Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér kľúčových zákazníkov pre gastro a priemysel
PALMA a. s.
- Miesto práce: Slovensko, Maďarsko (Práca vyžaduje cestovanie)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 900 EUR/mesiacMotivačný bonusový systém na základe dosiahnutých výsledkov predaja.
- Termín nástupu: 1.2.2023
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vyhľadávať nových zákazníkov, identifikovať obchodné príležitosti v Maďarskej republike a na Slovensku.
• Udržiavať priebežný kontakt so zákazníkom, zisťovať jeho potreby, predkladať návrhy na zlepšovanie spolupráce.
• Zabezpečovať odborný poradenský servis v oblasti aplikácie predávaného sortimentu (v spolupráci útvarom vývoja).
• Zodpovedať a organizačne zabezpečovať prípravu zmlúv so zákazníkmi.
• Pripravovať cenové kalkulácie pre zákazníkov.
• Zabezpečovať informácie o zmene cenníkových cien /logistických údajov/ a dohadovať dátum ich akceptácie zo strany zákazníka.
• Pripravovať podklady na zadávanie zákazníckych cien a zliav do SAP systému.
• Pripravovať podklady podľa požiadaviek pre vyhodnotenie predaja.
• Pripravovať podklady na fakturáciu a zodpovedať za odosielanie schválených faktúr zákazníkom.
• Koordinovať splatnosť faktúr /pravidelne vyhodnocovať/, aktívne komunikovať so zákazníkom v prípade zhoršenej platobnej disciplíny.
• Upozorňovať na možné komplikácie spolupráce so zákazníkmi, navrhovať riešenie na minimalizáciu negatívnych dopadov.
• Zabezpečovať vybavovanie reklamácií v zmysle Reklamačného poriadku spoločnosti.
• Všetky odborné činnosti a dojednania vykonávať v súlade so záujmami a stratégiou spoločnosti.
• Vykonávať ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného, vyplývajúce z dohodnutého druhu práce v pracovnej zmluve.
• Udržiavať priebežný kontakt so zákazníkom, zisťovať jeho potreby, predkladať návrhy na zlepšovanie spolupráce.
• Zabezpečovať odborný poradenský servis v oblasti aplikácie predávaného sortimentu (v spolupráci útvarom vývoja).
• Zodpovedať a organizačne zabezpečovať prípravu zmlúv so zákazníkmi.
• Pripravovať cenové kalkulácie pre zákazníkov.
• Zabezpečovať informácie o zmene cenníkových cien /logistických údajov/ a dohadovať dátum ich akceptácie zo strany zákazníka.
• Pripravovať podklady na zadávanie zákazníckych cien a zliav do SAP systému.
• Pripravovať podklady podľa požiadaviek pre vyhodnotenie predaja.
• Pripravovať podklady na fakturáciu a zodpovedať za odosielanie schválených faktúr zákazníkom.
• Koordinovať splatnosť faktúr /pravidelne vyhodnocovať/, aktívne komunikovať so zákazníkom v prípade zhoršenej platobnej disciplíny.
• Upozorňovať na možné komplikácie spolupráce so zákazníkmi, navrhovať riešenie na minimalizáciu negatívnych dopadov.
• Zabezpečovať vybavovanie reklamácií v zmysle Reklamačného poriadku spoločnosti.
• Všetky odborné činnosti a dojednania vykonávať v súlade so záujmami a stratégiou spoločnosti.
• Vykonávať ďalšie činnosti podľa pokynov nadriadeného, vyplývajúce z dohodnutého druhu práce v pracovnej zmluve.
Informácie o výberovom konaní
Aktívna znalosť maďarského jazyka vítaná.
Odpovieme iba uchádzačom, ktorí splnia všetky nami zadané kritériá.
Odpovieme iba uchádzačom, ktorí splnia všetky nami zadané kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme výborné komunikačné a prezentačné schopnosti, zodpovednosť, samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
obchodná spoločnosť
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov