Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatný účtovník
Optimal Management, s.r.o.
- Miesto práce: Trnava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacZákladná mzda je OD 1100 EUR/mesiac. Ostatné zložky mzdy závisia od pracovných skúseností uchádzača.
- Termín nástupu: ihneď, prípadne dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta pôsobiaceho v regióne Trnava obsadzujeme pracovnú pozíciu samostatného účtovníka.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kompletné vedenie podvojného účtovníctva spoločnosti
- zodpovednosť za správnosť vedenia účtovníctvo podľa platných právnych predpisov
- spracovávanie mesačnej, kvartálnej a ročnej závierky
- vystavovanie a účtovanie faktúr, dobropisov a ťarchopisov
- kontrola faktúr a ich prílohovej dokumentácie
- IC mesačné prefakturácie
- zabezpečiť správne a včasné účtovanie jednotlivých účtovných dokumentov
- evidencia zverenej účtovnej dokumentácie
- účtovanie bankových výpisov na dennej báze
- evidencia zmlúv a zodpovednosť za ne a za ich evidenciu
- mať prehľad v zmluvách, dokladať kópie zmlúv k faktúram
- import dát do účtovného programu
- vypracovanie daňových priznaní (DPH, daň z motorových vozidiel, DPPO)
- kontrola KV DPH
- vypracovanie výkazov pre Štatistický úrad SR (mesačný, štvrťročný, ročný)
- komunikácia s audítormi, daňovým úradom a inými inštitúciami
- reporting nadriadenému podľa reportingového kalendára
- kontrola splatnosti záväzkov spoločnosti
- kontrola splatnosti pohľadávok, urgovanie úhrad v prípade, ak sú po splatnosti
- komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi, riešenie problémov
- účtovanie a archivácia dokumentov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- úhrady záväzkov, zodpovednosť za platby riadne včas a v správnej výške
- zodpovednosť sa SAMOSTATNÉ vypracovanie ročnej závierky účtovníctva
- súčinnosť pri daňových kontrolách, spolupráca s daňovými kontrolórmi
- príprava podkladov pre audítorov
- ostatné činnosti podľa pokynov nadriadeného.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- kompletné vedenie podvojného účtovníctva spoločnosti
- zodpovednosť za správnosť vedenia účtovníctvo podľa platných právnych predpisov
- spracovávanie mesačnej, kvartálnej a ročnej závierky
- vystavovanie a účtovanie faktúr, dobropisov a ťarchopisov
- kontrola faktúr a ich prílohovej dokumentácie
- IC mesačné prefakturácie
- zabezpečiť správne a včasné účtovanie jednotlivých účtovných dokumentov
- evidencia zverenej účtovnej dokumentácie
- účtovanie bankových výpisov na dennej báze
- evidencia zmlúv a zodpovednosť za ne a za ich evidenciu
- mať prehľad v zmluvách, dokladať kópie zmlúv k faktúram
- import dát do účtovného programu
- vypracovanie daňových priznaní (DPH, daň z motorových vozidiel, DPPO)
- kontrola KV DPH
- vypracovanie výkazov pre Štatistický úrad SR (mesačný, štvrťročný, ročný)
- komunikácia s audítormi, daňovým úradom a inými inštitúciami
- reporting nadriadenému podľa reportingového kalendára
- kontrola splatnosti záväzkov spoločnosti
- kontrola splatnosti pohľadávok, urgovanie úhrad v prípade, ak sú po splatnosti
- komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi, riešenie problémov
- účtovanie a archivácia dokumentov v súlade s účtovnými, daňovými a internými predpismi
- úhrady záväzkov, zodpovednosť za platby riadne včas a v správnej výške
- zodpovednosť sa SAMOSTATNÉ vypracovanie ročnej závierky účtovníctva
- súčinnosť pri daňových kontrolách, spolupráca s daňovými kontrolórmi
- príprava podkladov pre audítorov
- ostatné činnosti podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie
- príjemný a priateľský kolektív
- teambuildingové aktivity
- medzinárodné pracovné prostredie
- príjemný a priateľský kolektív
- teambuildingové aktivity
- medzinárodné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Pracovný pohovor sa bude konať priamo v mieste nášho klienta. Súčasťou osobného pohovoru je test z účtovníctva. Treba si na pohovor vyčleniť cca 1 hodinu.
Výberové konanie bude v dvoch kolách.
Výberové konanie bude v dvoch kolách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
financie, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Expert
Skladové hospodárstvo - Expert
Fakturácia - Expert
Prax na pozícii/v oblasti
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý je priateľský, otvorený, vždy optimisticky naladený a s nadšením pre učenie sa nových vecí. Očakávame minimálne 2 roky skúseností v ročnej účtovnej a daňovej závierke, z tejto oblasti bude aj účtovný test na pohovore.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Našou analýzou navrhujeme pre firmy optimálne riešenia v rôznych oblastiach. Či už sa jedná o HR manažment, culture manažment, manažment rastu firmy/growth strategies, správne nastavenie finančného riadenia podniku či základné nastavenie účtovníctva a reportingu, až po procesný manažment.
Našim klientom, pre ktorého hľadáme vhodného kandidáta, je klient pôsobiaci v poľnohospodárskej prvovýrobe.
Našim klientom, pre ktorého hľadáme vhodného kandidáta, je klient pôsobiaci v poľnohospodárskej prvovýrobe.