Project Management Officer (PMO) - Home Office / Office
msg life Slovakia s.r.o.
- Miesto práce: Hraničná, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1 700 EUR/mesiacOd 1700 € brutto mesačne + prémie. Konkrétna výška mzdy závisí od znalostí a skúseností a je výsledkom vzájomnej dohody. Nástupný bonus už od 1700€. Práca z domu alebo v kancelárii v BA podľa dohody.
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Podpora programových a projektových manažérov pri vedení projektov od prijatia zákazky až po fakturáciu.
• Zakladanie projektov, zákaziek a aktivít na základe znalostí zmluvných podmienok do interných analytických, plánovacích a controllingových systémov (CRP, ERP).
• Kontrola časov pracovníkov strávených na projekte a monitorovanie optimálneho využitia všetkých projektových zdrojov.
• Príprava reportov, vyhodnotení a ad-hoc analýz kľúčových ukazovateľov výkonnosti projektov.
• Mesačná uzávierka a príprava podkladov pre fakturačné oddelenie pre zverené projekty.
• Kontrola finančných nákladov v projektoch a komunikácia s fakturačným a controllingovým oddelením spoločnosti.
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom v nemeckom jazyku.
• Príprava agendy, podkladov, organizácia interných aj zákazníckych mítingov a vypracovanie protokolov.
• Proaktívny prístup k zlepšovaniu našich štandardov a procesov riadenia projektov, zodpovednosť za zavedenie štandardných metód a nástrojov vo všetkých zverených projektoch.
• Administratívne úlohy týkajúce sa projektu (onboarding, správa dokumentov, aktualizácia mailových skupín, vytváranie a aktualizácia Confluence pre projekt).
• Zakladanie projektov, zákaziek a aktivít na základe znalostí zmluvných podmienok do interných analytických, plánovacích a controllingových systémov (CRP, ERP).
• Kontrola časov pracovníkov strávených na projekte a monitorovanie optimálneho využitia všetkých projektových zdrojov.
• Príprava reportov, vyhodnotení a ad-hoc analýz kľúčových ukazovateľov výkonnosti projektov.
• Mesačná uzávierka a príprava podkladov pre fakturačné oddelenie pre zverené projekty.
• Kontrola finančných nákladov v projektoch a komunikácia s fakturačným a controllingovým oddelením spoločnosti.
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom v nemeckom jazyku.
• Príprava agendy, podkladov, organizácia interných aj zákazníckych mítingov a vypracovanie protokolov.
• Proaktívny prístup k zlepšovaniu našich štandardov a procesov riadenia projektov, zodpovednosť za zavedenie štandardných metód a nástrojov vo všetkých zverených projektoch.
• Administratívne úlohy týkajúce sa projektu (onboarding, správa dokumentov, aktualizácia mailových skupín, vytváranie a aktualizácia Confluence pre projekt).
Zamestnanecké výhody, benefity
• atraktívny plat a pravidelné prémie
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• voľno navyše za každý odpracovaný rok, po piatich rokoch tak môžete každoročne čerpať až 30 dní dovolenky
• platené voľno 31. 12.
• bezplatné kurzy anglického a nemeckého jazyka priamo na pracovisku
• odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• štedrý príspevok na stravné lístky
• zdravé občerstvenie, kvalitná káva, čaje a spoločné firemné obedy
• jazdy na motokárach, splav rieky, laser tag, stolný futbal, vianočnú či letnú párty
• príspevok na hobby 200 Eur/ročne
• neformálnu, rodinnú atmosféru a super kolegov
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• voľno navyše za každý odpracovaný rok, po piatich rokoch tak môžete každoročne čerpať až 30 dní dovolenky
• platené voľno 31. 12.
• bezplatné kurzy anglického a nemeckého jazyka priamo na pracovisku
• odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• štedrý príspevok na stravné lístky
• zdravé občerstvenie, kvalitná káva, čaje a spoločné firemné obedy
• jazdy na motokárach, splav rieky, laser tag, stolný futbal, vianočnú či letnú párty
• príspevok na hobby 200 Eur/ročne
• neformálnu, rodinnú atmosféru a super kolegov
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis na e-mailovú adresu [email protected]
Údaje, ktoré nám poskytnete, budú posúdené a spracované v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá.
Údaje, ktoré nám poskytnete, budú posúdené a spracované v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Pracovné skúsenosti na podobnej pozícii v IT spoločnosti alebo finančných inštitúciách výhodou
• Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I., prípadne II. stupňa.
• Veľmi dobré znalosti excelu a MS Office.
• Znalosti a prehľad v oblasti účtovníctva, projektového riadenia a finančného controllingu.
• Nemecký jazyk (úroveň B2) a anglický jazyk (úroveň B1).
• Zmysel pre tímovú spoluprácu, logické a analytické myslenie.
• Flexibilita, samostatnosť, presnosť, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
• Ochota cestovať do nemecky hovoriacich krajín
• Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I., prípadne II. stupňa.
• Veľmi dobré znalosti excelu a MS Office.
• Znalosti a prehľad v oblasti účtovníctva, projektového riadenia a finančného controllingu.
• Nemecký jazyk (úroveň B2) a anglický jazyk (úroveň B1).
• Zmysel pre tímovú spoluprácu, logické a analytické myslenie.
• Flexibilita, samostatnosť, presnosť, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
• Ochota cestovať do nemecky hovoriacich krajín
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť msg life Slovakia je dcérskou spoločnosťou nemeckej skupiny msg life Gruppe. Medzinárodne činná skupina zodpovedá za profesionálne IT a poradenské služby v segmentoch poisťovníctva a finančníctva. Pre viac informácií kliknite na webovú stránku: https://msg-life.sk/
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov