Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Aplikačný/-á a dátový/-á analytik/-čka
OVB Allfinanz Slovensko a. s.
- Miesto práce: OVB Allfinanz Slovensko a.s., Kukuričná, Bratislava 3, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 700 EUR/mesiac(výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta)
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktualizácia produktových číselníkov naprogramovaním na základe dodaných podkladov;
- vytváranie ad-hoc štatistík na báze tSQL podľa potreby;
- úpravy XLS súborov podľa požiadaviek;
- proaktívna identifikácia, hľadanie a riešenie problémov v aplikáciách a v databázach;
- aktívna komunikácia s partnermi;
- aktívna komunikácia s používateľmi;
- aktívna komunikácia s dodávateľmi softwaru;
- rozširovanie detailných znalostí o fungovaní primárnych aplikácií;
- testovanie a kontrola správnej funkcionality nových verzií IS;
- súčinnosť pri riešení akútnych prevádzkových problémov IS;
- rozširovanie znalostí tSQL a práce s MSSQL Management Studiom;
- vytváranie dokumentácie k novým agendám;
- vytváranie technických špecifikácií pri rozširovaní IS;
- rozširovanie znalostí o súvisiacich aplikáciách;
- vedomosti o legislatívnych zmenách súvisiacich s vývojom IS;
- súčinnosť pri riešení problémov a programovaní výmeny dát s jednotlivými partnermi do, alebo z IS.
- vytváranie ad-hoc štatistík na báze tSQL podľa potreby;
- úpravy XLS súborov podľa požiadaviek;
- proaktívna identifikácia, hľadanie a riešenie problémov v aplikáciách a v databázach;
- aktívna komunikácia s partnermi;
- aktívna komunikácia s používateľmi;
- aktívna komunikácia s dodávateľmi softwaru;
- rozširovanie detailných znalostí o fungovaní primárnych aplikácií;
- testovanie a kontrola správnej funkcionality nových verzií IS;
- súčinnosť pri riešení akútnych prevádzkových problémov IS;
- rozširovanie znalostí tSQL a práce s MSSQL Management Studiom;
- vytváranie dokumentácie k novým agendám;
- vytváranie technických špecifikácií pri rozširovaní IS;
- rozširovanie znalostí o súvisiacich aplikáciách;
- vedomosti o legislatívnych zmenách súvisiacich s vývojom IS;
- súčinnosť pri riešení problémov a programovaní výmeny dát s jednotlivými partnermi do, alebo z IS.
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavá pracovná náplň v stabilnej spoločnosti, ktorá je lídrom na finančnom trhu;
- benefity v oblasti work-life balans (napr. pružný pracovný čas, práca z domu, 5 dní dovolenky nad rámec zákona,...);
- finančné benefity (najmä kvartálne odmeny vo výške 13. a 14. platu, príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera, príspevok na stravu nad rámec zákona...);
- benefity v oblasti pracovných podmienok (služobný mobil a notebook aj na súkromné účely, pitný režim, občerstvenie, FUN zóna,...);
a mnoho ďalších zamestnaneckých výhod, o ktorých sa dozviete viac na osobnom pohovore...
- benefity v oblasti work-life balans (napr. pružný pracovný čas, práca z domu, 5 dní dovolenky nad rámec zákona,...);
- finančné benefity (najmä kvartálne odmeny vo výške 13. a 14. platu, príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera, príspevok na stravu nad rámec zákona...);
- benefity v oblasti pracovných podmienok (služobný mobil a notebook aj na súkromné účely, pitný režim, občerstvenie, FUN zóna,...);
a mnoho ďalších zamestnaneckých výhod, o ktorých sa dozviete viac na osobnom pohovore...
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, pošlite nám svoj životopis s Vašou fotografiou a motivačný list.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení dokumentácie Vás budeme informovať o výsledku nášho výberu. Na prijímací pohovor budú prizvaní iba vybraní uchádzači.
V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov Vás žiadame o zakliknutie povinného poľa "Súhlasím so správou, spracúvaním a uchovaním osobných údajov," čím vyjadríte súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s uchádzaním sa o otvorenú pracovnú pozíciu v spoločnosti OVB Allfinanz Slovensko a. s. prostredníctvom webovej stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete Internet.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení dokumentácie Vás budeme informovať o výsledku nášho výberu. Na prijímací pohovor budú prizvaní iba vybraní uchádzači.
V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov Vás žiadame o zakliknutie povinného poľa "Súhlasím so správou, spracúvaním a uchovaním osobných údajov," čím vyjadríte súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s uchádzaním sa o otvorenú pracovnú pozíciu v spoločnosti OVB Allfinanz Slovensko a. s. prostredníctvom webovej stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete Internet.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft SQL Server - Pokročilý
Transact-SQL (T-SQL) - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Transact-SQL (T-SQL) - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodného uchádzača vidíme ako osobu, ktorá:
- má skúsenosti s finančným sektorom a má prax s podobným typom pracovnej pozície (nie je podmienkou);
- má skúsenosti s prácou s MLM štruktúrami (výhodou);
- má znalosti s prácou s Crystal Reports (výhodou);
- má veľmi dobré komunikačné schopnosti;
- dokáže dokumentovať svoju prácu.
- má skúsenosti s finančným sektorom a má prax s podobným typom pracovnej pozície (nie je podmienkou);
- má skúsenosti s prácou s MLM štruktúrami (výhodou);
- má znalosti s prácou s Crystal Reports (výhodou);
- má veľmi dobré komunikačné schopnosti;
- dokáže dokumentovať svoju prácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
maklérska spoločnosť - ekonomicko administratívne centrum
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov