Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Experience Špecialista/-ka
OVB Allfinanz Slovensko a. s.
- Miesto práce: OVB Allfinanz Slovensko a.s., Kukuričná, Bratislava 3
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2 000 EUR/mesiac(výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta)
- Termín nástupu: ASAP
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš vo svojej DNA nebojácnosť a motivujú Ťa výzvy?
Preferuješ rozhodnutia na základe dátových analýz?
Chápeš význam a silu klientskeho zážitku a si schopný ho vytvárať do logického celku?
Vieš si poradiť s prípravou a spustením kampane, ktorou môžeš efektívne osloviť tisíce klientov?
Zdieľaš s nami názor, že proklientský prístup je ten najlepší?
Odpovedáš, že ÁNO? Ak by si rád/-a posilnil/-a náš sympatický tím, tak nám pošli svoje CV, motivuj nás pozvať Ťa na pohovor v motivačnom liste či videu a pracuj u nás ako Customer Experience Specialist!
A aké úlohy Ťa čakajú?
Nastavenie analytických reportov, na pochopenie správania sa klientov naprieč celou customer journey.
Na základe poznatkov, početností a trendov, vedieť navrhnúť zlepšenia existujúcich fáz alebo navrhnúť nové doplnenia.
Byť proaktívny v hľadaní riešení a spolupracovať spoločne s kolegami ako zlepšiť v konečnom výsledku klientsky zážitok.
Dokázať pripraviť komplexné a premyslené zadanie > viesť implementačný proces a komunikovať s príslušnými oddeleniami > otestovanie dodaných funkcionalít > predstavenie obchodnej sieti> sledovanie zlepšenia po implementácii.
Preferuješ rozhodnutia na základe dátových analýz?
Chápeš význam a silu klientskeho zážitku a si schopný ho vytvárať do logického celku?
Vieš si poradiť s prípravou a spustením kampane, ktorou môžeš efektívne osloviť tisíce klientov?
Zdieľaš s nami názor, že proklientský prístup je ten najlepší?
Odpovedáš, že ÁNO? Ak by si rád/-a posilnil/-a náš sympatický tím, tak nám pošli svoje CV, motivuj nás pozvať Ťa na pohovor v motivačnom liste či videu a pracuj u nás ako Customer Experience Specialist!
A aké úlohy Ťa čakajú?
Nastavenie analytických reportov, na pochopenie správania sa klientov naprieč celou customer journey.
Na základe poznatkov, početností a trendov, vedieť navrhnúť zlepšenia existujúcich fáz alebo navrhnúť nové doplnenia.
Byť proaktívny v hľadaní riešení a spolupracovať spoločne s kolegami ako zlepšiť v konečnom výsledku klientsky zážitok.
Dokázať pripraviť komplexné a premyslené zadanie > viesť implementačný proces a komunikovať s príslušnými oddeleniami > otestovanie dodaných funkcionalít > predstavenie obchodnej sieti> sledovanie zlepšenia po implementácii.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti, ktorá je lídrom na finančnom trhu;
- kvartálne odmeny;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona;
- služobný mobil;
- príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera;
- príspevok na stravu nad rámec zákona;
- pitný režim, ovocie;
a mnoho ďalších zamestnaneckých výhod, o ktorých sa dozviete viac na osobnom pohovore...
- kvartálne odmeny;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona;
- služobný mobil;
- príspevok zamestnávateľa do III. dôchodkového piliera;
- príspevok na stravu nad rámec zákona;
- pitný režim, ovocie;
a mnoho ďalších zamestnaneckých výhod, o ktorých sa dozviete viac na osobnom pohovore...
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, pošlite nám svoj životopis s Vašou fotografiou a motivačný list.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení dokumentácie Vás budeme informovať o výsledku nášho výberu. Na prijímací pohovor budú prizvaní iba vybraní uchádzači.
V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov Vás žiadame o zakliknutie povinného poľa "Súhlasím so správou, spracúvaním a uchovaním osobných údajov," čím vyjadríte súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s uchádzaním sa o otvorenú pracovnú pozíciu v spoločnosti OVB Allfinanz Slovensko a. s. prostredníctvom webovej stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete Internet.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení dokumentácie Vás budeme informovať o výsledku nášho výberu. Na prijímací pohovor budú prizvaní iba vybraní uchádzači.
V zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov Vás žiadame o zakliknutie povinného poľa "Súhlasím so správou, spracúvaním a uchovaním osobných údajov," čím vyjadríte súhlas so spracúvaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s uchádzaním sa o otvorenú pracovnú pozíciu v spoločnosti OVB Allfinanz Slovensko a. s. prostredníctvom webovej stránky www.profesia.sk v rámci počítačovej siete Internet.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme proaktívneho človeka, ktorý rád hľadá inovatívne prístupy, rozmýšľa nad dátami, dokáže identifikovať obchodné možnosti v proklientskom duchu, vie komunikovať s ľuďmi a spríjemniť im ich zážitok (keď príde na to, tak aj po anglicky), dokáže zastrešiť projekt od A po Z a niečo podobné už robil aspoň 1 rok.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
maklérska spoločnosť - ekonomicko administratívne centrum
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov