Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Špecialista analýz a zlepšovania zákazníckej skúsenosti

O2 Slovakia, s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Einsteinova, Petržalka
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 400 EUR/mesiac
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete byť pri tom, keď vytvárame tú najlepšiu zákaznícku skúsenosť? Budete prinášať nápady ako potešiť zákazníkov, alebo ako čo najpohodlnejšie splniť ich požiadavky?

Tak poďte nášmu CEX šéfinovi (a celému O2) pomáhať pri zlepšovaní zákazníckej skúsenosti. :-)

Čo bude Vašou hlavnou náplňou práce?
- S potešením zvládať zahĺbiť sa do dát a prepájať insighty tak, aby ste priniesli konkrétny plán na vylepšenie
- Identifikovať prioritné oblasti na zlepšenie aj z iných, neformálnych zdrojov a neštrukturovaného zákazníckeho feedbacku, lebo akúkoľvek inštitúciu odteraz navštívite, alebo budete jej zákazníkom, Vašou pracovnou deformáciou bude všímať si to, ako iní pracujú so zákazníckou skúsenosťou a v čom nás môžu inšpirovať :)
- Pripravovať pravidelné reporty a ad hoc analýzy vlastníkom kanálov s cieľom poukázať na najdôležitejšie oblasti pre zlepšenie – inými slovami Vašim hlavným ihriskom, kde budete formovať zákaznícku skúsenosť, je kontaktné centrum a predajne.
- Prioritizovať najdôležitejšie zistenia a z nich vyplývajúce úlohy, prispievať k ich zavedeniu do praxe spoločne s projektovým oddelením a monitorovať ich dopad na zákaznícku skúsenosť

Zamestnanecké výhody, benefity

Základná mesačná mzda najmenej:
- 1400 €/btto
- Okrem základnej mzdy môžete získať aj bonusy 2-krát ročne.
- Vaša mzda však nemôže byť jednostranným rozhodnutím a preto sa s Vami radi porozprávame osobne.

U nás navyše:
- Je lepšie raz vidieť ako 100-krát čítať. Našu atmosféru vám predstavia tie najpovolanejšie: https://www.youtube.com/watch?v=zH5b...
- Formality idú bokom. Komunikácia bez okolkov a otvorenosť je samozrejmosťou. Nepoužívame tituly, všetci si tu tykáme a kravaty sú pre nás podozrivé.
- O2 Prázdniny – vieme, že niekedy sa pracuje nad 100% a preto ponúkame aj voľno navyše.
- Home Office - občas potrebujeme väčší kľud na prácu (alebo vybaviť inštalatéra :) ).
- Keď je človek chorý, má ostať doma. Pomôže tým sebe aj kolegom a my mu PN-ku doplatíme.
- Stravné lístky máme aj za dni neprítomnosti v práci.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho Jakub hľadá?
Alebo čo máte mať, aby ste to zvládli?

- Ako prvé – prax v customer experience, marketingu alebo salese aspoň 3 roky
- Skvelý prehľad v customer experience je nevyhnutný, lebo vďaka znalosti trendov CEX u nás aj v zahraničí viete vycítiť, ktoré sú pre nás vhodnou inšpiráciou
- Veľkou výhodou je skúsenosť z telco biznisu, a tiež s design thinking a customer journey
- Analytické myslenie – lebo Vašim nevyhnutným superskillom musí patriť schopnosť analyticky spracovať rôzne zdroje informácií.
- Excel v malíčku – lebo viete povedať, že kontingenčná tabuľka je Vaša superzbraň, ale viete, že pravá radosť prichádza, keď z nej vyčítate insight a formulujete, ako s ním naložiť.
- Ťah na bránku, pretože len nápady nestačia, dôležitá aj ich realizácia a preto hľadáme človeka, ktorý má drive na to, aby dohliadol na realizáciu navrhnutých vylepšení. Raz treba zavolať na iné oddelenie, že je potrebné upraviť textáciu v letáku, inokedy prinášať idey na vylepšenie procesu v e-shope.
- Angličtina? Must have.
- Prezentačné schopnosti? Určite, a nielen verbálne, ale aj powerpointové, pretože super riešenie sa musí skvelo „predať“

A bez kreativity, biznisového myslenia a spoľahlivosti to pôjde veľmi ťažko.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

O2 Slovakia je silná a stabilná spoločnosť, pôsobiaca v oblasti telekomunikácií.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

O2 Slovakia s.r.o.
Einsteinova 24
85101 Bratislava
http://www.sk.o2.com