Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/-ka odbytu a predaja
N-point s.r.o.
- Miesto práce: Bratislava II, Bratislava
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 EUR/mesiacMzda zložená z fixnej a variabilnej zložky
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vytváranie, sledovanie a spracovanie objednávok pre odberateľov
- Komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi, vybavovanie požiadaviek odberateľov/dodávateľov
- Práca s interným skladovým programom spoločnosti, práca s ERP
- Vybavovanie zákazníkov v rámci showroom-u / predajne
- Pravidelné zasielanie reportov predaja a výsledkov
- Skladová evidencia tovaru a pravidelná údržba, sledovanie stavu skladu
- Príprava podkladov k expedícii tovaru pre skladové oddelenie
- Objednávky kancelárskych potrieb
- Administratíva, príprava ekonomických, fakturačných a účtovných podkladov
- Účasť na inventarizácii zásob (spoločná hmotná zodpovednosť za zásoby/majetok v skladových priestoroch)
- Výpomoc v sklade
Pracovná doba: od 08:00 - 16:30 hod (prípadne nadčasy) od Pondelka do Piatku
- Komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi, vybavovanie požiadaviek odberateľov/dodávateľov
- Práca s interným skladovým programom spoločnosti, práca s ERP
- Vybavovanie zákazníkov v rámci showroom-u / predajne
- Pravidelné zasielanie reportov predaja a výsledkov
- Skladová evidencia tovaru a pravidelná údržba, sledovanie stavu skladu
- Príprava podkladov k expedícii tovaru pre skladové oddelenie
- Objednávky kancelárskych potrieb
- Administratíva, príprava ekonomických, fakturačných a účtovných podkladov
- Účasť na inventarizácii zásob (spoločná hmotná zodpovednosť za zásoby/majetok v skladových priestoroch)
- Výpomoc v sklade
Pracovná doba: od 08:00 - 16:30 hod (prípadne nadčasy) od Pondelka do Piatku
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú spoločnosť v oblasti mobilných technológií
- po odpracovaní prvých 12 mesiacov od nástupu do zamestnania možnosť zvýšenia mzdového ohodnotenia na základe pozitívnych pracovných výsledkov
- odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti (platí po odpracovaní 1 roka)
- zamestnanecké zľavy pri kúpe produktov (príslušenstva) z portfólia spoločnosti
- vianočné darčeky
- po odpracovaní prvých 12 mesiacov od nástupu do zamestnania možnosť zvýšenia mzdového ohodnotenia na základe pozitívnych pracovných výsledkov
- odmeny v závislosti od výsledkov spoločnosti (platí po odpracovaní 1 roka)
- zamestnanecké zľavy pri kúpe produktov (príslušenstva) z portfólia spoločnosti
- vianočné darčeky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Office - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Office - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v oblasti predaja/odbytu min. 1 rok, prax v oblasti mobilných technológií a príslušenstva - výhodou, flexibilita, samostatnosť, proaktívny prístup, príjemné vystupovanie, odolnosť voči stresu, znalosť cudzích jazykov výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
N - Point s.r.o. - spoločnosť na trhu od roku 2006, zaoberajúca sa ponukou komplexného sortimentu príslušenstva pre mobilné telefóny, tablety a iné mobilné technológie.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov