Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor architektonickej kancelárie
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
- Miesto práce: Dúbravská cesta, Karlova Ves
- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mesiacOd 1.500 EUR brutto mesačne/Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
- Termín nástupu: asap
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu zodpovedného za správu business a aplikačnej architektúry hľadáme skúseného koordinátora architektonickej kancelárie. Naším cieľom je vytvárať kvalitné verejné služby pre všetkých s orientáciou na koncového používateľa. Aplikujeme produktový prístup, správame sa ako vlastník riešení, definujeme víziu, architektúru, roadmapu a funkcionalitu podľa požiadaviek užívateľov. Máme veľa nových projektov v realizácii. Veľa ďalších projektov musíme usmerniť alebo naštartovať. Svoje znalosti poskytujeme naším partnerom, získavame spätnú väzbu a snažíme sa automatizovať činnosti. Aj preto hľadáme novú posilu do tímu k naším architektom. Poď zmeniť štátne IT, budeš pri dôležitých aktivitách, ktoré majú dopad na spoločnosť a digitalizáciu Slovenska.
Tvojou hlavnou úlohou bude:
• koordinácia tvorby kľúčových strategických dokumentov,
• dohľad nad plnením cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov,
• identifikácia ukazovateľov pre kontrolu plnenia cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov, analýza plnenia,
• komunikácia s externými a internými partnermi,
• príprava podkladov pre legislatívne zmeny,
• participácia na zabezpečovaní úloh, ktoré pre Slovenskú republiku vyplývajú z medzinárodných zmlúv a politík v oblasti eGovernmentu.
Dočasná štátna služba.
Tvojou hlavnou úlohou bude:
• koordinácia tvorby kľúčových strategických dokumentov,
• dohľad nad plnením cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov,
• identifikácia ukazovateľov pre kontrolu plnenia cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov, analýza plnenia,
• komunikácia s externými a internými partnermi,
• príprava podkladov pre legislatívne zmeny,
• participácia na zabezpečovaní úloh, ktoré pre Slovenskú republiku vyplývajú z medzinárodných zmlúv a politík v oblasti eGovernmentu.
Dočasná štátna služba.
Zamestnanecké výhody, benefity
• pružný pracovný čas,
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.
Ďakujeme za pochopenie.
Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• výborné organizačné schopnosti delegovanie úloh a koordinácia,
• ochota prevziať zodpovednosť,
• predchádzajúce skúsenosti v IT oblasti,
• pokročilé znalosti Microsoft Office,
• administratíva a reporting,
• komunikačné zručnosti,
• príjemné vystupovanie,
• schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme,
• svedomitosť a spoľahlivosť,
• práca na obdobnej pozícii, skúseností v IT oblasti,
• znalosť nástrojov na plánovanie a riadenie projektov (JIRA, MS Project),
• pokročilé znalosti Microsoft Office,
• praktické skúsenosti z administratívy a reportingu.
• ochota prevziať zodpovednosť,
• predchádzajúce skúsenosti v IT oblasti,
• pokročilé znalosti Microsoft Office,
• administratíva a reporting,
• komunikačné zručnosti,
• príjemné vystupovanie,
• schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme,
• svedomitosť a spoľahlivosť,
• práca na obdobnej pozícii, skúseností v IT oblasti,
• znalosť nástrojov na plánovanie a riadenie projektov (JIRA, MS Project),
• pokročilé znalosti Microsoft Office,
• praktické skúsenosti z administratívy a reportingu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre:
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.
V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.
V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.
V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.
V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.
MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.
V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.
V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.
V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.
V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.
MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov