Project Manager/ Manažér Kvality - Home Office/Office
msg life Slovakia s.r.o.
- Miesto práce: Hraničná, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 3 200 EUR/mesiacOd 3200 € brutto mesačne + prémie. Konkrétna výška mzdy závisí od znalostí a skúseností a je výsledkom vzájomnej dohody. Práca z domu alebo v kancelárii v BA podľa dohody.
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Preberieš zodpovednosť za tvorbu a ďalší rozvoj nástrojov a metodík projektového prístupu (klasického i agilného) pri riadení softvérových projektov v našej spoločnosti a pri tvorbe ponúk pre zákazníkov vrátane návrhu zmlúv.
• Budeš podporou pre ostatných projektových manažérov pri tvorbe ponúk pre zákazníkov, vedení ich projektov alebo iniciovaní zákazníckych projektov so zameraním na dodržiavanie nástrojov a metód klasického alebo agilného projektového prístupu.
• Realizácia auditov a reviews v našich zákazníckych projektoch, vrátane riadenia a kontroly zavádzania zmien.
• Budeš zodpovedný za manažment kvality pri uplatňovaní zvoleného projektového prístupu (klasického i agilného) v zákazníckych projektoch a budeš sa podieľať na ďalšom rozvoji metód samotného procesu riadenia kvality našich zákazníckych projektov.
• Medzi tvoje úlohy bude patriť aj neustále zlepšovanie zavedených procesov projektového prístupu (klasický a agilný) pre zákaznícke projekty v spolupráci s kolegami z rôznych oborov.
• Budeš podporou pre ostatných projektových manažérov pri tvorbe ponúk pre zákazníkov, vedení ich projektov alebo iniciovaní zákazníckych projektov so zameraním na dodržiavanie nástrojov a metód klasického alebo agilného projektového prístupu.
• Realizácia auditov a reviews v našich zákazníckych projektoch, vrátane riadenia a kontroly zavádzania zmien.
• Budeš zodpovedný za manažment kvality pri uplatňovaní zvoleného projektového prístupu (klasického i agilného) v zákazníckych projektoch a budeš sa podieľať na ďalšom rozvoji metód samotného procesu riadenia kvality našich zákazníckych projektov.
• Medzi tvoje úlohy bude patriť aj neustále zlepšovanie zavedených procesov projektového prístupu (klasický a agilný) pre zákaznícke projekty v spolupráci s kolegami z rôznych oborov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• atraktívny plat a pravidelné prémie
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• voľno navyše za každý odpracovaný rok, po piatich rokoch tak môžete každoročne čerpať až 30 dní dovolenky
• platené voľno 31. 12.
• bezplatné kurzy anglického a nemeckého jazyka priamo na pracovisku
• odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• štedrý príspevok na stravné lístky
• zdravé občerstvenie, kvalitná káva, čaje a spoločné firemné obedy
• jazdy na motokárach, splav rieky, laser tag, stolný futbal, vianočnú či letnú párty
• príspevok na hobby 200 Eur/ročne
• neformálnu, rodinnú atmosféru a super kolegov
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• voľno navyše za každý odpracovaný rok, po piatich rokoch tak môžete každoročne čerpať až 30 dní dovolenky
• platené voľno 31. 12.
• bezplatné kurzy anglického a nemeckého jazyka priamo na pracovisku
• odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• štedrý príspevok na stravné lístky
• zdravé občerstvenie, kvalitná káva, čaje a spoločné firemné obedy
• jazdy na motokárach, splav rieky, laser tag, stolný futbal, vianočnú či letnú párty
• príspevok na hobby 200 Eur/ročne
• neformálnu, rodinnú atmosféru a super kolegov
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis na e-mailovú adresu [email protected]
Údaje, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá.
Ďakujeme za pochopenie.
Údaje, ktoré nám poskytnete, starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 5 rokov pracovných skúseností s vedením zákazníckych softvérových projektov. Výhodou sú skúsenosti s plánovaním, monitorovaním, koordináciou a kontrolou viacerých zákazníckych projektov súčasne.
• Znalosti a pracovné skúsenosti v oblasti manažmentu kvality a auditu procesov vývoja softvéru so zameraním na analýzu, definovanie, optimalizáciu a zavádzanie (business) procesov, ako aj s následným riadením zavádzania zmien.
• Znalosti procesov, produktov a technológií v odvetví poisťovníctva (životné poistenie, zdravotné poistenie, P&C) sú výhodou.
• Znalosť bežných foriem zmlúv a ekonomických aspektov zákazníckych projektov.
• Skúsenosť so zastrešovaním životného cyklu vývoja sw (SDLC)
• Skúsenosť s agilnou aj waterfall metodikou riadenia vývoja sw výhodou
• Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I., prípadne II. stupňa
• Veľmi dobrá znalosť excelu a Office 365
• Výborná úroveň nemeckého jazyka (C1) + anglický jazyk (úroveň aspoň B1)
• Konštruktívne, pragmatické a na riešenie orientované myslenie a konanie
• Presvedčivé vystupovanie, výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Zmysel pre tímovú spoluprácu a schopnosť pracovať pod tlakom
• Samostatnosť, zodpovednosť a flexibilita
• Ochota cestovať do nemecky hovoriacich krajín
• Znalosti a pracovné skúsenosti v oblasti manažmentu kvality a auditu procesov vývoja softvéru so zameraním na analýzu, definovanie, optimalizáciu a zavádzanie (business) procesov, ako aj s následným riadením zavádzania zmien.
• Znalosti procesov, produktov a technológií v odvetví poisťovníctva (životné poistenie, zdravotné poistenie, P&C) sú výhodou.
• Znalosť bežných foriem zmlúv a ekonomických aspektov zákazníckych projektov.
• Skúsenosť so zastrešovaním životného cyklu vývoja sw (SDLC)
• Skúsenosť s agilnou aj waterfall metodikou riadenia vývoja sw výhodou
• Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I., prípadne II. stupňa
• Veľmi dobrá znalosť excelu a Office 365
• Výborná úroveň nemeckého jazyka (C1) + anglický jazyk (úroveň aspoň B1)
• Konštruktívne, pragmatické a na riešenie orientované myslenie a konanie
• Presvedčivé vystupovanie, výborné komunikačné a prezentačné schopnosti
• Zmysel pre tímovú spoluprácu a schopnosť pracovať pod tlakom
• Samostatnosť, zodpovednosť a flexibilita
• Ochota cestovať do nemecky hovoriacich krajín
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť msg life Slovakia je dcérskou spoločnosťou nemeckej skupiny msg life Gruppe. Medzinárodne činná skupina zodpovedá za profesionálne IT a poradenské služby v segmentoch poisťovníctva a finančníctva. Pre viac informácií kliknite na webovú stránku: https://msg-life.sk/
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov