Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Backoffice Asistent / Asistentka

MyFIN s.r.o.

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Laskomerského, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 EUR/mesiacMzda bude dohodnutá na základe Vašich skúseností a typu pracovného pomeru.
  • Termín nástupu: 1.8.2022/dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do našej spoločnosti hľadáme usilovnú a vždy dobre naladenú kolegyňu. Budeš veľmi užitočnou a dôležitou členkou nášho malého kolektívu, lebo budeš pre 3 obchodníčky pripravovať podklady. Budeš nápomocná k zrýchleniu celkového chodu našej kancelárie, preto od Teba očakávame dôslednosť, spoľahlivosť a komunikatívnosť.

Chceš sa vzdelávať a rásť? Poskytneme Ti možnosť sa neustále vzdelávať a rozvíjať. Budeš tráviť čas v malom, ale priateľskom kolektíve a budeš mať možnosť byť dlhodobou súčasťou našej stabilnej spoločnosti.

Tvojou úlohou bude:
• príprava a výpočty ponúk pre klienta - podklady pre obchodníka
• mailová a telefonická komunikácia s poisťovňami,
• práca s informačným systémom (nahrávanie, obnova zmlúv)
• správa a chod kancelárie
• operatívne administratívne práce na základe požiadaviek

Zamestnanecké výhody, benefity

• priateľské prostredie, vlastná kancelária, malý kolektív
• preplácané náklady na stravu
• možnosť využitia home-office,
• flexibilný pracovný čas
• možnosť ovplyvniť výšku príjmu
• firemné akcie - športové aj rekreačné,
• možnosť vzdelávania a výberu rôznych školení v rámci nášho oboru

Informácie o výberovom konaní

Ak máš o prácu v našej spoločnosti záujem, pošli nám prosím svoj životopis a motivačný list, kde uvedieš, prečo chceš v našej spoločnosti pracovať a prečo práve na danej pozícii.
Zároveň nám v motivačnom liste zodpovedaj na 2 otázky, ktoré sú súčasťou výberového procesu.
1. Chýba Vám údaj potrebný k prepočtu (IČO firmy, adresa firmy, PSČ). Čo by ste urobili?
2. Ako by ste určili poradie, ak Vám všetky 3 obchodníčky zadajú úlohu so správou, že je to urgent. Čo by ste urobili?

Všetkým záujemcom, ktorí nám zaslali životopis a motivačný list ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať a pozveme ich na pracovný pohovor.
Životopisy a motivačné listy s kontaktnými údajmi posielajte na email: [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie, poisťovníctvo, bankovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• MS Office (Outlook, Word, Excel) – na dobrej užívateľskej úrovni,
• 10 prstová metóda písania na klávesnici (ADK) - výhodou
• prax na podobnej pozícii – výhodou, vhodné aj pre študentku VŠ,
- dôslednosť,
- spoľahlivosť,
• ochota učiť sa a aktívne počúvať,
• aktívny prístup k práci,
• vodičský preukaz výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pôsobíme 20 rokov v oblasti finančného sprostredkovania. Pre svojich klientov poskytujeme sprostredkovanie poistenia, úverov, poistenia majetku a osôb, leasingu a produktov dôchodkového zabezpečenia.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci