Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR špecialista
PAY s.r.o.
- Miesto práce: Žilina
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 400 EUR/mesiacmzda sa odvíja v závislosti od Tvojich skúseností. Ďalšie benefity radi predstavíme na osobnom stretnutí.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Koho hľadáme?
Do nášho úzkeho tímu na personálnom oddelení hľadáme skúseného HRistu, ktorý vie fungovať samostatne a má zodpovedný prístup k práci.
Podmienkou pre náš výber je skúsenosť s personalistikou (ideálne vo výrobnom segmente alebo FMCG) , aktívna znalosť angličtiny a práca s excelom (nie nebude to len o číslach, ale kontingenčné tabuľky si už robil) .
Potrebujeme komunikačne zdatného odborníka v Zákonníku práce (znalosť legislatívy je nevyhnutná), ktorý dokáže prakticky a trpezlivo odkomunikovať zvedavé otázky našich zamestnancov, je ochotný pomôcť a poradiť.
Operatívca a skvelého organizátora, ktorého nezaskočia „deadliny“ ani neustále zmeny v legislatíve alebo v našich interných procesoch.
Doťahovača, ktorí dotiahne veci do konca a nie je povrchný
Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľuďom okolo seba.
Tímového hráča.
Uvítame človeka, ktorého HRina baví, napĺňa a dokáže efektívne využiť svoj čas v práci.
Čo budeš robiť ?
Budeš mať na starosti kompletné vedenie personálnej administratívy v rámci nášho závodu.
Budeš zodpovedať za nábor zamestnancov a koordinovať aj ich adaptačný proces (najmä "blue collar" pozície).
Budeš spolutvorcom pri vytváraní a úprave popisov prác.
Budeš zodpovedný každý mesiac za včasné a správne uzatvorenie dochádzky v súčinnosti s nadriadenými a pripravovať podklady pre mzdy.
Budeš spravovať celú agendu týkajúcu sa stravných lístkov, vstupných a výstupných lekárskych prehliadok.
Budeš mať zodpovednosť za dôsledné dodržiavanie GDPR v rámci legislatívy.
Budeš spolupracovať s personálnymi agentúrami.
Budeš styčným dôstojníkom pre našich zamestnancov.
Budeš zodpovedný za reporting.
Samozrejme, že na toto nebudeš sám/a – sme tu tri a vzájomne sa podporujeme.
Do nášho úzkeho tímu na personálnom oddelení hľadáme skúseného HRistu, ktorý vie fungovať samostatne a má zodpovedný prístup k práci.
Podmienkou pre náš výber je skúsenosť s personalistikou (ideálne vo výrobnom segmente alebo FMCG) , aktívna znalosť angličtiny a práca s excelom (nie nebude to len o číslach, ale kontingenčné tabuľky si už robil) .
Potrebujeme komunikačne zdatného odborníka v Zákonníku práce (znalosť legislatívy je nevyhnutná), ktorý dokáže prakticky a trpezlivo odkomunikovať zvedavé otázky našich zamestnancov, je ochotný pomôcť a poradiť.
Operatívca a skvelého organizátora, ktorého nezaskočia „deadliny“ ani neustále zmeny v legislatíve alebo v našich interných procesoch.
Doťahovača, ktorí dotiahne veci do konca a nie je povrchný
Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľuďom okolo seba.
Tímového hráča.
Uvítame človeka, ktorého HRina baví, napĺňa a dokáže efektívne využiť svoj čas v práci.
Čo budeš robiť ?
Budeš mať na starosti kompletné vedenie personálnej administratívy v rámci nášho závodu.
Budeš zodpovedať za nábor zamestnancov a koordinovať aj ich adaptačný proces (najmä "blue collar" pozície).
Budeš spolutvorcom pri vytváraní a úprave popisov prác.
Budeš zodpovedný každý mesiac za včasné a správne uzatvorenie dochádzky v súčinnosti s nadriadenými a pripravovať podklady pre mzdy.
Budeš spravovať celú agendu týkajúcu sa stravných lístkov, vstupných a výstupných lekárskych prehliadok.
Budeš mať zodpovednosť za dôsledné dodržiavanie GDPR v rámci legislatívy.
Budeš spolupracovať s personálnymi agentúrami.
Budeš styčným dôstojníkom pre našich zamestnancov.
Budeš zodpovedný za reporting.
Samozrejme, že na toto nebudeš sám/a – sme tu tri a vzájomne sa podporujeme.
Zamestnanecké výhody, benefity
Fajn kolektív, kde sa radi smejeme a vzájomne si pomáhame.
Ponúkame ti priestor na ďalší rozvoj v HR – máme množstvo on-line školení, zaujímavé korporátne projekty
Možnosť rozvinúť svoju HR kariéru v známej medzinárodnej výrobnej spoločnosti
Ponúkame ti priestor na ďalší rozvoj v HR – máme množstvo on-line školení, zaujímavé korporátne projekty
Možnosť rozvinúť svoju HR kariéru v známej medzinárodnej výrobnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Kto sme?
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta – zahraničnú výrobno – obchodnú spoločnosť . Jej výrobný závod v Žiline zamestnáva cca 300 zamestnancov.
Kto sme?
Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta – zahraničnú výrobno – obchodnú spoločnosť . Jej výrobný závod v Žiline zamestnáva cca 300 zamestnancov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje a personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme personálka. Založená na dlhoročných skúsenostiach z oblasti personalistiky. Nie sme obyčajní. Sme iní. Dávame si záležať a robíme to srdcom a usilujeme sa dosiahnuť perfect match - dokonalé spojenie, z ktorého majú radosť obidve strany.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci