Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent pre ľudské zdroje a administratívu
Nissens Slovakia, s.r.o.
- Miesto práce: Malinovského 1275/113, Čachtice
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacMesačná mzda 1200 EUR je minimálnym ocenením pozície. Definitívna mesačná mzda bude dohodnutá na základe skúseností a seniority kandidáta.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Nissens Automotive SK ponúka skvelú príležitosť pre flexibilného, komunikatívneho a organizačne zdatného kandidáta ktorý nemá rád stereotypnú prácu. Pri našej pracovnej ponuke môžete uplatniť aj svoju tvorivosť, samostatnosť, znalosť anglického jazyka a zmysel pre detail.
Neváhajte, hľadáme práve VÁS !!!
Reagujte, spoznajme sa a začnime pracovať spoločne.
Pri plnení akých úloh môžete uplatniť svoj pracovný potenciál?
- Zabezpečenie všetkých aktivít spojených s návštevami a služobnými cestami – zabezpečenie ubytovania, taxi, leteniek, prenájom automobilov, poistenie a ďalšie nevyhnutnosti
- Spracovanie potrebných dokumentov pri vyslaní a služobných cestách, súvisiaca komunikácia so sociálnou poisťovňou
- Správa pridelených a zapožičaných firemných automobilov
- Zodpovednosť za spracovanie došlej a odoslanej pošty
- Organizovanie spoločenských akcií a podujatí pre zamestnancov – príprava, koordinácia a realizácia
- Spolupráca pri marketingových a brandingových aktivitách spoločnosti
- Spolupodieľanie sa na procese náboru a nástupu nových zamestnancov (administratíva, vstupné školenie, evidencia do personálneho systému a pod.)
- Komunikácia so sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami – nahlasovanie vzniku, zmien a ukončenia pracovného pomeru, spracovanie výkazov
- Správa stravného systému
- Organizácia a správa firemnej dopravy
- Kontrola uzávierky dochádzky zamestnancov ako podkladu ku spracovaniu miezd
- Spracovanie podkladov vzťahujúcich sa k pracovným úrazom
- Výkon ďalších úloh v súlade s charakterom práce danej pozície
Neváhajte, hľadáme práve VÁS !!!
Reagujte, spoznajme sa a začnime pracovať spoločne.
Pri plnení akých úloh môžete uplatniť svoj pracovný potenciál?
- Zabezpečenie všetkých aktivít spojených s návštevami a služobnými cestami – zabezpečenie ubytovania, taxi, leteniek, prenájom automobilov, poistenie a ďalšie nevyhnutnosti
- Spracovanie potrebných dokumentov pri vyslaní a služobných cestách, súvisiaca komunikácia so sociálnou poisťovňou
- Správa pridelených a zapožičaných firemných automobilov
- Zodpovednosť za spracovanie došlej a odoslanej pošty
- Organizovanie spoločenských akcií a podujatí pre zamestnancov – príprava, koordinácia a realizácia
- Spolupráca pri marketingových a brandingových aktivitách spoločnosti
- Spolupodieľanie sa na procese náboru a nástupu nových zamestnancov (administratíva, vstupné školenie, evidencia do personálneho systému a pod.)
- Komunikácia so sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami – nahlasovanie vzniku, zmien a ukončenia pracovného pomeru, spracovanie výkazov
- Správa stravného systému
- Organizácia a správa firemnej dopravy
- Kontrola uzávierky dochádzky zamestnancov ako podkladu ku spracovaniu miezd
- Spracovanie podkladov vzťahujúcich sa k pracovným úrazom
- Výkon ďalších úloh v súlade s charakterom práce danej pozície
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ponúkame?
- Prácu v stabilnej a silnej medzinárodnej strojárskej spoločnosti
- Perspektívu dlhodobého zamestnania
- Možnosť odborného a kariérneho rastu ( napr.odborné vzdelávanie v oblasti kvality -
interné a externé kurzy )
- Čiastočná kompenzácia cestovných nákladov
- Široký sociálny program a balíček benefitov pre zamestnancov (napr.firemné akcie pre
zamestnancov a ich rodinných príslušníkov, príspevok pri narodení dieťa a podobne).
Podrobnejšie budú zamestnanecké benefity komunikované na osobnom pohovore.
- Prácu v stabilnej a silnej medzinárodnej strojárskej spoločnosti
- Perspektívu dlhodobého zamestnania
- Možnosť odborného a kariérneho rastu ( napr.odborné vzdelávanie v oblasti kvality -
interné a externé kurzy )
- Čiastočná kompenzácia cestovných nákladov
- Široký sociálny program a balíček benefitov pre zamestnancov (napr.firemné akcie pre
zamestnancov a ich rodinných príslušníkov, príspevok pri narodení dieťa a podobne).
Podrobnejšie budú zamestnanecké benefity komunikované na osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš záujem a reakciu. Chceli by sme Vás informovať, že vzhľadom na kapacitné možnosti budeme kontaktovať iba vybraných kandidátov spĺňajúcich stanovené kritériá.
Za pochopenie vopred ďakujeme.
Za pochopenie vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Internet - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Internet - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo požadujeme?
- Ukončené minimálne úplne stredoškolské vzdelanie (gymnázium, obchodná akadémia)
- Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii, najlepšie v medzinárodnej výrobnej spoločnosti min.2 roky
- MS Office, Internet, Outlook, administratívne zručnosti
- Plynulá znalosť Anglického jazyka slovom i písmom – B2
- Vodičský preukaz sk. B
- Výborné komunikačné zručnosti
- Dobré koordinačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť práce s prioritami a úlohami, schopnosť pracovať pod tlakom
- Samostatnosť, flexibilita, iniciatívnosť, záujem učiť sa
- Ukončené minimálne úplne stredoškolské vzdelanie (gymnázium, obchodná akadémia)
- Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii, najlepšie v medzinárodnej výrobnej spoločnosti min.2 roky
- MS Office, Internet, Outlook, administratívne zručnosti
- Plynulá znalosť Anglického jazyka slovom i písmom – B2
- Vodičský preukaz sk. B
- Výborné komunikačné zručnosti
- Dobré koordinačné a organizačné schopnosti
- Schopnosť práce s prioritami a úlohami, schopnosť pracovať pod tlakom
- Samostatnosť, flexibilita, iniciatívnosť, záujem učiť sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nissens Slovakia, s.r.o. je súčasťou dánskej spoločnosti Nissens A/S s takmer 100 ročnou históriou v oblasti strojárstva a je jedným z popredných svetových výrobcov chladiacich zariadení a chladiacich systémov. Výrobné aktivity spoločnosti sa nachádzajú na Slovensku, Dánsku, Číne a USA, pričom naše výrobky sa predávajú po celom svete.
Spoločnosť má dve hlavné divízie - NCS (Nissens Cooling Solutions), ktorá sa zaoberá výrobou chladiacich zariadení pre obnoviteľné zdroje a priemyselné aplikácie a divíziu AUTO (Automotive), ktorá sa zaoberá výrobou chladiacich zariadení pre osobné a nákladné automobily svetových značiek pre trh náhradných dielov.
Od roku 2005 pôsobí Nissens na Slovensku so sídlom v Čachticiach, kde zamestnáva viac ako 650 zamestnancov. V roku 2016 spoločnosť rozšírila svoje pôsobenie v rámci SR i do Svitu, kde momentálne zamestnáva cca 75 ľudí. Kladieme silný dôraz na našu kvalitu a ochranu životného prostredia a sme certifikovaní v zmysle ISO 9001, ISO 14001 a IATF 16 949.
Spoločnosť neustále investuje do technologického rozvoja a inovácií, pričom dáva príležitosť mnohým kvalifikovaným odborníkom zo strojárskej a technickej oblasti, automatizácie, kvality a technológie výrobných procesov, logistiky, manažmentu a iných podporných činností.
Spoločnosť má dve hlavné divízie - NCS (Nissens Cooling Solutions), ktorá sa zaoberá výrobou chladiacich zariadení pre obnoviteľné zdroje a priemyselné aplikácie a divíziu AUTO (Automotive), ktorá sa zaoberá výrobou chladiacich zariadení pre osobné a nákladné automobily svetových značiek pre trh náhradných dielov.
Od roku 2005 pôsobí Nissens na Slovensku so sídlom v Čachticiach, kde zamestnáva viac ako 650 zamestnancov. V roku 2016 spoločnosť rozšírila svoje pôsobenie v rámci SR i do Svitu, kde momentálne zamestnáva cca 75 ľudí. Kladieme silný dôraz na našu kvalitu a ochranu životného prostredia a sme certifikovaní v zmysle ISO 9001, ISO 14001 a IATF 16 949.
Spoločnosť neustále investuje do technologického rozvoja a inovácií, pričom dáva príležitosť mnohým kvalifikovaným odborníkom zo strojárskej a technickej oblasti, automatizácie, kvality a technológie výrobných procesov, logistiky, manažmentu a iných podporných činností.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov