Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Chief operation manager

PAY s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Žilina
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 800 EUR/mesiacdetaily budú odkomunikované na osobnom stretnutí
  • Termín nástupu: 1.8.2021
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

KOHO HĽADÁME ?
Do rodinnej firmy, ktorá prináša do svojho segmentu vysokú odbornosť so srdcom, hľadáme VŠESTRANNÉHO a ORGANIZAČNE ZDATNÉHO OPERATÍVCA, ktorý náš rast posunie správnym smerom. Chceme mať vo veciach a postupoch jasno, potrebujeme veci doladiť, niektoré nastaviť a iné úplne zmeniť.
Očakávame od teba, že s Tvojim príchodom sa firma rozvinie obratovo, ziskovo aj klientsky.
Hľadáme ODBORNÍKA, ktorý je zameraný na výsledok a vie, aký dopad na ekonomiku a kultúru firmy urobí aj jedno jeho „malé“ rozhodnutie.
ODVÁŽLIVCA, ktorý sa nezľakne množstva agendy, vyjednávacích rozhovorov s dodávateľmi a ktorý bude schopný v krátkej dobe prevziať riadenie celej firmy. Je fajn, ak máš skúsenosti z väčšej zahraničnej spoločnosti, v ktorej si mal priestor zefektívňovať rôzne procesy.
Hľadáme MANAŽÉRA, ktorý vie zobchodovať príležitosť a je zameraný na vzťahy

Tiež hľadáme k sebe kolegu, ktorý bude mať v sebe kus ČLOVEČINY a prinesie so sebou skúsenosti v riadení firmy, bude ich zdieľať a posúvať nás tak v našom biznise vpred.
Bude mať DRIVE, bude CIEĽAVEDOMÝ a ÚPRIMNÝ. Bude schopný spraviť manažérske rozhodnutia, za ktorými si bude pevne stáť.
Hľadáme kolegu, ktorý si vie získať REŠPEKT a vie múdro delegovať a aj kontrolovať úlohy.
Hľadáme tiež TÍMOVÉHO hráča, ktorý verí v silu spolupráce, dávanie a prijímanie spätnej väzby berie ako samozrejmú súčasť svojej práce. Ktorý robí úprimne všetko pre budovanie zdravej pracovnej atmosféry.
Mal by si ovládať anglický jazyk na úrovni C1, minimálne však B2. Budeš to potrebovať pri jednaniach s našimi zahraničnými partnermi.

ČO BUDEŠ ROBIŤ ?
Budeš reprezentovať našu spoločnosť, zastupovať ju v rôznych veciach, budeš viesť chod celej našej firmy a budeš :
- mať zodpovednosť za každodenné riadenie našej prevádzky z hľadiska financií, ľudí, dodávateľov aj našich klientov
- mať na starosti ekonomiku našej spoločnosti, takže pojmy ako PM, EBITDA, P&L, CF, profitability, KPI’s ti nebudú robiť žiadny problém – ani v nastavení, ani v interpretovaní
- sa starať o celý „people management“ ako sú nábory nových kolegov, ich adaptácia, hodnotenie a rozvoj/ školenia, o pracovno-právnu agendu a ostatné legislatívne veci súvisiace so zamestnancami
- „styčným dôstojníkom“ pre našich dodávateľov (prevažne zo Slovenska a Čiech) – tu bude od teba závisieť vyjednávanie cenových podmienok, uzatváranie zmlúv a vybudovanie dlhodobých partnerských vzťahov
- sa starať o marketing spoločnosti - našim cieľom je vybudovať „LOVE BRAND“

Vyzerá to ako práca pre niekoľko ľudí ? Možno áno, ale tým, že nie sme veľkí, potrebujeme skôr komplexného človeka, ktorý má niečo za sebou a má odvahu a chuť s nami veci meniť a má na to potrebné skúsenosti. Nebudeš na to sám, v mnohých oblastiach budeš mať k dispozícii našich kolegov alebo externých partnerov

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame prácu, v ktorej sa budeš môcť realizovať. Veľký priestor na tvoje nápady a uplatnenie tvojich skúseností.
Každodenný kontakt so zahraničím, takže ak potrebuješ hovoriť v angličtine, budeš mať na to veľa možností.
Stabilnú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí rodinnej firmy, kde majú svoje miesto hodnoty ako otvorenosť, dôvera a vzájomný rešpekt. Miesto, kde si ceníme skúsenosti.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Našim klientom je spoločnosť, ktorá poskytuje vysoko odborné služby a starostlivosť o špecifickú skupinu klientov. Svojou odbornosťou na Slovensku raritná.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekomonika a manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Ekomonika a manažment

Počet rokov praxe

5

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme personálka. Založená na dlhoročných skúsenostiach z oblasti personalistiky. Nie sme obyčajní. Sme iní. Dávame si záležať a robíme to srdcom a usilujeme sa dosiahnuť perfect match - dokonalé spojenie, z ktorého majú radosť obidve strany.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci

Adresa spoločnosti

PAY s.r.o.
Martina Rázusa 23/A
010 01 Žilina
http://www.ynak.sk