Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník - personalista
Mjartan s.r.o.
- Miesto práce: Riečna 28, Prievidza
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 5,75 EUR/hod.4.50€/hodina počas skúšobnej doby, po skúšobnej dobe 5.75€/hodina + koncoročné odmeny
- Termín nástupu: ihneď
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Mjartan, s.r.o. hľadá nového kolegu/kolegyňu na spracovanie celej personálnej agendy.
Náplňou práce nového personalistu/personalistky bude:
- komplexné spracovanie personálnej agendy: nástup nových zamestnancov,
dochádzka, manažment dát, odchod zamestnancov (pracovné zmluvy, dodatky,
výstupné dokumenty, podklady k lekárskej prehliadke, príprava vstupných kariet pre
zamestnancov)
- spolupráca s externým bezpečnostným technikom pri vedení dokumentácie, správa a
aktualizácia dokumentácie v oblasti BOZP a OPP
- spolupráca pri vykonávaní kontrol dodržiavania BOZP na pracovisku
- databáza kontaktov zamestnancov (tel. čísla, e-mail), práca s dokumentáciou -
zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia a aktualizácia
- zodpovednosť za nákup pracovné oblečenia, ich evidencia a prideľovanie
- príprava podkladov k mzdám, kontrola pracovnej dochádzky
- zabezpečenie podkladov na spracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň zo
závislej činnosti podľa platnej legislatívy
- komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a
zamestnancami
- aktívna spolupráca s účtovnou spoločnosťou
- aktívne vzdelávanie sa v rámci Zákonníka práce, sledovanie aktuálnej situácie a
vyhlásení príslušných orgánov
- agenda stravných lístkov (objednávanie a evidencia)
- inzerovanie voľných pracovný miest
- iné pomocné administratívne práce
Náplňou práce nového personalistu/personalistky bude:
- komplexné spracovanie personálnej agendy: nástup nových zamestnancov,
dochádzka, manažment dát, odchod zamestnancov (pracovné zmluvy, dodatky,
výstupné dokumenty, podklady k lekárskej prehliadke, príprava vstupných kariet pre
zamestnancov)
- spolupráca s externým bezpečnostným technikom pri vedení dokumentácie, správa a
aktualizácia dokumentácie v oblasti BOZP a OPP
- spolupráca pri vykonávaní kontrol dodržiavania BOZP na pracovisku
- databáza kontaktov zamestnancov (tel. čísla, e-mail), práca s dokumentáciou -
zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia a aktualizácia
- zodpovednosť za nákup pracovné oblečenia, ich evidencia a prideľovanie
- príprava podkladov k mzdám, kontrola pracovnej dochádzky
- zabezpečenie podkladov na spracovanie ročného zúčtovania preddavkov na daň zo
závislej činnosti podľa platnej legislatívy
- komunikácia s vedením spoločnosti, s vedúcimi jednotlivých oddelení a
zamestnancami
- aktívna spolupráca s účtovnou spoločnosťou
- aktívne vzdelávanie sa v rámci Zákonníka práce, sledovanie aktuálnej situácie a
vyhlásení príslušných orgánov
- agenda stravných lístkov (objednávanie a evidencia)
- inzerovanie voľných pracovný miest
- iné pomocné administratívne práce
Zamestnanecké výhody, benefity
- Dochádzkový bonus
- Koncoročný teambuilding
- 2-týždňová letná celozávodná dovolenka + zimná dovolenka
- Karta Multisport
- Koncoročný teambuilding
- 2-týždňová letná celozávodná dovolenka + zimná dovolenka
- Karta Multisport
Informácie o výberovom konaní
Životopis pošli na [email protected] alebo reaguj priamo cez profesiu.
Súčasťou výberového konania bude overenie schopnosti pracovať v programe MS Excel.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Súčasťou výberového konania bude overenie schopnosti pracovať v programe MS Excel.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti personalistiky
- znalosť právnych predpisov v oblasti pracovného práva
- samostatnosť
- znalosť právnych predpisov v oblasti pracovného práva
- samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Mjartan začala svoju obchodnú činnosť v roku 1990. V roku 1996 spustila výrobu pohodlnej domácej a vychádzkovej obuvi na automatizovanom rotačnom stroji pod vlastnou značkou MJARTAN Comfort made in Slovakia. Spôsob výroby priamym nálevom polyuretánu do foriem zaručuje, že obuv dosahuje najvyšší stupeň pohodlia, stability a komfortu. Zdravotná nezávadnosť a pohodlie sú hlavné predpoklady, na ktorých si obuv značky „Mjartan“ zakladá.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov