rámci jednotlivých segmentov odbytu
• systémový rozvoj

Zamestnanecké výhody, benefity

• priestor pre sebarealizáciu a vysoké kompetencie
• zázemie stabilnej spoločnosti so sídlom v Prahe, ktorá úspešne expandovala do zahraničia a má neustálu ambíciu rásť
• pri dosahovaní veľmi dobrých výsledkov záruka veľmi dobrého finančného ohodnotenia a istej dlhodobej budúcnosti
• priama podpora najvyššieho vedenia vrátane kvalitného adaptačného procesu a zaškolenia na centrále aj výrobnom závode v ČR
• neustály odborný aj osobnostný rozvoj a všetky potrebné technické prostriedky, ktoré budete potrebovať pre výkon práce
• významná pracovná pozícia vrámci spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme výraznú manažérsku osobnosť so zameraním na predaj. Výkon tejto pozície je náročný, preto si vyžaduje kandidátov, ktorí už vo svojej predchádzajúcej pracovnej činnosti dosiahli preukázateľné výsledky. Veľkou výhodou sú skúsenosti s riadením prevádzky so zameraním na obchod a riadenie tímov. Hneď na začiatku však nadviažete na veľmi dobré renomé spoločnosti, vybudované vzťahy so zákazníkmi aj v zahraničí a dobrý tím spolupracovníkov. K dosahovaniu cieľov vám bude pomáhať priamo najvyššie vedenie spoločnosti na centrále v Českej republike. Je to rôznorodá práca, ktorá si bude vyžadovať veľa cestovania. Nejedná sa teda o sedavú prácu v kancelárii. Po počiatočnom adaptačnom procese v rámci českej distribúcie, kde sa podrobne oboznámite s procesmi, postupne preberiete prvú oblasť riadenia - pobočku vo Viedni. Neskôr pribudne aj riadenie pobočky v Budapešti. Súčasťou úspešného pôsobenia bude aj výchova svojho nástupcu na pobočkách. Stanete sa jedným z oporných pilierov firmy a od samotného začiatku dostanete plnú dôveru a priestor aj na uplatnenie svojich návrhov. Už pri štarte rátajte s kvalitným úvodným zaškolením a vysokou podporou obchodného riaditeľa a kolegov z distribúcie.

Je práca v oblasti riadenia a obchodu pre Vás stále výzvou a zaujímavým povolaním? Máte radi slobodu organizovania svojho pracovného času a neobávate sa veľa cestovať? Dokážete pracovať samostatne aj formou "home office", hoci sa budete môcť vždy oprieť o podporný tím?

Veľmi dobré výsledky Vám zabezpečia dlhodobejšiu istotu. Máte radi vysoké právomoci, ale na druhej strane viete prevziať vysokú samostatnosť a zodpovednosť? Ste typ človeka, ktorý je ochotný na sebe tvrdo pracovať, veľa sa učiť a pomáhať svojmu tímu prinášať výsledky? Benefitom budú veľké kompetencie v rozhodovaní, tvorení, stúpajúci zárobok a istá budúcnosť.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Spoločnosť Crocodille ČR, spol. s r.o. je na trhu 29 rokov a sú hrdý na to, že patria medzi popredných výrobcov nielen balených bagiet a sendvičov v Európe, ale aj to, že ich výrobný závod v Želiziciach nad Cidlinou patrí medzi najmodernejšie potravinárske prevádzky. Z piatich distribučných centier v troch zemiach denne zásobujú napriamo väčšinu svojich zákazníkov, medzi ktorých patria maloobchodné reťazce, hypermarkety, čerpacie stanice, dopravné terminály, prevádzky na letiskách, prevádzkovatelia potravinových automatov, športových a kultúrnych centier. Spoločnosť zamestnáva viac ako 700 zamestnancov a ročná produkcia je až 30 miliónov kusov. Pri svojej práci sa riadia heslo “ Všetko, čo robíme, musí chutiť”.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Práca s PC ( MS office, internet) - základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

manažment a predaj
2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti s riadením prevádzky a obchodom
• znalosť maďarského a nemeckého jazyka nutnou podmienkou
• vysoká schopnosť komunikovať
• ochota pomáhať vedeniu spoločnosti a tímu spolupracovníkov, ktorých budete riadiť
• chuť nestále sa vzdelávať
• vysoké nasadenie a ochota cestovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Exelect je obchodná značka spoločnosti Performia s.r.o. Sme konzultačno - poradenská firma, ktorá sa špecializuje na budovanie tímu. Nie sme personálna agentúra a ani nerobíme personálny leasing. Orientujeme sa predovšetkým
na kvalitu dodávaných kandidátov. Robíme pre našich klientov výber, prípadne ďalšie výberové procesy a pomocou našich on - line nástrojov urýchľujeme a skvalitňujeme komunikáciu počas
výberového procesu. Podľa výsledkov je kandidát doporučený klientovi. Konečné rozhodnutie o prijatí kandidáta urobí klient sám a takisto samostatne a priamo s ním podpisuje pracovnú zmluvu.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Performia s.r.o.
Stará Vajnorská 90
831 04 Bratislava
http://www.performia.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Veronika Bogárová
Tel.: +421905618304
E-mail: poslať životopis