Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Operátor call centra s maďarským jazykom

OTP Banka Slovensko, a.s.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 EUR/mesiacod 850€ + príplatky za zmennosť + odmeňovanie podľa bonusového systému
  • Termín nástupu: Dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre naše call centrum poskytujúce zákaznícku podporu zákazníkom hľadáme nového kolegu/kolegyňu. Hľadáme človeka, ktorý bude trpezlivo odpovedať na otázky od zákazníkov, len tak ho niečo nevyvedie z miery a rád pomôže nájsť to správne riešenie, ak si myslíš, že si to ty – POĎ K NÁM! :-)

Tvojou úlohou bude:
• telefonická a e-mailová komunikácia so zákazníkmi a následná starostlivosť o zákazníkov
• riešenie požiadaviek klientov, prípadné postúpenie požiadavky na kompetentný útvar banky
• aktívna ponuka produktov a služieb banky
• realizovanie bankových prieskumov
• dodržiavanie fixnej pracovnej doby podľa rozpisu zmien
• záznam a aktualizácia informácií v databáze


Zamestnanecké výhody, benefity

• stanete sa súčasťou stabilnej a dôveryhodnej banky
• stanete sa súčasťou banky rodinného typu, kde sú dôležité vzťahy a ľudskosť
• poskytneme Vám individuálny a trpezlivý prístup
• všetko Vás naučíme a poskytneme Vám potrebnú podporu
• doprajeme Vám work-life balance
• budete mať priestor pre kariérny a osobnostný rast a možnosť realizovať svoje nápady
• získate zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• poskytujeme príspevok na DDS
• a máme mnoho iných benefitov, o ktorých sa môžeme porozprávať na osobnom stretnutí

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť s prácou v call centre je výhodou
  • veľmi dobré písomné a ústne komunikačné schopnosti a proaktívny prístup
  • schopnosť samostatne riešiť komplikované situácie
  • flexibilita (ochota pracovať na zmeny)
  •  schopnosť rýchlo sa naučiť potrebné procesy a dobré porozumenie procesom
  • spoľahlivosť – denne podávať 100% výkon
  •  MS Office (Word, Excel, Outlook) – na užívateľskej úrovni
  • znalosť slovenského jazyka slovom aj písmom
  • znalosť maďarského jazyka slovom aj písmom
  • zodpovednosť, samostatnosť, bezúhonnosť
  • odolnosť voči stresu
  • tímový duch

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

OTP Banka Slovensko a.s. je od 26. novembra 2020 súčasťou ČSOB Finančnej skupiny. Do zlúčenia obidvoch bánk do jednej pod značku ČSOB bude OTP Banka Slovensko na trhu aj naďalej pôsobiť pod vlastným menom. Viac informácií o procese spájania sa OTP Banky Slovensko s ČSOB a o plánovaných krokoch nájdete na stránke www.otpbanka.sk/spajamesa.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Adresa spoločnosti

OTP Banka Slovensko, a.s.
Štúrova 5
813 54 Bratislava
http://www.otpbanka.sk