Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Asistentka v realitnej kancelárii

P&P Solution s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bajzova 2, Košice
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 646 - 1 000 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zabezpečenie a kontrola chodu kancelárie, administratívna a organizačná pomoc
- zabezpečenie a zodpovednosť za celkovú organizáciu a prevádzku kancelárie
- komunikácia s internými a externými partnermi spoločnosti, objednávky kancelárskych potrieb a občerstvenia
- uvedenie klientov do priestorov kancelárie a zabezpečenie požiadaviek klientov
- organizácia, triedenie, distribúcia a archivácia došlej a odoslanej pošty, kuriérov
- vedenie, správa pokladne
- príprava podkladov pre ekonomické oddelenie (procesovanie faktúr)
- zodpovednosť za tlačiarne, fax, telefóny, mobilné telefóny, IT vybavenie zamestnancov (evidencia), a kancelárskeho materiálu
- organizácia pracovného harmonogramu, usporiadanie stretnutí s klientmi, dohodnutie a koordinácia obhliadok,
- podpora Country Managera a teamu podľa potreby
administratívna podpora pri práci s manažérskymi systémami (GDPR)(REAL SOFT)
- prijímanie a vybavenie telefonických hovorov, vytváranie správ a zodpovednosť za inzerciu, Facebook, Instagram, Šablóny
- komunikácia v rámci pobočiek
- vybavovanie telefonických a písomných dopytov, ako aj iných dotazov od zákazníkov
- riešenie otázok a komunikácia zákazníkov
- vybavovanie telefonických požiadaviek klientov spoločnosti, prijímanie hovorov a aktívne telefonovanie
- monitorovanie trhu aktuálnych trendov

Zamestnanecké výhody, benefity

Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné postavenie spoločnosti v predaji nehnuteľností
- korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa
- pravidelné školenia, podpora pri ďalšom rozvoji v rámci spoločnosti, možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu (bonusy pri účasti a spolupráci na realizovaných projektoch a obchodoch)
- zaujímavá práca v dobrom kolektíve
- príjemné pracovné prostredie v sídle spoločnosti
- flexibilná pracovná doba,
- zabezpečený pitný režim (voda, čaj, káva)

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybratých uchádzačov spĺňajúcich požiadavky.
Životopis zasielajte spolu s fotografiou postavy na info@ppsolution.sk
kancelária – 0907 909 717

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, marketing, ekonomika, stavebníctvo, ľudské zdroje, právo

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Fakturácia - Pokročilý
Internet - Expert
Facebook - Expert
Instagram - Expert
Správa web stránky - Základy
Správa a úprava fotografii - Expert
Písomná Gramatika Slovenského jazyka - Expert
Komunikačné schopnosti - Expert
Krízová komunikácia - Expert
Asertívna komunikácia - Expert

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

výhoda

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- výborné zručnosti MS-Office
- pracovná skúsenosť na pozícii je výhodu
- komunikačné zručnosti, organizačné schopnosti a time management na vysokej úrovni
- schopnosť prevziať zodpovednosť za rozhodnutia
- zmysel pre detail, orientácia na cieľ a schopnosť
doťahovať veci do úspešného konca
- schopnosť pracovať v teame
- ochota a chuť učiť sa nové veci
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- iniciatívnosť a vysoké pracovné nasadenie
- proaktívny a pozitívny prístup k práci
- komunikačné a organizačné schopnosti na veľmi vysokej úrovni
- aktívny prístup k práci, orientácia na detail, precíznosť a zodpovednosť
- flexibilita, lojalita, čestnosť, korektnosť, diskrétnosť, samostatnosť, spoľahlivosť a asertivita
- prax na podobnej pozícií výhodou
- zodpovednosť za vykonanú prácu
- ochota pracovať aj nad rámec povinností
- proklientský prístup, proaktivita, precíznosť
- odolnosť voči stresu
- aktívny vodič - podmienka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť pôsobí na trhu viac ako 20 rokov a disponuje bohatými skúsenosťami s kúpou, predajom a sprostredkovaním nehnuteľností.
Naše heslo: Predávame nehnuteľnosti za najvyššiu možnú trhovú cenu a za pomerne krátky čas. Exkluzivita zaväzuje k zodpovednosti. Každá nehnuteľnosť ma svoju dušu, svoje exkluzívne postavenie na trhu. Obráťte sa na nás a my Vám povieme ako to robíme.
V našom portfóliu taktiež ponúkame rekonštrukciu bytov či domov na mieru. Menšie developerské projekty. Hlavnou prioritou spoločnosti je vždy spokojný zákazník a kvalitne odvedený servis. Poskytujeme pre našich klientov komplexné služby a poradenstvo v oblasti predaja, prenájmu nehnuteľností, hypotekárnych úverov, výstavby, rekonštrukcie.
Neustále pracujeme na rozširovaní našich ponúkaných služieb tak, aby klient dokázal vyriešiť všetko, čo potrebuje pod jednou strechou.