Práca SME SME.sk
Pridať inzerát

Koordinátor architektonickej kancelárie

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Dúbravská cesta, Karlova Ves
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 EUR/mesiacOd 1.500 EUR brutto mesačne/Výsledná mzda je konkurencieschopná súkromnému sektoru a bude sa odvíjať od skúseností a odborných znalostí uchádzača.
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu zodpovedného za správu business a aplikačnej architektúry hľadáme skúseného koordinátora architektonickej kancelárie. Naším cieľom je vytvárať kvalitné verejné služby pre všetkých s orientáciou na koncového používateľa. Aplikujeme produktový prístup, správame sa ako vlastník riešení, definujeme víziu, architektúru, roadmapu a funkcionalitu podľa požiadaviek užívateľov. Máme veľa nových projektov v realizácii. Veľa ďalších projektov musíme usmerniť alebo naštartovať. Svoje znalosti poskytujeme naším partnerom, získavame spätnú väzbu a snažíme sa automatizovať činnosti. Aj preto hľadáme novú posilu do tímu k naším architektom. Poď zmeniť štátne IT, budeš pri dôležitých aktivitách, ktoré majú dopad na spoločnosť a digitalizáciu Slovenska.

Tvojou hlavnou úlohou bude:
• koordinácia tvorby kľúčových strategických dokumentov,
• dohľad nad plnením cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov,
• identifikácia ukazovateľov pre kontrolu plnenia cieľov vyplývajúcich zo strategických dokumentov, analýza plnenia,
• komunikácia s externými a internými partnermi,
• príprava podkladov pre legislatívne zmeny,
• participácia na zabezpečovaní úloh, ktoré pre Slovenskú republiku vyplývajú z medzinárodných zmlúv a politík v oblasti eGovernmentu.

Dočasná štátna služba.

Zamestnanecké výhody, benefity

• pružný pracovný čas,
• príspevok na stravovanie,
• príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia,
• motivačné finančné ohodnotenie,
• možnosti vzdelávania,
• 5 dní dovolenky navyše,
• možnosť pracovať z domu,
• príjemné pracovné prostredie a kolektív,
• ďalšie benefity podľa kolektívnej zmluvy.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám, prosím, svoje CV spolu s motivačným listom.

Na osobný pohovor budú pozvaní iba vybraní kandidáti.
Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• výborné organizačné schopnosti delegovanie úloh a koordinácia,
• ochota prevziať zodpovednosť,
• predchádzajúce skúsenosti v IT oblasti,
• pokročilé znalosti Microsoft Office,
• administratíva a reporting,
• komunikačné zručnosti,
• príjemné vystupovanie,
• schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme,
• svedomitosť a spoľahlivosť,
• práca na obdobnej pozícii, skúseností v IT oblasti,
• znalosť nástrojov na plánovanie a riadenie projektov (JIRA, MS Project),
• pokročilé znalosti Microsoft Office,
• praktické skúsenosti z administratívy a reportingu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky je ústredným orgánom štátnej správy pre:
• riadenie, koordináciu a dohľad nad využívaním finančných prostriedkov z fondov Európskej únie,
• oblasť informatizácie spoločnosti,
• oblasť investícií,
• oblasť regionálneho rozvoja.

V oblasti informatizácie spoločnosti MIRRI zabezpečuje centrálne riadenie informatizácie spoločnosti a tvorbu politiky jednotného digitálneho trhu, rozhodovanie o využívaní finančných zdrojov vo verejnej správe pre informačné technológie, centrálnu architektúru integrovaného informačného systému verejnej správy a koordináciu plnenia úloh v oblasti informatizácie spoločnosti.

V oblasti investícií MIRRI zabezpečuje strategické plánovanie a strategické projektové riadenie vrátane vypracovania národného strategického investičného rámca, ako aj koordináciu investičných projektov určených vládou SR.

V oblasti riadenia, koordinácie a dohľadu nad využívaním finančných prostriedkov z eurofondov MIRRI koordinuje dodržiavanie Partnerskej dohody na roky 2014 až 2020, rozhoduje o záväzných plánoch a krízovom riadení operačných programov a zabezpečuje presadzovanie strategických cieľov Slovenska v oblasti poskytovania financií z eurofondov.

V oblasti regionálneho rozvoja MIRRI podporuje činnosť okresných rozvojových centier, schvaľuje a poskytuje vládou schválené dotácie a regionálne príspevky na projekty samospráv v najmenej rozvinutých okresoch a vyhodnocuje plnenie akčných plánov v spolupráci s miestnymi úradmi.

MIRRI plní aj úlohy spojené s odborným, organizačným a technickým zabezpečovaním činnosti podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov