Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior účtovník/ kontrolór
PAY s.r.o.
- Miesto práce: Žilinský kraj
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 000 EUR/mesiacku mzde náležia aj bonusy, ktoré radi predstavíme na osobnom stretnutí.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme?
Pre stabilnú výrobnú spoločnosť, ktorá je ukážkovým zamestnávateľom, hľadáme novú kolegyňu/ kolegu, ktorý doplní naše finančné oddelenie.
Aby sa Ti v práci darilo, potrebuješ rozumieť účtovníctvu. Je ideálne, ak si sa už v minulosti stretol/ stretla s účťovaním podľa slovenskej legislatívy, vieš, kde máš hľadať informácie a orientuješ sa v zákonoch (znalosť účtovných štandardov SR, znalosť slovenskej daňovej legislatívy).
Mal/-la by si byť DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-)
Uvítame tvoju CHUŤ UČIŤ SA. Máme pekne nastavený adaptačný program a všetko, čo budeš u nás potrebovať, Ťa naučíme.
Hľadáme osôbku, ktorá má POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci a práca s číslami ju naozaj baví.
Mal/-la by si byť KOMUNIKATÍVNA a PROZÁKAZNÍCKY orientovaná. Sme “supportné” oddelenie nielen pre našich zamestnancov, ale aj pre zákazníkov. A preto potrebujeme k sebe kolegu/ kolegyňu, ktorá bude vedieť trpezlivo riešiť všetky otázky a úlohy, ktoré jej počas dňa pribudnú.
Všetko čo robíme, robíme v tíme. Preto hľadáme TÍMOVÉHO HRÁČA k sebe.
Tiež hľadáme k sebe človeka, ktorý hľadá STABILITU- chceme Ťa veľa naučiť a chceme Ťa na dlho.
Čo budeš robiť?
Sme malý tím, kde okrem Teba nájdeš 2 kolegov, ktorý Ti budú oporou.
Zveríme Ti najmä:
- zber, spracovanie, analýzu, vyhodnocovanie dokladov pre finančné riadenie spoločnosti
- komplexné vedenie účtovníctva v zmysle platných predpisov
- daňovú evidenciu a nákladové účtovníctvo (dodávateľské faktúry a záväzky, interné nákupy spoločnosti.)
- cash manažment
- poštový styk a registratúru
- intrastat
- cestovné príkazy, stravné lístky, pokladňu
- pravidelný reporting
Okrem toho sa budeš starať aj o činnosti, ktorými poskytujeme zamestnancom službu- napríklad im budeš pomáhať s organizáciou služobných ciest, alebo keď bude potrebné, postaráš sa o návštevu.
Pre stabilnú výrobnú spoločnosť, ktorá je ukážkovým zamestnávateľom, hľadáme novú kolegyňu/ kolegu, ktorý doplní naše finančné oddelenie.
Aby sa Ti v práci darilo, potrebuješ rozumieť účtovníctvu. Je ideálne, ak si sa už v minulosti stretol/ stretla s účťovaním podľa slovenskej legislatívy, vieš, kde máš hľadať informácie a orientuješ sa v zákonoch (znalosť účtovných štandardov SR, znalosť slovenskej daňovej legislatívy).
Mal/-la by si byť DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-)
Uvítame tvoju CHUŤ UČIŤ SA. Máme pekne nastavený adaptačný program a všetko, čo budeš u nás potrebovať, Ťa naučíme.
Hľadáme osôbku, ktorá má POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci a práca s číslami ju naozaj baví.
Mal/-la by si byť KOMUNIKATÍVNA a PROZÁKAZNÍCKY orientovaná. Sme “supportné” oddelenie nielen pre našich zamestnancov, ale aj pre zákazníkov. A preto potrebujeme k sebe kolegu/ kolegyňu, ktorá bude vedieť trpezlivo riešiť všetky otázky a úlohy, ktoré jej počas dňa pribudnú.
Všetko čo robíme, robíme v tíme. Preto hľadáme TÍMOVÉHO HRÁČA k sebe.
Tiež hľadáme k sebe človeka, ktorý hľadá STABILITU- chceme Ťa veľa naučiť a chceme Ťa na dlho.
Čo budeš robiť?
Sme malý tím, kde okrem Teba nájdeš 2 kolegov, ktorý Ti budú oporou.
Zveríme Ti najmä:
- zber, spracovanie, analýzu, vyhodnocovanie dokladov pre finančné riadenie spoločnosti
- komplexné vedenie účtovníctva v zmysle platných predpisov
- daňovú evidenciu a nákladové účtovníctvo (dodávateľské faktúry a záväzky, interné nákupy spoločnosti.)
- cash manažment
- poštový styk a registratúru
- intrastat
- cestovné príkazy, stravné lístky, pokladňu
- pravidelný reporting
Okrem toho sa budeš starať aj o činnosti, ktorými poskytujeme zamestnancom službu- napríklad im budeš pomáhať s organizáciou služobných ciest, alebo keď bude potrebné, postaráš sa o návštevu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Ti ponúkame?
Ponúkame veľkú podporu v tíme, flexibilitu v rámci náplne práce aj v rámci tvojho pracovného času.
Sme spoločnosť, kde vládne rodinná atmosféra a kde sa nehráme na manažérov a podriadených.
O svojich ľudí sa staráme a ponúkame mnoho ďalších benefitov, o ktorých Ti radi povieme na osobnom stretnutí.
Ponúkame veľkú podporu v tíme, flexibilitu v rámci náplne práce aj v rámci tvojho pracovného času.
Sme spoločnosť, kde vládne rodinná atmosféra a kde sa nehráme na manažérov a podriadených.
O svojich ľudí sa staráme a ponúkame mnoho ďalších benefitov, o ktorých Ti radi povieme na osobnom stretnutí.
Informácie o výberovom konaní
Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.
Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.
Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
ostatná priemyselná výroba
ostatná priemyselná výroba
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
účtovníctvo, ekonómia
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
účtovníctvo, kontroling
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálka. Založená na dlhoročných skúsenostiach z oblasti personalistiky. Nie sme obyčajní. Sme iní. Dávame si záležať a robíme to srdcom a usilujeme sa dosiahnuť perfect match - dokonalé spojenie, z ktorého majú radosť obidve strany.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci