Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Logistic manager
PanaSystem SK, s.r.o.
- Miesto práce: Stará Vajnorská 39, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacZákladná mzda 1200 eur + odmena 400 eur
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vykonáva
• mesačné a denné plánovanie Importu a Exportu v predpísanej forme vo vnútrofiremnom informačnom systéme.
• príjem Zákazníckej Objednávky (ZO) od manažérov predaja.
• vyhodnotenie možnosti realizácie ZO (dostupnosť na sklade, zabezpečenie dopravy, plánovanie práce skladu – časový harmonogram nakládok).
• potvrdenie ZO manažérovi predaja.
• určovanie poradia nakládky v spolupráci s dopravnou spoločnosťou
• príprava Vnútrofiremnej Objednávky (VO) a jej zaslanie dopravcovi a zodpovednému pracovníkovi príslušného skladu.
• permanentná komunikácia so skladmi, dopravcami a oddelením logistiky.
• spracovanie údajov z Výdajky, resp. iných dokumentov v predpísanej forme vo vnútrofiremnom informačnom systéme.
• zisťovanie, evidencia a nahlasovanie škôd spôsobených pri doprave v požadovanej forme
• technickú podporu v určených projektoch
Zabezpečuje
• komunikáciu s colnými deklarantami
• komunikáciu s manažérom predaja
• komunikáciu so zodpovedným pracovníkom skladu
• komunikáciu s dopravcami
• komunikáciu s oddelením logistiky
• mesačné a denné plánovanie Importu a Exportu v predpísanej forme vo vnútrofiremnom informačnom systéme.
• príjem Zákazníckej Objednávky (ZO) od manažérov predaja.
• vyhodnotenie možnosti realizácie ZO (dostupnosť na sklade, zabezpečenie dopravy, plánovanie práce skladu – časový harmonogram nakládok).
• potvrdenie ZO manažérovi predaja.
• určovanie poradia nakládky v spolupráci s dopravnou spoločnosťou
• príprava Vnútrofiremnej Objednávky (VO) a jej zaslanie dopravcovi a zodpovednému pracovníkovi príslušného skladu.
• permanentná komunikácia so skladmi, dopravcami a oddelením logistiky.
• spracovanie údajov z Výdajky, resp. iných dokumentov v predpísanej forme vo vnútrofiremnom informačnom systéme.
• zisťovanie, evidencia a nahlasovanie škôd spôsobených pri doprave v požadovanej forme
• technickú podporu v určených projektoch
Zabezpečuje
• komunikáciu s colnými deklarantami
• komunikáciu s manažérom predaja
• komunikáciu so zodpovedným pracovníkom skladu
• komunikáciu s dopravcami
• komunikáciu s oddelením logistiky
Informácie o výberovom konaní
nástup ihneď
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Ruský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - Expert
Prax na pozícii/v oblasti
aspoň 2 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Jazykové znalosti: Anglický jazyk – aktívne, Ruský jazyk – aktívne, Slovenský jazyk - výhodou
analyzovanie a riešenie problémov
informačná gramotnosť
tímová práca
technická gramotnosť
analytické myslenie
trpezlivosť
komunikatívnosť
analyzovanie a riešenie problémov
informačná gramotnosť
tímová práca
technická gramotnosť
analytické myslenie
trpezlivosť
komunikatívnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Stabilná slovensko-rakúska spoločnosť s dlhoročným pôsobením v oblasti obchodu s technickým uhlíkom.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov